- mattheo? Adrian?
İkisi aynı anda: Lydia?
Dediklerinde Mattheo aniden bakışlarını Adrian a çevirmişti.
M: siz , tanışıyor musunuz?
A: asil siz?
Mattheo tam cevap verecekken lafini kestim.
- evet , Adrian. Riddle lar aile dostlarımız.
Bir an mattheoyla göz göze gelince ona da cevap vermek zorunda hissettim kendimi.
- Mattheo. Adrian Draco nun yakın arkadaslarindan biri. Bu sabah kompartimanda tanıştık.
Birbirlerini zaten tanidiklari için cevap verme gereği duymadi onun yerine
M: bu yatak benim.
Diyerek ortadaki yatağı kendine seçti. Bu yatağı seçmesinin sebebinin Adrian la yan yana olmamı istemediği için olduğuna yemin edebilirdim.
- iyi. Bende cam kenarini alıyorum o zaman. Üzgünüm Adrian.
A: sorun değil orayı istemiyordum zaten.
Mattheo esyalarini yerlestirmekle meşguldü ve bizde aynisini yaptik.
Daha sonra mattheoya aşağıya indigimi haber verircesine bir bakış attım ve ortak salona indim. Pansy nin yanina gittigimde o da beni bekliyordu.
Mattheo tam çaprazimda oturmuştu ve benimle ilgilenmiyormus gibi görünmeye çalışsa da bir gözünün bende olduğunu farketmemek imkansızdı.
Bunu en çok tabikide Pansy ve Draco farketmisti.
Yanına Tom gelince bu gizli bakışlarını kesip onunla konuşmaya başladı.
Dumbledore yıllık konuşmasını yaptiktan sonra ziyafet başladı. İştahla yemiştim ve sonunda karnım agirmaya başlamıştı. Pansy ağzına tıktigı lokmayi hizlica bitirirken konusmaya başladı.
P: yemekten sonra dolaşalim biraz.
- olur tamam.
Yemekten sonra pansy le dışarı çıkmıştık ve konuşuyorduk.
- odaya girdiğim an şok içinde kaldım Pansy. Tahmin et kimler..
P: az çok Mattheo olduğunu tahmin edebiliyorum.
- evet. Evet Mattheo. Tek sorun.. Adrian da var..
P: nee sen ciddi misin kızım. Umarım Mattheo Adrian in sana olan ilgisini farketmez.
- Adrian in bana karşı ilgisi var mi ki?
P: sen iyi misin? Çocuk sana yiyecek gibi bakıyor Lydia. Sakın anlamadığını söyleme.
- bilemiyorum. Sanırım öyle. Zaten Mattheo ilk günden onla yanyana olmiyim diye ortadaki yatağı kaptı bile abkxnfn.
P: dikkatli olmaya çalışıyor.
- uf. Boşver bunları. Sen kimlerlesin?
P: benim iyi ya. Yani. Sanırım. Blaise ve Astoria diye bir kız. İyi birine benziyor.
- o kızı tanıyorum. Geçen yıl gryffindor dan oliver la sevgiliydi ve onu aldatmisti.
P: cidden mi?
- hatırlasana Pansy. Hatta gelip ortak salonda suçsuzmuş gibi yalan gözyaşlarıyla anlatıyordu.
P: muhteşem bir hafızaya sahipsin.
- ne demezsin.
Biz konuşurken Draco yanımiza gelmişti.
D: Lydia. Mattheo ve Adrian la aynı odada olduğunu duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lordun Varisi•Mattheo Riddle•
Fanfictie-Malfoy ve Riddle' ların kanı artık birleşmeli. +Haklısınız Lordum. Mattheo Riddle ile hayal et kitabıdır. Mantık hataları ve anlatım bozuklukları olabilir.