17

97 9 8
                                    

Merabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

********************************************************

Bruce kalktığı zaman yanında Vance yoktu, gözlerini ovuşturup etrafa baktı, Vance odada değildi. Yataktan kalkıp giydiği şortu ve dizlerine kadar gelen tişörtü düzeltti, saçlarını gelişi güzel karıştırıp yavaş adımlarla odadan çıktı. Vance mutfaktaydı, sigara içiyordu. Bruce arkasından yaklaşıp seslendi "Vance?" Vance arkasını dönüp ona baktı, siyah bir sıfır kollu (Rambo hep giyiyordu ya ondan) altına mavi bir pantolon giymişti, sarı kıvırcık saçlarıyla oldukça yakışıklı görünüyordu.

Vance yaslandığı mutfak tezgahından ayrılıp ona baktı, sigarasını iki parmağı arasına almıştı. "Hey Bruce." Vance sigarasından bir nefes daha çekip dışarıya üfledi "Umarım dün pek saçmalamamışımdır." Bruce gülümsedi "Hayır aslında hiç saçmalamadın." Kollarını birleştirip birkaç adım yaklaştı "Çok güzel bir şey yaptın Vance~" Vance kaşlarını çattı "Ne yaptım?" Bruce ellerini beline sardı, Vance dikilerek gözlerini büyütüp ona baktı " İkizimin sevgili olmasını sağladın aşkım~" Vance gözlerini mümkünmüş gibi biraz daha büyüttü.

Bruce ellerini belinden çekip yanaklarını avuçları arasına alıp okşamaya başladı, dudakları arasında santimler kaldı, Bruce o santimleri sıfıra indirdi. Vance birkaç saniye duraksadı, ama kendine geline Bruce'un belini kavrayıp tezgahla arasına sıkıştırdı. Bruce nefessiz kalınca ayrıldı, hala Vance'nin yanağındaydı elleri. Vance tam olarak gözlerine bakıyordu, Bruce gülümseyip yanağını öptü.

Vance ve Bruce okula gelmişlerdi, Bruce eski kıyafetleri yerine Vance'nin ona verdiği kıyafetleri giymişti. Vance'nin siyah gömleğini ve altına da aynı onun gibi siyah bir kot pantolon giymişti. Vance sevgilisinin elini tutmuştu, Bruce halinden memnun bir şekilde gülümseyerek yürüyordu. Okul kapısından içeriye girince bile ellerini bırakmamışlardı, aksine parmaklarını kenetlemişti Vance. 

Finney onları görür görmez hemen yanlarına koşmuştu, yüzünde endişeli bir ifade vardı. Bruce ve Vance bir birlerine baktılar "Ne oldu Finn?" Bruce'un sesine karşılık Finn endişeyle " Robin iki haftadır benimle konuşmuyor, ne yapacağımı bilmiyorum Bruce." Bruce kaşlarını çattı, bir süredir aralarında bir gerginlik olduğunu biliyordu ama karışmak istememişti. "Konuşmayı denedin mi?" Finney kafasını salladı "Denedim, ama beni görmezden geldi." Bruce gözlerini etrafında gezdirdi, Robin'i görmüştü, okulun arkasına doğru gidiyordu.

"Finn, işte orada. Hadi git sıkıştır konuş." Bruce hızla konuşup Finney'e okulun arkasını gösterdi. Finney birkaç dakika baktıktan sonra hızla arkasından koşmaya başladı.

******************************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Adios.

From the moment we metHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin