Okurken vote ve yorum atarsanız sevinirim.Haklısınız yazarınızın fotoğraf makinası takıntılılığı var.
Yanlız fic aktifliği baya düşmüş.Her iki ficimde aynı şekil agliom.ns.
İyi okumalar<3
---
Bu akşam nöbetçiydim.Planı ona anlatmalıydım.
"Minho,"demiştim koltukta uzanırken.
"Efendim güzelim?"
"Bugün Changbin denen şu çocuğa yemeğini ben götürebilir miyim?" bir an duraksayıp bana anlaşılmaz bakışlar atsada en sonunda onaylamıştı beni.
"Tamam bebeğim."çok kolay olmuştu?Ayağa kalkıp saate baktım.
"Eh,saat yaklaşıyor." dedim.
"Haklısın güzelim,ben bir lavaboya gidip geleyim." bugün şans benden yana!
"Tamam bebeğim bekliyorum." alnıma dudaklarını bastırdıktan sonra kapıya ilerlemiş ve en sonunda odadan çıkmıştı.Hemen bir kağıt kalem alıp yapacaklarımı yazan bir not yazdım.Cebime sıkıştırıp kağıt ve kalemi kaldırdığım an içeri Minho girmişti.
Tanrım,beni seviyorsun teşekkürler.
"Sevgilim," belime dolamıştı kollarını.Bir kolumu boynuna doladım,diğerinide ensesine atıp ensesindeki saçlarla ilgilendim.
"Hım?" gülümsediğimden gülüşümden öpmüştü beni.
"Çok seviyorum seni."Deme bana öyle,bugün hiç deme.Gözlerim dolmaya başladığında zorlukla yutkundum ve başımı onun boyun boşluğuna gömdüm.
Ona zarar verecekken bile ona sığınıyordum.
"Hey,ne oldu birden?" endişesi sesinden belli oluyordu.
"Bende seni çok seviyorum,gerçekten seviyorum."dedim sol gözümden bir yaş düşerken.Kollarımı sıkıca ona doladım.
"Biliyorum bebeğim,biliyorum sevgilim biliyorum.Ama neden ağlıyorsun güzelim?"omzuma minik bir öpücük kondurdu.
"Seni seviyorum.Çok seviyorum."...
Yemek zamanı geldiğinde yine yemeği almış,altına notu sıkıştırmıştım.Kapıyı tıklattım ve yemek verilen bölümden tabağı uzattım.
"Afiyet olsun." sesimi duysunda tanısın diye yine konuşmuştum.
"Teşekkürler." dediğinde oradan uzaklaşmaya başladım.Odamıza doğru ilerledim.Jisung:
biz hapishanenin önündeyiz
-19.30nöbet yarım saat sonra
sekizde başlıyor
biraz geçi beklicem
yani on bir gece yarısı gibi
hazır ol!!seungmin:
polis olmak
bu çocuğa
yaramadı.acaba polis mi olsam
o kadar da kötü değil
beğendim ben
bence polis olmalıyım
bırakıyorum ben kaçak göçek işleri imana geldim müslüman oluyorumfelix:
Allah'ıma şükürler olsun hala salakça konuşup boş yapabilecek kadar iyi durumdasınjisung:
oha felix sen müslüman mısın
yuhFelix ablamın yolundan ilerlicem
felix:
sen gel
seni changbin abişime şikayet etcemseungmin:
lütfen changbin hyung geldiğinde kimse onu benden alamazaşıksın|
jisung:
aşık bu seungmin|felix:
changbininde ondan hoşlandığını biliyor muydunuz?|vay amk|
yanlış olmuş ben gidim seungmin gelsin|
olmaz minhoyla tanışır|jisung:
minhoya aşık oldun demi|
Senin ben amk|ofofoofof anlatcam geldiğimde|
seungmin:
Yeter lan
ne buözür abi
AY DUR AŞKUM
Öhm yani
ŞEREFSİZ ADİ HERİF minhom
MİNHOM DĞİL MİNHO
o işte
aşkilat
hayr
değil
o insan girdi içeri kapatıom bbseungmin:
AŞIKSIN...
