!

2.2K 94 55
                                    




היי חברות, ממש שמחתי לראות שיש היענות לפוסט של השאלות, אז הנה התשובות -

1)"איך קוראים לך, בת כמה את ומאיפה את בארץ"?

תשובה: קוראים לי ירין, בשישי הזה ימלאו לי 17, (כן כן בשישי הזה יש לי יום הולדת ואני ממש ממש מתרגשת חחח), ואני גרה ביהוד, שזה חור ליד סביון.

2)"מאיפה את מקבלת השראה לסיפורים שלך?"

תשובה: אז ככה, אני לא כל כך מקבלת השראה כשאני כותבת את הסיפורים שלי. אני מדמיינת בתוך הראש שלי דמות שהיא תהיה הדמות הראשית, חושבת על איך היא תראה מבחינה חיצונית ומתאימה לה את האופי שמרגיש לי מתאים למראה החיצוני, לדוגמא, דניאל- בחורה בת 24, גבוהה, שיערה שחור ועיניה אפורות והיא מלאת קימורים. בהתחלה, התחבר לי שהיא תהיה דמות חזקת אופי, מלומדת, מסקרנת, מושכת ושהעצמאות שלה תהיה חשובה לה. ולפי האופי והמראה החיצוני אני מתאימה לאותה דמות, דמות נוספת שתשמש כמאהב , (בדר"כ אני כותבת רומנים על דמויות נשיות, אז לכן, לרוב זה המאהב שאני מתאימה לדמות הראשית) , וכשיש לי את שתי הדמויות המרכזיות, אני חושבת על עבר מקורי ומפותל שיהיה לשתי הדמויות, ונקודות שיא במהלך הסיפור. חשוב לי מאוד ליצור הזדהות עם הדמויות, לפי דעתי, ברגע שהקוראים מזדהים עם הדמות, זה הופך את הקריאה למהנה ומשמעותית יותר.

3) "איזה דמות את הכי אוהבת מכל הסיפורים שלך ולמה?"

תשובה: ואו, האמת שזו שאלה קשה, זה די קשה לענות על איזו דמות את הכי אוהבת מכל הסיפורים שאי פעם כתבת, כי ברגע שאני כותבת סיפור, ולפחות ככה אני רואה את זה, (כן אני יודעת שאני ממש חיה בסרט), אני יוצרת עולם קטן משלי, עולם שבו אני יכולה לממש את הפנטזיות הכי גדולות שלי, כי בתכלס מי לא תרצה גבר כמו ג'ייק? , או קיט? , אלו גברים מדהימים ובעלי אמצעים שלא רואים כל יום, או כמעט בכלל. אני מתחברת לדמויות הראשיות ואוהבת את כולן, וכשאני כותבת על משברים ונפילות של הדמויות אני עצובה ביחד איתן, אבל בכל זאת, בסופו של דבר, לדעתי אני הכי אוהבת את דניאל. לפי דעתי, היא אישה חזקה ויפיפייה, ואני הייתי שמחה להיראות כמוה, היא עצמאית ומלומדת, היא אישה שהגיעה מהרחוב, שהתחילה מאפס ועלתה בזכות עצמה, ולא בזכות אף גבר. וביחד עם ג'ייק, הם זוג מושלם לדעתי, הם מתאימים אחד לשנייה. גם את קיט אני אוהבת, והוא גבר מדהים לדעתי, ואוולין היא חמודה וטובה, אבל היא קצת יותר חלשת אופי, ואת זה אני פחות אוהבת. אבל היא טובה ותמימה, והיא וקיט מהממים ביחד. דרך אגב, דניאל היא הדמות הכי אהובה עלי לבנתיים. האמת שאני באמצע כתיבת סיפור חדש, כבר 12 פרקים ארוכים ומושקעים, וזה סיפור שהכיוון שלו חדש בשבילי, אף פעם לא כתבתי בסגנון הזה ולשמחתי הרבה לא קראתי או ראיתי סיפור שאפילו מזכיר את הסיפור שלי בווטפאד. יכול להיות שהדמות החדשה תמצא חן בעיני ובעיניכן יותר.

My lightWhere stories live. Discover now