1

10.4K 409 29
                                    

*קיט*

אזקתי את ידיה למוטות העץ, רגליה היו קשורות גם כן. היא שכבה שם עירומה על המיטה, מחכה לרצות אותי, להסב לי עונג.

זה מה שאהבתי, לזה השתוקקתי-אישה שכל התשוקות והפנטזיות שלה יתרכזו בי ובהנאה הפרטית שלי, אני החשוב, אני הוא מושא תשוקותיה.
העברתי את ידיי בנונשלנטיות על אורך רגלה הארוכה והמחוטבת. עוד כשרק התוודתי לעולם הנשים, לא יכולתי שלא להתלהב ולהשתוקק שנשים כאלה ירצו אותי, ישתוקקו אלי באובססיביות, אבל עכשיו אני רגיל לזה, אני זקוק לריגוש, ורק דבר אחד מרגש אותי, "תגידי את השם שלי. את השם של היחיד שיכול לגרום לך להרגיש את התחושות שאת כה מכורה אליהם.", אמרתי בקול מפתה ונמוך, שורט את עורה הלבן, מותיר בו שריטות חיוורות ומפתות.

היא גונחת בקול רם ונזקק,"ק-קיט. אתה היחיד שלו אני כמהה ומשתוקקת.", נהמתי לאות אישור,"למי את שייכת, למי הגוף הזה שייך ?", שאלתי והעברתי את ידי ברכושנות על גופה,"לך, רק לך. אתה היחיד שרשאי להשתמש בו, רק אתה חשוב." ,
עורי סמר, ודמי התלהט למשמע דבריה, היא בהחלט המועדפת עלי מבין כל הבנות שהיו מתחתי.

"לכל הרוחות, את צודקת. ועכשיו אני מתכוון לתת לך את מה שאת כל כך רוצה.", מתחתי את צווארי ועצמי את עיני, המחשבה על השוט הארוך והמחוספס פוגע בגופה הלבן עורר בי תשוקות אסורות, תשוקות שהתביישתי בהן פעם אבל לא עוד.

היא גנחה ורעדה ללא הרף. העברתי את אצבעי בהתגרות על האיבר שלה, גורם לגופה לאבד את השליטה ולתת אותה לי. אני עוזב אותה ופותח את הארון שלידי, מעביר את ידי על מבחר המרשים של השוטים וצעצועי המין. ואז אני רואה את השוט האהוב עליה- שוט ארוך וזהוב, דמוי חבל גס ועבה, אך נוח לשימוש.

אני חוזר למקומי מעל המיטה ומלפף את השוט מסביב לפרק ידי,"קדימה מותק, תבקשי את זה ממני, תתחנני שאצליף בך.", היא התפתלה בחוסר נוחות, ואמרה בקול רווי תשוקה, "בבקשה קיט, אל תתגרה בי, אני זקוקה לזה . תצליף בי, כמה שיותר חזק יותר טוב.", העפתי את ידי אחורנית כדי לקבל תנופה, ואז הטחתי בפראות את השוט על גופה. היא פלטה צרחה חדה מחרישת אוזניים, שהפכה לגניחה עמוקה,"זה כל כך טוב, אתה טוב. תמשיך, בבקשה.", התרכזתי אך ורק בשוט ובצליל החיכוך שנוצר בעקבות המכה, ניתקתי את ראשי מהסביבה.

הצלפתי בה עד שגופה התמלא בסימנים אדומים, עד שלא הצלחתי להשתלט על עצמי, עד שאותו חור בתוכי התמלא בתחושת סיפוק. הפשטתי ממני את הבגדים, ועליתי במהירות על המיטה, מכסה את גופה בגופי, הלבשתי על איברי קונדום ונכנסתי אליה בחדות, בלי רחמים. כל גופה סמר, וצעקותיה מילאו את החדר. נכנסתי ויצאתי ממנה, לא מתחשב בה ובכאבה, ככה מערכות היחסים שלי מתנהלות מאז אלקסיס, אני השולט והיא מתחתי, נתונה לחסדיי. ככה זה היה תמיד וככה זה יהיה, אני שומר על המצב הזה בכוח ובתקיפות. וכשאני מרגיש שאני חייב לגמור, אחרת אני אתפוצץ, אני תופס את ראשה,"תבקשי ממני, תבקשי ממני לגמור.", סיננתי, משתמש במאמצים רבים. היא גנחה ויללה לנוכח הרעב החריף שהשתלט על גופה , "תן לי לגמור קיט, בבקשה."

My lightWhere stories live. Discover now