Bölüm 13

1.3K 78 35
                                    

~~~~Sabah~~~

Kalkıp biraz birbirimizle uğraştıktan sonra kahvaltıya indik. Bugün ders yoktu. Ortak salona geldiğimizde Astoria' yi mattheo'nun yanında oturmuş sırıtırken görmek sabah sabah sinirimi bozmuştu.

Yine ağzından nerdeyse salyalar akacak şekilde kolunu cekistirerek birşeyler söylüyordu. Bizi görünce bunu yapmayı bıraktı. Mattheo ise onunla konuşmak yerine yine sol yanında oturan Tom la konuşmaktaydı.

Tom onu koluyla dürtünce bir an bana baktı ve göz göze geldik. Bense bakışlarımı günaydın demekte olan Adrian ve Draco ya çevirdim.

Tom: kavalyen var mı Lydia?

- bilmiyormuş gibi konuşuyorsun. Senin varmı?

Tom: aptal balolara vakit ayıramam muhtemelen gecemi bu salakları kollamakla harcayacağım.

Bunu ona bakıp sırıtan mattheoya bakarak söylemişti. Mattheo'nun sırıtması ona komik gelmiş olucak ki bi an o da sırıttı ve ciddileşip ona göz devirdi.

- söyleseydin sanada birini bulurdum.

Tom: birine ihtiyacım yok.

-sen bilirsin.

Mattheo: ama benim için bulabilirsin.

Dediğinde şaşkınlıkla ona bakıyordum ve o da bana bakarken kafasını yasladığı kolunu indirip Astoria'dan silkelendi. Astoria' da ona aynı şekilde şaşkınlıkla bakıyordu.

Ast: ben varım ya mattheo??

Mattheo: hayır dedim Astoria. Yanımdan kalk ya da ben gidiyorum.

Ast: ama mattheo-

Mattheo: pekala size afiyet olsun.

Masadan kalkıp gitti.

- nası yani Astoria?

Ash: baloda Mattheo'yla olucam beni kabul etti diyen sen değil miydin?

Tom: Mattheo onun kavalyesi falan değil. Cidden onlara yalan mı söyledin Astoria. Sen harbi bulanıksın.

Pansy: bu kadar düşeceğini tahmin etmezdim Astoria.

~~~Mattheo'dan~~~~

Astoria dünden beri durmadan peşimde dolanıp kavalyesi olmamı teklif edip durmuştu. Onu reddetmiştim ama daha fazla peşimde dolanmasını istemediğim için bunu düşüneceğimi söyleyerek onu kendimden uzaklatırmayı denedim. Ve oda Lydia' ya onun kavalyesi olmamı kabul ettiğimi söylemiş. Draco'dan bunu duyduğumda Astoria' yı havaya uçurmak istedim.

Herşey yerine oturdu. Lydia'nın Adrian'ı kabul etmesinin sebebi de buydu. Ona kızamıyorum. Bana cidden çok sinirlenmiş olmalı. Ona herşeyi anlatmalıyım.

Dün gece Lydia, Laura'larla kalmıştı. Bende Adrian'la aynı yerde durmamak için sly ortak salonunda geç saatlere kadar Tom ve Draco'yla oturmustum ve Draco herşeyi anlatmıştı.

Biz otururken Astoria ve iki arkadaşı geldiler ve bize içecek ikram etmek istediklerini söylediler. Teşekkür edip aldım ve onlar oturmak istediklerini dile getirmeden Draco onları üstün Malfoy zorbaliklarıyla göndermeyi başarmıstı.

Alkolsüz kokteyl isimli o içeceğe baktığımda amortentia' yı iliklerime kadar hissetmemek imkansızdı. Sanırım güçlü olması için yoğun bir tarif denemiş.

+Buram buram amortentia kokuyor.

Diyip güldüğümde Draco ve Tom da baktılar.

Draco: o bulanık kutsal su verse içmem.

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin