20

3.4K 270 72
                                    

*קיט*

ידה עוברת על איברי בהתגרות, ציפורניה גורמות לעורי לסמור. גניחה רמה נפלטת מפי, הגוף שלי מתרגש ומשתוקק לעוד ממגעה. אני פותח את עיניי , אך, האור מסנוור אותי ומכאיב לעיניי. אני מניח את זרועותיי על עיניי ודוחף את אגני אל פניה, "אל תשחקי איתי משחקים, יפיפייה. לא עכשיו. אני צריך להרגיש את הפה שלך עליי." , אני מהמהם וגונח, "אני צריך לזיין את השפתיים המדהימות שלך." , לשונה עוברת על בטני התחתונה, מתעכבת על תווי מותניי, ומשם יורדת אל איברי הפועם. היא מלקקת את החלק הקדמי של האיבר שלי ואז מכניסה את כולו אל פיה, "כן! ,ככה." , אני אומר ודוחף את האיבר שלי עמוק יותר אל פיה, "עמוק יותר, מהר יותר." , אני מורה לה ומסביר לך איך להסב לי עונג. היא מעבירה את ציפורניה על ירכיי, גורמת לי להתפתל תחת מגעה. הבייבי שלי יודעת לעשות את העבודה. אני משאיר יד אחת על עיניי ומוריד את השנייה אל שיערה, מחדיר את אצבעותיי אל תוך סבך שיערה, תופס אותו באגרופי ומכתיב את הקצב. מהר וחזק. עמוק.

היא נותנת לי את הפיקוד ועוקבת אחרי הדרישות החרישיות שלי, זה בדיוק מה שאני צריך שהיא תיתן לי כרגע. השפתיים המשגעות שלה לופתות את הזין שלי כמו כור היתוך לוהט, אני קרוב.

"תני לי להרגיש את השפתיים שלך, לאב. אני עוד מעט שם." , אני צועק ומפמפם את פיה המופלא, עוד דחיפה אחת, הזין הארוך שלי נדחף אל גרונה, ואז זה משתחרר. הנחשול הראשון מצית את גופי, ואני צועק, "אוולין!!!" , אני פולט אל תוף הפה שלה את נוזלי תשוקתי,

לפתע היא משחררת את פיה ממני, גורמת לפורקן שלי לעצור ומתנשפת בחוזקה, "מותק, אוולין זה שם יפה. אבל זה לא השם שלי." , קול לא מוכר נשמע , גורם לי לגופי להתאבן, החום והתשוקה שהציתו את גופי עד עכשיו, הפורקן והאופוריה שזרמו בדמי נעלמים כליל, מתנדפים ומשאירים אחריהם בלבול. אני פותח את עיניי באחת ומתיישב במהירות על המיטה הלא מוכרת. דפיקות רמות נשמעות במרכז ראשי, האלכוהול יוצא מדמי ומשאיר כאבי ראש והנגאובר לא רצוי. אני משפשף את רקותיי בשתי ידיי, אנחת כאב יוצאת מפי, "אני אביא לך מים וכדור לכאבים." , שוב פעם הקול הזר הזה נשמע, גורם לי לבהלה, גורם למציאות לחלחל ולחזור מתת המודע שלי. זאת לא יכולה להיות אוולין. אנחנו נפרדנו. הכל חוזר אליי בגל מכאיב ומקפיא. הבגידה והמילים שנאמרו. זאת אף פעם לא תהיה אוולין.

רעש מכיוון הדלת מושך את תשומת ליבי ואני מביט באישה שנכנסת עם כדור וכוס מים. האישה מהבר. שיערה האדום פרוע ושפתיה רטובות. המראה מבחיל. כל מראה של אישה שהוא לא אוולין מבחיל. היא מתקדמת אליי בצעדים חמקמקים, לבושה בכותנת קצרה ושקופה, פטמותיה נראות מבעד לבד. המזרון שוקע תחת משקלה, היא מושיטה לי את הכוס והכדור, ידיה מתחככות באצבעותיי וגיחוך יוצא משפתותיה העבות, "אתמול לא היית נראה מבוהל כל כך, אני מבינה שההשפעה של האלכוהול עברה לחלוטין." , אני מביט בה בעיניי נץ ושותה את הכדור עם המים.

My lightWhere stories live. Discover now