Bölüm 8

1.6K 89 45
                                    

Sabah

~~~Lydia'dan~~~
Uyandigimda yatagimdaydim ve çok iyi uyumus hissediyordum. Film izlerken uyuyakalmis olmaliyim. Yanima döndüğümde mattheo yoktu. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim.

M: günaydın Lydia

- günaydın. Erkencisin bugün?

M: evet. Hogwarts'a gitmeden önce son kahvaltımız benden olsun dedim.

- eline sağlık. Güzel görünüyor..

Birazcık olmamisti ama çok abartilcak kadar kötü olmadığı için üzülmesin diye beğenmiş gibi davranmıştım.

Tabiki zihnimi okumasına karsi da tedbirli davrandım. kahvaltı yaparken biraz konuştuk.

M: seni Draco nun yanına götürücem. Malum gizli bi evlilik için onunla beraber gitmen gerekiyor.

- tamam anladım. Bu yıl çok farklı geliyor umarım güzel olur.

M: umarım.

Derken ağzına birşeyler tıkıştirmaya devam ediyordu. Bende yavaştan kahvaltı faslını bitirmiştim.

- hazırlanmaya başlamalıyız.

M: hemen geliyorum.

Dedi ve hızlıca yukarı gidip elinde asayla geri döndü.

M: bugün hogwarts a döndüğümüz için büyü yapıyor olmamızın bir önemi yok.

Dedi ve sihirle sofrayı topladı.

- bunca zaman o kadar büyüyü kahvaltıyı toplamak için mi öğrendin?

M: ben üşengeç bir insanim tamam mi

Ona göz devirerek kalktım ve odaya gidip cübbemi giyindim. Giyinir giyinmez aynaya saçımı düzeltmek için baktığımda mattheo nun yansımasıyla karşılaşınca aniden ona döndüm.

- Hey! Sürekli bir anda kapı eşiğinde belirmek zorunda mısın? Ayrıca.. ne zamandır ordasin.

M: öhöm. Yeni gelmiştim bende. Asanı al ve çıkalım.

Lanet olsun. Hafifçe bir makyajdan sonra hemencecik asami aldım ve mattheo nun yanına gittim.

M: cisimlenmeyi özlemişim. Kolumu tut.

Dediğinde dediğini yaptım ve istasyona cisimlendik. Draco yu ve annemi karşı tarafta görmüştüm ve yanlarina gitmeliydim.

M: eh. Artık vedalaşma zamanı geldi Lydia cik.

- sanırım öyle.

M: yaramazlık yapma ve uslu bi kız ol. Gözüm üzerinde.

- bana emir veremezsin asıl sen uslu bi cocuk ol ve-

Derken birden sarılmıştı.

M: bazen çok konuşuyorsun.

Bu sırada Tom birden yanımızda belirdi.

T: vedaniz uzun sürecek gibi.

- meraba Tom geldigin çok iyi oldu.

M: hayır olmadı.

Dedi ona göz devirerek ve sonra tekrar bana baktı. Ciddiyetimi takininca tekrar toma döndü.

M: seni görmek güzel kardeşim.

T: senide. Hadi biraz cabuk mattheo yer kapmamiz lazim daha.

Mattheoyu kolundan sürüklemeye çalışırken mattheo kendini kurtardi ve birden beni belimden tutup kendine çekerek dudagimdan öptü.

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin