Ash: KOŞUN!
Hermione nin yaşadığı olayı yaşamak istemediğimiz için tuvaletten koşarak çıktık ve bu üç başlı yaratıkta bizi kovalıyordu.
Pansy: NE YAPICAZ BİZE YETİŞMEK ÜZERE!
Laura köpeğe dönerek hızlıca bir geri savurma büyüsü yaptıktan sonra biraz daha zaman kazanmıştık.
Laura: koşarak bir yere varamayız. Saklanmalıyız.
Ash: kütüphane! Kütüphanede saklanalım.
Kütüphaneye gidip en ücra ve kuytu köşesini bulup oturduk.
-bu mükemmel fikriniz için teşekkürler ama köpekler koku alabilirler ve üç başlı bir köpekten söz ediyoruz!
Pansy: biraz daha koşsaydık bayılıcaktım.
Laura: nasıl cadıyız biz ya daha üç başlı köpeği bile alt edemiyoruz yazıklar olsun.
~~~Mattheo'dan~~~
Draco'larla kaymak birası içmeye gitmiştik herkes hesabın Théo'dan olmasının zevkiyle birasını yudumlarken Théo'nun umrunda bile değildi sanki eğlenmek için zaman yaratmış gibiydi. Çıkarken Lydia'ya ufak bir not bırakmıştım fakat çok geç olmadan dönmeye karar vermiştik bile. Haftasonu olduğu için diğerleri evlerine dağılmışlardı. Draco, Tom ve ben de Hogwarts'a dönüp Lydia'yı aldıktan sonra eve dönecektik.
Hogwarts'a geldiğimizde bir kalabalık vardı. Profesörler aralarında endişeyle konuşurlarken öğrencilerde evlerine gidiyorlardı. Profesörlerin yanına gittik.
+Burada neler oluyor prof. McGonagall?
McG: çocuklar. Buraya gelmemeliydiniz. Korkarım sizi evinize göndermek zorundayız. Malesef ki okulumuzda zincirlendiği yerden kurtulmuş dolaşan bir yaratık var ve bu sabah hufflepuff tan bir öğrencimizi koridorda ölü bulduk.
Tom: birileri birşeyler karıştırıyor olmalı
Draco: herkes gitti mi?
Prof. McG: emin değiliz. Kardeşini soracak olursan kızlarla beraber lavabo için izin istediler. Umarım çoktan gitmişlerdir.
+ NE?
Draco: NASI YANİ PROFESÖR ONLARI ÖYLECE GÖNDERDİNİZ Mİ??
Prof McG: endişeni anlıyorum Draco. Çok geç olmadan evlerinize dönün. Profesörlerle okulu dolaşıp kızların güvende olduklarından emin olacağız.
+ ya güvende değillerse?
Tom: bu kadar endişelenme Mattheo. Arkadaşlarımızı kurtarıcaz.
Dedi bana bir ima yaparak.
Prof. Snape: hayır. Kurtarma işini büyüklerinize bırakmalısınız bay Riddle.
+ ÖYLECE DURARAK MI?
sinirlenmiştim ve sesim yüksek çıkmıştı.
Prof. Snape : ne zamandan beri arkadaşlarını önemser oldun Riddle?
Ona sinirle baktığımda söylememesi gereken şeyler söylediğini anlamıştı. Tom ise aynı soğukkanlılıkla beni desteklemişti.
Draco: Babam bu duyduğundan hiç hoşlanmayacak!
İçimden bir ses Lydia'ların hala okulda olduğunu söylüyordu.
+Gidelim.
Draco bana bir saçmalamayı kes bakışı attıktan sonra amacımızı anlamıştı. Arka kapıya doğru yürürken konuşuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lordun Varisi•Mattheo Riddle•
Fanfic-Malfoy ve Riddle' ların kanı artık birleşmeli. +Haklısınız Lordum. Mattheo Riddle ile hayal et kitabıdır. Mantık hataları ve anlatım bozuklukları olabilir.