Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
****************************************************
Robin kalktığı zaman Finney'in yanında olmadığını fark etti, kaşlarını çatarak yerinden doğruldu, odada değildi. Yataktan kalkıp dışarıya çıktı, gördüğü manzarayla derin bir nefes aldı, Finney ve Bruce konuşurken diğer yandan kahvaltı hazırlıyorlardı, Vance görünürde yoktu. "Günaydın Robin." "Günaydın." "Günaydın ikinize de." Robin ikisine de cevap verip etrafa göz gezdirdi "Vance nerede?" Finney elindeki tabağı masaya bırakırken "Bruce onu markete yolladı, ekmek ve şeker bitmiş." diye açıkladı, o günden sonra Finney değişmişti, mesela artık birisi artık ona elini uzattığı zaman korkmuyordu.
Robin esneyip banyonun yolunu tuttu, bütün uykusu açılmıştı. Ellerini ve yüzünü yıkayıp kahvaltı masasına yaklaştı, her şey tamdı sadece şeker ve ekmek yoktu Finney'in dediği gibi. On dakika sonra kapı çalmıştı, Bruce kalkan Finney'i geri oturtup kendisi bakmak için ayaklandı, muhtemelen Vance gelmişti.
Büyük ahşap kapıyı açtığı zaman ardından kıvırcık sarı saçlarıyla Vance görünmüştü, tamda beklediği gibi. Vance elindeki şekeri ve ekmeği Bruce'a verip kahvaltı masasına gitti, her zamanki yerine oturup ekmeği ve gelecek olan şekeri beklemeye başladılar sohbet ederek. Bir kaç dakika sonra Bruce ikisini de getirmişti.
Kahvaltı boyunca ortada bir çok sohbet geçmişti, ama en heyecanlı olanı Vance'nin okulun ondan öneki kabadayısını dövmesini anlatmasıydı, Bruce hikayeyi dinlerken aklına o gün gelmişti. Vance o zamanlar altıncı sınıftı, okulun kabadayısı ise neredeyse onu bitirecekti, ama Vance buna rağmen ona kafa tutmuştu. Bruce o günü iyi hatırlıyordu, küçük Vance'nin o çocuğu yere serdiğini, kan ve yara içinde kalmış ellerini ve yüzünü dün gibi hatırlıyordu, o gün çok korkmuştu onu öyle görünce.
Ama onu taktir etmemişti değil, o yaştaki bir çocuğa göre o devasa çocuğu devirmek anca bir rüya olabilirdi, ama Vance başarmıştı. Finney her şeyi dinledikten sonra kaşlarını kaldırmıştı, gerçekten cesur bir çocuktu Vance, hala da öyleydi.
Kahvaltı bitince dörtlü masayı toplama işini hızlıca hal edip koltuğa yerleştiler, hepsinin aklından bu gün ne yapsak diye geçiyordu. " Hey Finn, pasta yapmaya ne dersin?" Bruce'un dediği şeyle Finney kafasını olur anlamında salladı, canı tatlı çekmişti zaten. "Bende Vance ile özel bir şey konuşacaktım zaten." Robin Vance'e baktı, Vance kafasını salladı, Bruce ve Finney ise onları onaylayıp mutfağa gittiler, onların gittiğinden emin olduktan sonra Robin Vance'nin dibine girdi.
"Vance sana bir şey soracağım dostum." Vance kaşlarını çattı "Nedir o Robin?" Robin mutfağa giden yola bakıp tekrar ona döndü "Ben Finn'e karşı bazı şeyler hissediyorum bir süredir, ama emin değilim sana sormak istiyorum." Vance sırıtmaya başladı, Robin ise ona aldırmadan derdini anlatmaya başladı "Yanındayken kalbim hızlanıyor Vance, parmak uçlarım uyuşuyor, sıcak basıyor, içime hoş bir duygu yayılıyor." Vance yüzündeki sırıtmayı büyüttü " Her şeyi bana mükemmel geliyor, her şeyi." Vance gülerek Robin'in omzunu pat parladı "Geçmiş olsun." "Ne oldu ki?" Vance yan bir sırıtmayla "Abayı yakmışsın." dedi, Robin gözlerini büyütürken önüne baktı, kabul etmişti ama başkasından duymak tuhaf geliyordu.
"Alışırsın zamanla." Vance bir kez daha omzunu pat patlayıp elini dizlerine koydu "Sen ve Bruce ne alemdesiniz?" Vance ona bakıp saçlarını karıştırdı "Her geçen saniye ona daha çok bağlanıyorum, ve şikayetçi değilim." Robin güldü, bu Vance Hopper'ın ilk ve tek aşkıydı, yani Vance bunları sadece bir kez bir kişi için hissetmesine rağmen süre sayesinde onu anlayabiliyordu.
"Hadi bizimkilerin yanına gidelim." Vance ayaklanınca Robin de ayaklandı, biraz yardım fena olmazdı. Mutfağa girdikleri zaman Finney ve Bruce'u sohbet ederken görmüşlerdi, Finney karışımı çırparken Bruce ekliyordu. Yaklaştıkları zaman neredeyse hazır olduğunu fark ettiler, Robin yaklaşıp elini karşıma hafifçe dokundurdu, merakla bakan Finney'in burnuna koydu parmağını.
Finney gözlerini büyütürken o gülüyordu, Vance ve Bruce çoktan kendi alemlerine dalmıştı bile.
*************************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Bu bölüm biraz çerezlikti
Bu arada söylemeyi unutmuşum, Robin ve Finney şuan ki gibi görünüyor. Bruce ve Vance aynı.
Adios
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From the moment we met
FanfictionOkulun iki sert çocuğu, Robin Allerano ve Vance Hopper. Okulun iki nazik çocuğu, Bruce Yamada ve Finney Blake.- Rinney/Brunce Dikkat: Zorbalık, -Vance sağ olsun- küfür, şiddet ve kan içerir.