Selam yazarınız size süprayyyzzz yapmaya geldi🧚♀️
Okurken vote ve yorum atarsanız bu arkidaş olur happy<3
İYİ OKUMALAR AŞKLARIM💋
---
Telefonuda alıp hızla geri içeri ilerlemeye başlamıştım.İçeri koşarak girmemle Minho'nun endişeli bakışlarının bana dönmesi bir olmuştu.Hızla yanına ilerledim.
"Ah,bir an asla gelmeyeceksin zannettim!" diye azarladı beni.Dudağımın ucu kıvrılırken göz devirdim.
"Sadece telefonumu almaya gitmiştim hyung." dediğimde Changbin'le göz göze geldik.Ona asla hyung demezdim.Göz devirip önüne döndüğünde bende önüme dönmüştüm ancak bir Changbin'e bir bana bakan bir Minho'yla karşılaşmıştım.Kaşlarını çattı.
"Hyung," dedim,bana odaklandı.
"Acıktım." Changbin kıkırdadığında gözlerimi kırpıştırıp gülümsedim.Eh,biraz utanmıştım.Utandığımı anlamış olacak ki dudaklarını ıslatıp gülümsemesini saklamaya çalışmıştı,ancak becerememişti.
"Yarım saat bekle,öyle yeriz." dediğinde dudak büzdüm.
"Kendimi kemirsem doyar mıyım acaba?" sorduğum sorunun saçmalığıyla Changbin kıkırdarken Minho'nunda sabır dileyen bakışlarıyla karşılaştım.
"Ne?Aç olunca beynim çalışmıyor!" diye isyan ettim.
"Onu fark ettim,kurduğun cümleden." dedi ve göz devirdi.Kaşlarımı çattım.
"Burada sadece ben göz devirebilirim."dedim.
"Umarım şu yarım saat hızlı geçerde yemeğine kavuşursan Sam Hwang." dediğinde göz devirdim.
"Yemekten sonrada bana etrafı gezdirirsin."dedim kaşlarımı kaldırarak.
"Sonra gene acıkıp başımın etini yersin." göz devirdim
"Seninle kalmam Hyung,diğerlerinin yanına giderim merak etme.Dert olmam sana." kırılmam saçmaydı?Kırılmam fazla saçmaydı!Bazen neden burada olduğunu unutuyorsun Sam Hwang.
"Tamam,gezdiririm." dediğinde gülümsedim.Changbin'in yemeği bitmişti.
"Herkese standart mı veriliyor?" dedim başımla yemeği göstererek.
"Evet." dedi Changbin.Sana oncacık yemek yetmez ki.Sen beni yesen doymazsın.Bırak beni,bu hapishaneyi içindeki eşya ve insanlarla yesen doymassın.Seni şuradan bir kurtarayım,yemek yapmayı öğrenip yemek yapacağım,sana sözüm olsun.
Anladığımı belli eder şekilde başımı salladım ve masaya yaslandım.
"Senin mahkumun yok mu başında dikilmen gereken?" dedim Minho'ya.
"Var,bir tane bebek var." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Bebeğin ne işi var burada?Kadını bebeğiyle mi aldınız içeri?" dedim.Göz devirdi.
"23 yaşında,adı Sam Hwang olan bir bebekten bahsediyorum ben." göz devirdim ve ona ölümcül olmasını umduğum bakışlarımı sundum.Dudağının kenarı kıvrıldı.
"Üzgünüm bebeğim,ancak dediğin gibi ilgilremem gereken mahkumlar var.Gelip alacağım seni." göz kırpıp uzaklaşırken o yanımızdan uzaklaştığında ancak
yutkunabilmiştim.Bebeğim demişti dimi?Heyrcanlanmam hiç normal değildi,hayır.Salak mısın Hyunjin niye heyecanlanıyorsun?Pardon Sam.Hayır niye heyecanlanıyorum.
"Hey!" Changbin'in sesiyle irkildim.
"Plan ne?" diye fısıldadı.Hafif ona yaklaştım.
"Anlatacağım,sabırlı ol." dedim ve titrek bir nefes alıp beklemeye başladım.
"Mahkumları içeri götürün!" sesle etrafıma baktığımda bir ıslık sesi geldi.O tarafa döndüğümde Minho'ydu.Eliyle bana "Bekle." işareti yapmıştı.Git gide mahkum sayıları azalırken Minho çıktığı yemekhane kapısından geri içeri girmişti.Yanıma yaklaşıp Changbin'in koluna girdi.
"Peşimden gel." emir vermesine göz devirmiştim.
"Emredersiniz Lee Know hazretleri." peşinden ilerlediğimde bir süre sonra Changbin'in hücresine gelmiştik.Minho onu içeri soktuktan sonra yanıma geldi.
