Bölüm 14

1.5K 79 85
                                    

Mattheo öne doğru bir adım atıp konuşmaya başladı.

M: en başından beri Astoria'yla planladığınız şey buydu. Astoria başından beri benimle yakınlaşmaya çalışıyordu. Ama onunla ilgilenmediğimi biliyordu. Çünkü arada-onun için aynı odada kalıyor olmamızın bile sorun olduğu- Lydia vardı. Ve bu yüzden seninle anlaştı ve Lydia'yla yakınlaşmanı istedi. Sen Lydia'yla yakın oldukça benle arasında birşey olamazdı ve o da bundan faydalandı. Amortentia önerisini ona sen verdin. O bunu yapabilecek kadar zeki olmadığı için inanılmaz yoğun bir iksir yapmıştı ve kokusundan herşey anlaşılıyordu. Ben ona takıntılı olunca Lydia da sana kalacaktı ve ikinizinde istediği olacaktı.

Söylediklerini ağzım açık dinlemiştim. Adrian bütün planlarının ortaya çıkmasına sinirlenmişti ve mattheo nun üstüne yürüdü.

Adr: sen neden bahsediyorsun saçma teorilerinle bu akşamı mahvetmene izin vermeyeceğim!

Mattheo da geri durmadı ve yakasından tutup kaldırdı.

Matt: neyse ki aptal oyunlarınıza düşmeyecek kadar düşünebilen bi insanım.

Onu geri savurunca neredeyse yere düşmek üzereydi ama toparlandı ve üstünü düzeltti.

Adr: ona inanma Lydia. Ortalığı karıştırmaya çalışıyor.

Ona yaklaşıp tokat attım.

-sana inanamıyorum. Astoria'yla mükemmel bir uyum sağlamışsınız cidden. Onunla devam et ve bir daha gözüme gözükme.

Adr: pekala. Demek öyle.

Hızlıca odadan çıktığında Mattheo' yla birbirimize bakıp kalmıştık. Mattheo konuşmak üzereyken geç kaldığımızı farkettim.

- Mattheo. Gitmeliyiz.

Beraber hızlıca aşağı indik ve diğer çiftlerin arkasına geçtik. Önde partnerleriyle durmuş kızlara gülümsedikten sonra kol kola salona girdik. Herkes bize bakıyordu. Köşeden bana öldürecekmiş gibi bakan Astoria' da Adrian'la çift olmak zorunda kalmıştı.

- çok yakıştılar cidden.

M: bizim kadar değil.

Konuşurken dans etmeye başlamıştık bile.

Ona gülümsediğimde bakışları bi an dudaklarıma kaydı ve daha sonra bakışlarını kaçırıp etrafa baktı.

M: bu anı yaşamak mucize gibi.

- emin ol Adrian'la dans ediyor olmak istemezdim.

M: eminim.

Bir sonne fısıldadı kulağıma;

M: Biliyorsun, saymakla bitmez sevenler seni,
Ama besbelli sen aşk duymuyorsun kimseye.

- Sevgi demem sevgiye bir döneklik yaparsa bir değişme görünce

M: Hayır, sevgi besbelli sağlam bir nirengidir. Zamanın soytarısı değildir sevgi asla. Direnir ve katlanır mahşerin ucuna dek.

Alnını anlıma yaslamıştı ve ben ona eşlik ederken bitirmiştik kısaca.

- Bunu yapmayı seviyorum.

M: bende.

Dans bittiğinde konsepte uygun bir kraliyet dansı yapılacağını öğrendik. Geçen yıl ki baloda öğrettikleri için herkes biliyordu.

Erkekler yanyana ve kızlar karşılarına dizilerek dans başlamıştı. Oyun oynamak gibiydi ama oldukça asildi. Pansy yanımda duruyordu ve dans esnasında yanıma geldikçe ona olanları hızlıca özetlemeye çalışıyordum.

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin