Merabalar.
Nasılsınız bakalım?
Keyifli okumalar.
***************************************************
Bruce yürüdüğü deniz sahili boyunca denizi izliyordu, bazen geceleri gezmeye giderdi ve buda o gecelerden birisiydi. Sahilde yürürken aklını meşkul eden tek bir şey vardı, Vance. Son zamanlarda ona karşı önceden hissettmediği şeyler hissettiğini fark ediyordu. Salak bir çocuk değildi, ondan hoşlandığını anlayabiliyordu. Ona ne zaman kapıldığını hatırlamıyordu Bruce, tek bildiği ona aşık olduğuydu.
Kafasını kaldırıp önüne baktı, en son birinden hoşlandığında on yaşındadyı, şimdi yıllar sonra yaşayınca tuhaf geliyordu. Bir süre daha yürüdükten sonra görüş açısına birisi girmişti, sarı saçlı birisi. Kaşlarını çattı Bruce, Vance oradaydı. Adımlarını hızlandırıp yanına yaklaştı, Vance elindeki içki şişesiyle bankta oturuyordu.
"Vance?" Vance kafasını kaldırıp ona baktı, sarhoş olduğu belliydi. "B-Bruce?" Bruce Vance'nin sesinden sarhoş olduğunu garantiledi, yanına oturup ellerini kucağına koydu. "Ne yapıyorsun Vance?" Vance elindeki şişeyi kafasına dikip uzun bir yudum aldı " Sorunlarımı unutmaya çalışıyorum." Bruce kaşlarını çattı "Ne sorunu Vance? Anlatmak ister misin?" Vance güldü "Hangisinden başlasam?" Hıçkırıkdan sonra Vance anlatmaya başladı "En başından başlayalım."
Bruce dikkatle onu dinlemeye başladı " Babamı hiç tanımadım, annemle büyüdüm." Bruce kaşlarını çattı, Vance'nin aile hayatını hiç bilmiyordu. "Annem, bana hiç sevgi göstermezdi. Sürekli erkek arkadaş değiştirip eve onlarla gelirdi, onlar gelince odamdan çıkmam yasaktı." Vance kıkırdayıp devam etti "O zamanlar zayıf bir çocuktum, sürekli mahallede zorbalık görürdüm. Kendimi korumayı bana orada öğrettiler, anneme söylesem de hiç umursamadı." Vance elindeki şişeden bir yudum daha aldı Vance.
" Ve işte onun eseri, Vance Hopper!" Vance bağırıp kahkaha attı, ayrıldığı banka aniden yapışıp ellerini indirdi "Canımı en çok yakan şey bunlar değil, en çok canımı yakan şey bir başkası." Bruce yutkundu, boğazı düğümlenmişti, Vance'nin acı geçmişi, üstüne bir de aşık olduğu kişiyi duyacaktı. " Ben birisine aşık oldum Bruce, ilk defa bu kadar canımı yakan bir şey hissettim. O kadar dayak yememe rağmen hiç bu kadar canım yanmamıştı." Vance gözünü sildi.
Bruce yutkunarak "K-kim o?" dedi. Vance şişeyi döndürmeye başlarken "Artık daha fazla saklamayacağım Bruce." Bruce kaşlarını çattı "O sensin." Vance ona bakmadan konuştuğu zaman Bruce'un gözleri parlamıştı, karnında kelebekler uçuşuyor gibiydi, kalbi sanki saatlerde koşmuş gibi atmaya başlamıştı. "Biliyorum, sen baş-" Vance sözünü tamamlayamadan Bruce onu yakasından tutup kendisine doğru çekmişti. Vance şok olmuş bir şekilde donmuştu ilk başta, daha sonra kendisine gelince karşılık vermişti.
Vance'nin ağzından Bruce'un ağzına alkol tadı geliyordu, ama Bruce'un umurunda değildi, şuan o iğrenç tat bile ona çok tatlı geliyordu. Bruce ayrılıp sadece santimler kalan Vance'nin suratına baktı, Vance sanki uykudan yeni uyanmış gibi ona bakıyordu "Seni seviyorum Vance..." Vance gözlerini Bruce'un gözlerinden dudaklarına indirdi "Seni seviyorum Bruce..."
*****************************************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Yakında Rinney'de olucak.
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From the moment we met
FanficOkulun iki sert çocuğu, Robin Allerano ve Vance Hopper. Okulun iki nazik çocuğu, Bruce Yamada ve Finney Blake.- Rinney/Brunce Dikkat: Zorbalık, -Vance sağ olsun- küfür, şiddet ve kan içerir.