Bölüm 31

977 49 146
                                    

Sırlar odasından döndüğümüzden beri Mattheo sürekli düşünür haldeydi. Ona sormak istiyordum ama nasıl soracağımı bilmiyordum. Akşam yemeğinden sonra odaya çıktık ve öğlene göre biraz daha iyi olduğunu düşündüm.

- Mattheo. Bana anlatmak istediğin birşey var mı?

M: hı?

Diyerek başını kaldırdı.

M: hayır. Hayır yok.

- peki. O zaman neden böyle durgun olduğunu sorabilir miyim?

M: iyiyim Lydia. Sadece biraz yorgunum o kadar. Uyursam geçer. Seninle.

Ona sarıldım.

- seni seviyorum

M: ben daha çok.

Alnımdan öptü.

***Mattheo'dan***

Şimdilik Lydia'yı geçiştiriyordum ama artık söylemem gerektiğinin farkındaydım. Lydia'ya biraz hava alacağımı söyleyerek Tom'un odasına gittim. Onunla bu konuda biraz konuştum ve bunu Lydia'ya nasıl söyleyeceğimi bilmedigimi söyledim.

Tom: risk al Mattheo. Bırak ne olacaksa olsun.

- Lydia'nın ölmesi gibi bir riski alamam.

Tom: bazen ne olacağını görmek için risk almak gerekir. Risk almazsan sonucu bilemezsin.

- sonucu bilmek istemiyorum Lydia'nın ölmemesini istiyorum.

Tom: o zaman bir varisi unut.

- Şaka mı yapıyorsun? Onu nasıl arzuladığımı bir bilsen...

Tom: öyleyse ona sahip ol Mattheo!

- beni anlamıyorsun Tom.

Tom: seni anlıyorum. Biraz araştırma yaptım. Ölme ihtimali düşük. Bu kadar endişelenme.

- peki ya bunu yaptıktan sonra bu riski aldığımı nasıl Lydia ya söyleyeceğim? Beni asla affetmez.

Tom: söylemeyeceksin.

- ya ölürse? Ben kendimi nasıl affedicem?

Yanıma yaklaştı ve suratımı tokatlarcasına tutup beni sarstı.

Tom: kendine gel Mattheo. Sen bu değilsin. Eski gözü kara Mattheo ya ne oldu? Beni dinle. Lydia'yı kaybetmeyeceksin. Bu sorun düşündüğün kadar büyük bir sorun değil ve şu lanet suratını asmayı bırak artık!

Haklıydı. Lydia beni değiştirmişti ve artık her yapacağım şeyde öncelikle Lydia'nın güvenliğini düşünüyordum.

- haklısın Tom.

Bu konuşma iyi gelmişti ve biraz olsun rahatlamış hissediyordum. Odaya döndüğümde Lydia uyuyordu. Onu uyandırmak zorundaydım çünkü eve gitmek için gecikmiştik.

****Lydia'dan*****

Mattheo'nun beni öpmesiyle uyandım.

Matt: uyumana evimizde mi devam etsen bayan Riddle? Geç olmadan gitmeliyiz

- haklısın. Beklerken uyumuşum.

Uykulu uykulu doğrulmaya çalıştım.

Matt: buradan yanında almak istediğin birşey olduğunu sanmıyorum ama istersen al. Biraz geç dönebiliriz belki.

- neden?

Matt: hiç öylesine.

Alacağım birşey yoktu bu yüzden gidip bir yüzüme su çarptıktan sonra cübbemizle bahçeye indik ve sırayla cisimlendik.

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin