2

9.2K 375 32
                                    

*אוולין*

בחנתי את צדודית פניו, הוא היה מאופק ומרוחק, ועם זאת השקט ועצם העובדה שהייתי קרובה אליו השרו עלי ביטחון. אני אף פעם לא מרגישה בטוחה, במיוחד לא עם גברים. שיערו הבלונדיני מונח על מצחו, משווה לו מראה מחוספס, הרגשתי צורך עז להעביר את אצבעותי בשיערו, לבדוק האם הוא רך כמו שהוא נראה.

חלמתי בהקיץ, ולא הייתי מוכנה למשפט שיצא מפיו, "את בוהה בי.", הוא סובב את מבטו והסתכל עליי, עיניו היו בגוון חום-צהבהב, גדולות וסוחפות, בצורת שקד, מעט חתוליות. מבוכה עזה ולחץ התפרצו בחזי, נתפסתי. הסטתי את מבטי ממנו, הופתעתי למשמע המילים שלו, ואמרתי באומץ, כאילו פי לא זקוק לפקודה מהמוח,"תהיתי. תהיתי למה אני פה איתך, למה הסכמתי ללכת אחרייך. יש בך משהו, משהו סוחף, שהפנט אותי.", לא האמנתי שאמרתי את זה, הייתי שרויה בהלם קל, והיה אפשר להגיד את זה גם עליו, על הגבר היפיפה הזה. עיניו הצהבהבות הקדירו והוא פתח את פיו, "מזל שבאת איתי מרצונך החופשי, אחרת זה היה נהפך למכוער מאוד, הייתי לוקח אותך איתי גם בלי הסכמתך.", פי נהיה יבש ודביק, עיכלתי את דבריו וגיליתי שאני מאמינה לו, שאני מאמינה שאם לא הייתי באה איתו הוא היה לוקח אותי בכוח. משהו מנע ממני לברוח באותו רגע, הייתי צריכה לברוח, לרוץ הרחק ממנו, אבל משהו בי השתוקק אליו, הכמיהה אליו הייתה כה עזה, שרק הסתכלתי עליו ושאלתי, ״הבטחת שלעולם לא תפגע בי.", הוא שלח את ידיו לפני, וליטף את לחיי בעדינות. בחיים לא ליטפו אותי ככה, רציתי להירדם על כף ידו. היא כה חמה ונעימה.

" בחיים לא, לפחות לא בכוונה תחילה, ואם אני אי פעם אפגע בך, תאמרי לי.", הנהנתי בלחץ ופוקקתי את אצבעותיי, הוא הוריד את מבטו אל אצבעותיי ושילב אותן באצבעותיו, באיטיות רבה הוא העלה את ידי אל פיו ונישק את כל אורכה, ומשם עבר לאמה, וממנה לכתף, טווה שביל קסום של עקצוצים וצמרמורות. הוא העביר את שפתיו על האזור המסוכן שבין עצם הבריח לצוואר, גורם לי לנוע בחוסר נוחות, הוא הצמיד את גופו לגופי וליטף את שיערי הארוך, לרגע התביישתי בלכלוך שמילא את גופי ובבגדי הדהויים, רציתי להיראות במיטבי,להרשים אותו כמו שהוא מרשים אותי.

נדמה שכלל לא הפריע לי שלמעשה אותו גבר שמנשק את גופי הוא גבר זר. גבר שיכול להיות אנס או שקרן. אולי הוא כן יפגע בי. אולי אני סתם טיפשה שהולכת שבי אחרי תקוות חסרות בסיס.

לפתע הוא הוציא את לשונו, וליקק את תנוך אוזני, גורם לי לקפץ בהיסטריה, הוא צחק ודחף את אגנו לאגני, "תירגעי, אני לא נושך. לבנתיים." ,ידיי רעדו ופי נפתח ושאף אוויר בחוזקה, טמפרטורות גופי עלו במהירות, הרגשתי שאני רותחת ,"ק-קיט, חם פה כל כך,חם לי. תניח לי.", הוא הרים את ראשו אלי וחייך חיוך מסתורי ,"חם לך?, יש לי רעיון מצוין איך לקרר אותך קצת.", הוא צחק צחוק שופע ומפתה, מרחיק את גופו מגופי, נשמתי לרווחה והתרווחתי על המושב, הוא שלח את ידו במורד ירכי והניח אותה על ברכי. למשך כל הנסיעה לא הצלחתי להירגע, היה כל כך חם. אז העפתי את ידו ממני לכל הרוחות. זה רק גרם לו לצחקק.

My lightWhere stories live. Discover now