Minho↑
Okurken vote ve yorum atmayı unutmayın.
Ben seni arayamam dinleyebilirsiniz.
İyi okumalar<3
---
Loş ışığın altında oturuyorduk ve yine Jisung'un âşık olduğu pizzayı yiyorduk.O sırada Changbin ve ben hapishanedeki olayları kahkaha krizine girerek anlatıyorduk.
"Bizi dışarı çıkardılar işte.Bir anda Minho geldi işte geri zekalı sevgilim benim neredesin sen,falan diyor.Bunla Beomgyu birbirlerine vuruyorlar o sıra işte.Sonra Beomgyu'yla Taehyun sevgili,Hyunlada Minho öyleler ya işte Taehyunla Minho'da kavga etmeye başladılar görmen lazım!" diye kahkahalarla anlatıyordu Changbin.Bense aklıma gelen anıyla hem gülüyor hem "Durun durun!" diyorum.
"Bu bir tane Yeonjun vardı polis işte.Bunun sevgilisi varmış akdatmış bunu.Bilin bakalım sevgilisi kim?" bana merakla bakarlarken ben kahkaha atıyordum.
"Bizim Soobin varya o!" hepsi şaşkınlıkla gülmeye başladılar.
"Dedim lan bu bizim Soobin,bana bir bakışı var!'Minho şu sevgilini çek gözümün önünden yoksa ona dalarım!'falan diyor bu.'Dokunmayı dene bakayım bi'' dedi Minho'da işte!" hepimiz kahkaha atıyorduk.
"Özlemişim oğlum ya!" dedi Seungmin.
"Aaa ben size ne anlatacağım!" dedim aklıma geçen görev gelirken.
"Minho gelmişti geçen göreve." hepsi şaşkınlıkla bama bakarken anlatma gereği duymuş ve her şeyi anlatmıştım.(Kesinlikle yazmaya üşenmedim alakası yok.)
Yine kahkaha atıyorduk.
"İlk birbirinizi dövüp sonra birbirinize olan aşkınızdan mı bahsettiniz gerçekten?" dedi Felix kahkahası arasında.Jisung'un gülerken sandalayeden düşmesiyle hepimiz gülmekten yarılmıştık.Nefes bile alamıyorduk gülmekten.Elimi gülerken masaya öyle bir vurmuştumki acıyla hem elimi tutuyor hemde gülmeye devam ediyordum.Yanımdaki Changbin elime bakarken gülmekten yarılmıştı,diğerleride öyle.
"Kim kimin kafasında masayı kırdı lan?" dedi aşağıda ki Jisung gülerek kalkarken.
"Hyunjin eliyle masayı kırdı!" dedi Seungmin.
"Lan bende Felix masaya girdi zannettim!" demesiyle Felix Jisung'un üstüne atlamıştı ve biz yine gülme krizine girmiştik.Yine eski o güzel günlerimize dönmüştük ama içimde bir boşluk vardı,onu gördükten sonra o boşluğu daha fazla hissetmeye başlamıştım.
"Lan Felix,Jisung'u dağa kaldırıyor!" Seungmin'in şaşkınlık kahkahasıyla kendini sandalyede zıplatıp eliyle Jisungları göstermesiyle oraya baktığımda bir an gülmekten öleceğimi düşündüm.Felix vestiyere çıkmış,Jisung'u ayaklarından tutup ters çevirmişti!Jisung çığlık atarken bizse kahkaha atmaktan artık nefes alamıyorduk.Ben gülerken bazen bacağıma,bazen masaya vururkem bu sefer Changbin'e vurmuştum.Bir anda bana dönüp koluma geçirmesiyle yere yapışmam bir olurken acı bir inleme ve bir kahkaha daha duymamız bir olmuştu.
"Jisung gitti lan!"Benim düşmeme Felix gülerken Jisung'u düşürmüş,üstünede kendi düşmüştü.Jisung ağlar gibi sesler çıkarıp acıyla inlerken bense kalçamı tutuyordum.
"Of,acıdı!" diye sızlanıyordum yerde.
"Lan Jisung,Felix kalksanıza gözümüzün önünde sevişmeyin bari oğlum!" demişti Changbin.Seungmin ise onlara ilerleyip kaldırmıştı.
"Beni düşünen yok zaten!" diye inlemiştim.
"Ben varım hyung!" duyduğum tanıdık ses ve yüzlerle şoka girmiştim.Jeongin bana elini uzatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
police man.[Hyunho]
Hayran KurguHyunjin,hapisanede ki arkadaşını çıkartmak için oradaki polis Minho'yu etkilemeye çalışır. düzyazı,,