Bölüm 15

1.4K 76 44
                                    

***Lydia'dan***

Uyandığımda çok iyi bir uyku uyuduğumu ve huzurla uyandığımı farkettim. Bayadır böyle aralıksız ve rahat bir uyku uyumamıştım.

Sağıma döndüğümde yatağında kolu yere uzanmış mışıl mışıl uyuyan Mattheo'yu görünce bir mutluluk gülümsemesi geldi yüzüme. Her ne kadar uyandırmak istemesem de bugün ders vardı ve önce kahvaltıya inmemiz gerekiyordu.

Gidip elimi yüzümü yıkayıp kendime geldim. Daha sonra odaya dönüp Mattheo'ya doğru eğilip onu yanağından öptüm.

- uyan bitanem kahvaltıya inmeliyiz.

Diye fısıldarken tam da doğrulmak üzereydim. Kolumdan tutup beni kendine çekti ve kendiside kafasını kaldırıp uzunca öptü.

M: günaydın öpücüğü öyle değil böyle olur.

Dedi ayrılırken.

- masum bir öpücük olsun istemiştim..

M: seni her zaman öpebilme şansım olmuyor ne de olsa.

-Gevezeliği bırakta hazırlan.

Derken cübbemi alıp tekrar lavaboya girdim ve üstümü giyindim. Çıktığımda Mattheo da giyinmişti.

M: neden hâlâ yanımda giyinmiyorsun anlamıyorum

- yapma Mattheo odaya biri dalmayacağı ne malum?

M: sen ve ince düşüncelerin..

Odaya tam o an dalan Pansy söylediğimi kanıtlamış oldu. Biz pansy'e şaşkınlıkla bakarken o da girdiğine pişman olmuş gibi bakıyordu.

Pans: yanlış bir zamanda mı geldim?

Matt: eve-

- Hayir. bende tam çıkmak üzereydim zaten. Hadi gidelim.

Pansy'nin koluna girip odadan çıkarken pansy tabikide gülerek dalga geçiyordu.

Pansy: tabi Adrian da yok siz artık yalnız kaldınız vqchskfb

- eeee nolmus? Ayrıca sen nerden biliyosun bunu

Pansy: Théo söyledi. Mattheo dan fırça yemiş sanırım vavfkabdb

- evet. Sanırım.

Pansy: eee cocuk ne zamann?

- saçmalama pansyyy

Pansy: ne yani teyze olmamin zamani geldi bence

- bidaha bu konuyu acarsan seni havaya ucurucam

Pansy: shit. Neyse ya dikkat et yinede bavdjandb

- pansyyy!!

Pansy: tamam tamam sustum.

Biz ortak salona indiğimizde herkes oturmuştu bile. Astoria şahısı ve Adrian yakınlık kurmuş gibiydiler ve diğerleri tarafından çoktan dışlanmaya başlamışlardı bile.

Draco: günaydın junior Narcissa

-günaydın elma tiryakisi

Draco beni ve bazı huylarımı anneme benzettiği için bazen bana junior Narcissa derdi. Bundan hoşlanmasam da demesine birşey demiyordum.

Mattheo diğerlerinden sonra gelmişti ve herkese günaydın dedikten sonra her zamanki yerine- Tom'un yanına- oturdu.

Kahvalti boyunca bana bakıp sırıtması benimde ciddiyetimi bozuyordu ve bu Astoria' nın gözünden kaçmamıştı.

Kahvaltıdan sonra gün boyu derslere girmiştik ve ben yorgunluktan ölüp gitmiştim. Son ders profesör McGonagall' ındı. Artık bir kedi gibi sınıfa girmesine alıştığımızdan çıtımızı çıkarmadan oturuyorduk.

Lordun Varisi•Mattheo Riddle•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin