Merabalar.
Nasılsınız?
Keyifli okumalar.
***************************************************
Robin sert bakışlarıyla karşısında duran çocuğa bakıyordu. Aradan bir hafta geçmişti, ama Josephine denen çocuk bir türlü Finney'in peşinden ayrılmıyordu, açıkça onunla flört ediyordu. Robin bu durumdan aşırı hoşnutsuzdu, çocuk sanki bilerek yapıyormuş gibi sürekli Finney'e yaklaşıp duruyordu, Robin delirecek gibi hissediyordu.
Bu bir hafta boyunca Finney'den uzak durmuştu, çünkü yanına giderse onu kıracağından korkuyordu. Finney ne zaman onunla konuşmaya çalışsa ondan kaçıyordu, ama o da biliyordu ondan uzak duramayacağını, çok özlemişti onu. Robin yaslandığı duvardan ayrılıp lavaboya doğru gitti, Josephine ve arkadaşları tamda o yoldan geçen duvara yaslanıp konuşuyorlardı. "İnanamıyorum Josephine!" Robin durup dinlemeye başladı, şüphelenmişti.
" Demek yeni oyuncağın şu yeni çocuk!" Robin duyduğu şeyle gözlerini büyüterek kaşlarını çattı, oyuncak derken ne demeye çalışıyordu bu? "Daha tam olarak değil. Henüz aklını çelemedim ama yakında yapacağım." Robin kaşlarını biraz daha çattı, demek ona yaklaşma sebebi buydu. Yüzüne büyükçe bir tebessüm yerleştirip arkadaş grubuna yaklaştı "Hey Josephine, senine biraz konuşabilir miyiz?" Josephine aynı Finney'e gülümsediği gibi büyükçe gülümsedi "Tabi."
Robin onu Vance ile hep gittikleri ıssız yere götürdü, Josephine şüphelenmeye başlamış olacak ki, sorular sormaya başlamıştı. "Robin? Beni nereye götürüyorsun?" Robin durup arkasını döndü yüzünde hala aynı gülümseme vardı "Seninle biraz konuşacağım sadece." Duraksayıp devam etti "Finn'den uzak dur Josephine." Josephine kahkaha attıktan sonra alaycı bir şekilde ona bakıp "Buna sen mi sebep olucaksın?" dedi. Robin sırıtıp aniden yumruğunu yüzüne geçirdi, Josephine bunu beklemediği için yeri boylamıştı.
"O zaman zor yoldan halledeceğiz" Robin dişlerinin arasında konuşup birkaç adım yaklaştı " Nasıl istersen Arellano." Josephine yerinden kalkıp burnunu sildi.
Robin nefes nefese kalmış bir şekilde elinin arkasını burnuna sürttü "Bir daha sakın Finn'e yaklaşayım deme." Robin kendini düzeltip sıfır kollusunun yakasını çekerek düzeltti, Josephine'i orada bırakıp gitti. Josephine ondan birkaç dakika sonra kalkarak revire gitmişti, Robin ise reviri es geçerek eve gitmeye karar vermişti, bu ilk yaralanışı değildi kendi yaralarını kendisi sarabilirdi.
********************************************************************
Tadaaaaa
Bölüm sonu
Josephine en sonunda dayak yedi
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Final yakın gençler.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From the moment we met
FanfictionOkulun iki sert çocuğu, Robin Allerano ve Vance Hopper. Okulun iki nazik çocuğu, Bruce Yamada ve Finney Blake.- Rinney/Brunce Dikkat: Zorbalık, -Vance sağ olsun- küfür, şiddet ve kan içerir.