"Burada tek kişilik hücreler var.Aynısından yan tarafta var.Her iki tarafta yirmişer tane var.Toplam kırk tane tek kişilik hücre var." ağzım "o" şeklini aldı.Gülümsedi.İlk defa bu kadar net gülümsemişti.
"Beni takip et." dediğinde koluna girdim.Yine gülümsediğine şahit olduğumda bende gülümsedim.
"Yemekhane ," dedi az önce girip çıktığımız yeri göstererek.Karşısında ki odayı gösterdi.
"Polislerin genel takılma alanı." merdivenlere yöneldi.Yukarı çıktığımızda bir sürü P. İlr başlayan oda vardı.
"Burası full polislerin odaları.Sana tanıştıkların ve tanışabileceklerinin odalarını göstereyim.P.21,Beomgyu ve sevgilisi Taehyun'un odası.P.32,Christopher hyung ve Jeongin'in odası.Bu arada Christophet hyunga Chan'da diyebilirsin." dediğinde bir kapı açıldı ve bir çocuk başını uzattı.
"Oooo,malikanemizi mi gezdiriyorsun Sam Bey'e?" ben bu çocuğu tanimiyrem amma bu beni taniyir?(yazar ciddiyetten bıktı)
"Ah,bu Choi Yeonjun.Beomgyu ve bu kuzenler.Oda Jake adında biriyle kalıyor ama çocukla bende samimi değilim.Sana benziyor.Zaten Beomgyu'yla sanarsın ikizsiniz.Onunda aynı senin gibi antik kuntik şeyleri var." dediğinde koluna geçirdim.
"Tamam tamam,sustum." dedi eliyle fermuar çekiyor gibi yaparak.Gülümsedim.
"Sok içeri kafanı,uğraşma bizimle Choi Yeonjun." Minho,elimi kavradığında beni yürütmeye başladı.
"Ay kıçımın kenarı!" diye bağıran sesi duyunca göz devirdim.Minho'da aynısını yapmıştı.Yaptığının farkına varınca elini çekmişti ama bir şey dememişti.Bense o elimi tuttuğundandır kalbimi sakinleştirmek için uğraşıyordum.
Yukarı çıkan bir merdivene daha yöneltti beni.Yukarı çıktığımızda buranın son kat olduğunu anlamıştım ve sadece bir oda vardı.
"Bu odada,mahkumların eşyalarının tutulduğu yer." dediğinde edindiğim önemli bilgiyle başımı salladım.
"Sana birazda kurallardan bahsedeyim," dedi ve duvara yaslandı.
"Ayda bir kez telefonla konuşma,bir kez mektup yazma hakkımız var.Ama yakınlarımız istediğinde yazıp gönderebiliyor,bizde okuyabiliyoruz ama cevap verme imkanımız yok tabii sadece bir kere.Bir kerede yakınkarımız bizi ziyarete gelebilir." anladığımı belirten sesler çıkardım.
"Seni kim ziyarete gelecek?" sessiz kaldım bir süre.
"Kimse.Kimsem yok ki benim." diye mırıldandım.Bir süre sessiz kaldı.
"Anlatmak istersen dinlerim." dediğinde burukça gülümsedim.
"Ne bu,umursamıyorum ama anlatırsan yalandan dinlerim,demek mi?" sessiz kaldı.
"Üstüne gelip seni üzmek istemiyorum ama anlatırsan kendi derdim gibi kabuk ederim,demek Sam Hwang." sessiz kaldım sadece.
"Ayrıca seni ziyarete gelecekler." dediğinde kaşlarımı çattım.
"Kimmiş?" dedim anlamayarak.
"Diğer kimsesizler.Bizzat yanında olacağım Sam Hwang,az önceki gibi elini tutacağım."---
HİÇ İÇİME SİNMEDİ BÖLÜM ABİ BOK GİBİ OLDU KWSİN OKUMAYA BİLE KORKUYORUM
Sen ne alaka?Demeyin hemen EHE YAZARINIZ BULDUĞU TÜM FIRSATLARI DEĞERLENDİRİYOR DJDBNSKXHS
bulduğum minik fırsatlarda buraya kaçamak yapabilirim ama bi ihtimal:(
Bölüm nasıldı bu arada??? Gram içime sinmedi yk böle bişi.Bu arada benim tel gg ekran gitti geçen gün cenaze namazını kıldık xjxgdjcjshdf
Özlemişim(ne çabuk???)
o zmn fikirlerinizş belirtin seviliyonuz öpüldünüz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
police man.[Hyunho]
FanfictionHyunjin,hapisanede ki arkadaşını çıkartmak için oradaki polis Minho'yu etkilemeye çalışır. düzyazı,,