"Güzelim,hadi üstüne bir şey al nöbete başlayalım."dediğinde hemen dolaptan bir hırka alıp üstüme geçirdim.
"Hadi!" içimde heyecan ve korku vardı.
"Niye bu kadar heyecanlısın ya?" dedi gülerek.
"Bilmiyorum." dedim ve onun dudakları üstüne dudaklarımı bastırdım.
"Bekliyorum ben seni!" gülerek odadan çıktığımda çıktığım an yüz ifadem daha ciddi bir hal almış ve hızlı adımlarla dışarı çıkmıştım.Bahçede dolaşırken onları fark ettim.Bana gülümsediklerinde bende gülümseyip geziyor gibi yapmaya devam ettim.
"Sevgilim!" arkamdan bana sarılan kollarla kahkaha attım.
"Sevgilim!" diyerek bende ona döndüğümde beni kendine çekti iyice.
"Hani illahada teklif istiyordun?" dediğinde dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim.Tam çekileceğimde çekilen fotoğrafımızla birbirimizin yüzüne bakmıştık.
"Hapishanemizin arkasında çocuk yapan bir çirf var,polis bey lütfen bir şey yapabilir misiniz?" demişti Yeonjun Chan hyunga bakarak.
"Lan o benim fotoğraf makinem!" diye inlediğimde Yeonjun'un üstüne atlayıp almıştık.
"Ne o?Yoksa Minho'nun gizlice çektiğin resimlerini görmemizden mi korktun?" dediğimde omzuna geçirdim.Niki fotoğrafları elinde sallarken gözüme onun gözlerini çektiğim fotoğraf takıldı.
"Ben onu çizecektim!"dedim ve ağlıyor takliti yaptım.
"Sen resim mi çiziyorsun?" dedi Minho.
"Of bütün süprizin anasını ağlattınız nefret ediyorum sizden ucubeler!" diyip resimleri almış ve kaçmıştım.Dudağımı büzdüğümde Minho büzdüğüm dudağımdan öpmüştü.
"Bilmiyor gibi yaparım ki,aaa bak her şeyi unuttum!" dedi kollarını belime dolarken.
"Unuttun mu?" dedim heyecanla gülümserken.
"Bir şey mi hatırlamam lazım ki?"dediğinde kıkırdamıştım.
"Allah'ım benide şöyle bebeği gibi seveni bulur muyum Ya Rabbim?" diye göğe baktı Niki.
"Tam öpücüktim bende onu niye girdiniz ki?" dedi Minho.
"Ne o?Açık hava sevişmesi mi yapacaktınız?" dediğinde ikimizde aynı anda "Evet?" demiştik.Birbirimize bakıp gülmeye başladığımızda diğerleri bize şokla bakıyorlardı.
"Tamam uzaklaşında biz işimize dönelim aaa."Özür dilerim Lee Minho.
---
Canum sıkıldı bölüm yazdım şimdi hazırlanıp okula gitcem.(okul saat 13'de xhdgsjshw)
Madem aşıksın niye gidiceksin demeyin ne demiş atalarımız (hangi atamız bende bilmiyorum) bazı gidişler sevgisizlikten değil çaresizliktendir
Ficin ikinci shipini belirledim.Evet bunu final olmaya yakın yapıyorum JDHSJDKEHDJEJHEKFH
Gelecek yada ondan sonraki bölümde bizleri ağlatmak istiyorum ondan sonra zaten ağlama komasına giricez inş bem duygularımı yansıtabilirsen.Sırf duyguları daha iyi yansıtabilmek için hergün sad şarkı dinlicem ki moda gireyim JXHDJJCKDFJDJDJSHDHFHFHFHDJDJJFKFKFJFJTJFKSKAŞCJWJ
Evet bugün üç ders arka arkaya mat var gebermeye gidiom hakkınızı helal edin çk seviom sizi gülüşlerinizden öpüp kaçıom<3💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
police man.[Hyunho]
FanfictionHyunjin,hapisanede ki arkadaşını çıkartmak için oradaki polis Minho'yu etkilemeye çalışır. düzyazı,,