itiraf

349 51 38
                                    

Okurken voteleyip yorumlarsanız sevinirim

İyi okumalar<3

---

Sabah mahkumları yemek ve dışarı çıkarttıktan sonra Minho ortadan kaybolmuştu.
"Sam,bana kızgın mısın?" demişti Beomgyu.Derin bir nefes aldım.
"Senlik sorun yok,ben abarttım.Özür dilerim." dedim şaçlarımı karıştırırken.Gelip bana sarıldı.

Normalde teması sevmediğim için uzak duruyorlardı ama galiba cidden kırılmıştı.Bende ona sarıldım.
"Bebişler ya!" dedi Yeonjun.
"Yeter amına koyayım önüne gelen bana bebeğim diyor o kadar küçük müyüm lan ben!" dedim yapay bir sinirle.Hepsi kahkaha attılar.
"Benden başka sana kimin bebeğim demesine izin veriyorsun Hwang?" Minho'nun sesiylr o tarafa döndüm.

Yine aklım durdu.

O günkü gibi.

Gözleri yine beynimi çalışmaz hala getirdi.Karşısında savunmasız kalıyordum,bir bebek gibi.
"Hı?" yine ve yine aklımı durdurmuştu.Gülümsemişti bu tepkime.
"Ah Sam,ah." başını iki yana sallamıştı.
"Ship desem banada kızar mısın?" demişti Jimin.Gülümsedim.
"Kızmıyorum kızmıyorum." gülümsedi.
"Shipledim!" diyip elini masaya vurdu ve sonra acıyla inledi.
"Geri zekalı,ne yapıyorsun?" dedi Yoongi sinirle.
"Ship." diye mırıldanmam üzerine Jimin kızarmıştı,Yoongi yüzüme bakıyordu.
"Hayır ya ne alakası var." demişti kızaran yüzüyle Jimin.
"Evet bende Hürrem Sultan." dedim ve göz devirdim.
"En güzeli biziz!" desi Beomgyu,Taehyun'un omzuna kolunu atarak.
"Evet ilk geceden sevişerek." diyip yüzünü ekşitti Niki.
"Maşallah." dedim ve dolaba yöneldim.Kıkırdadılar.
"Senin hiç sevgilin oldu mu?" dedi Beomgyu.Derin bir nefes aldım.Dolaptan bir kola kutusu alıp masanın yanındaki sandalyeye oturdum
"Elime çok fırsatı geçti,çok çıkma teklifi aldım ama 23 yıllık hayatımda birini kabul ettim sadece.Oda zaten hayatımı daha da mahvetmişti." dedim kolanın kapağını açarken.
"İlk ve son olmuştu,çünkü hayatımı öyle bir hale getirmişti ki aşkı alamayacağım duruma getirmişti.Takıntılıydı,sadece tek kişi olmak istiyordu hayatımda.Sonrada öldü işte." hayır ben öldürdüm.Öldürdüğüm ilk kişiydi.
"Neden ilk ve son ki,ne yapmış olabilir?" dedi Jungwon.Derin bir nefes aldı.
"Ben doğduğum gün yetimhaneye bırakılmışım.Bu yüzden diğer çocuklar hep kıskanırdı beni,doğum günümü bildiğim için." koladan bir yudum aldım.
"Orda 4 kişiyle büyüdüm ben.Hayatım dört kişilik,bir beşinci kişiyi alamıyorum.Hele aşkta asla,kimsenin hayatını mahvetmeme gerek yok." bir süre sessizlik oldu.
"Ailene ne olmuş?" dedi en sonunda Jimin.Gülümsedim.
"Yıllar sonra annem intihar etmiş.Banada sadece bir not bırakmış.Cenazesine gitmiştim." dedim.
"Çok güzeldi,melek gibi bir kadındı." dedim.
"Notta,ne yazıyordu?" dedi bu sefer Niki.
"Hatırladığım net bir cümle var aslında." dedim ve derin bir nefes aldım.
"Başka bir evrende annen olacağım,başka bir kaderde.Başka bir kaderde iyi bir insan olacağım,doğrı kişiyi bulacağım ve annen olacağım.Ama sen başka bir kaderde bu kadar iyi olur musun bilmem,meleğim.Meleklerle arkadaş ol,sana yakışacak o."kolamdan bir yudum aldım.
"Belkide babam yüzündendir." dedim.
"Babanı tanıyor musun?" kıkırdadım.
"Tanımak istemeyeceğim kadar iyi tanıyorum.Pisliğin teki bildiğin." dedim ve göz devirdim.

Bana emir veren şerefsizde o.
"Belkide cinayetti." dedi Jimin.
"İlgilenmiyorum artık." dedim
"Annen ama o senin." dedi Jungkook.
"Ölmeden önce onu koruyamadıysam öldükten sonra cam fanusa koysam onu gene bir şey ifade etmez.Bir şey yapacaksan o kişi yaşarken yapacaksın,ölü birini öpsen ne fark eder,nefret etsen ne fark eder?" dedim saçlarımı karıştırırken.
"Haklısın aslında." diye mırıldandı Yeonjun.
"Zaman beklemiyor,kimseyi.Bizse zamanı bekliyoruz ve kaybediyoruz." dedim.
"Ama bana hala yanlış zaman olduğunu savunuyorsun."dedi Minho çatık kaşlarıyla.
"Çünkü ben kaybediyorum." dedim gözlerine bakmadan.
"Bazense insan yanlıştır." titrek bir nefes aldım.
"Yanlış zaman yada yanlış insan yoktur Sam.Sana ne iyi geliyor,söylesene bana?" dedi.Düşündüm
"Mesela bana sen iyi geliyorsun." itiraf.
"Sen istersen dünyanın en yanlış kişisi ol,istersen her yerde aradığımız o suç grubunun üyesi ol,sen bana iyi geliyor musun?" dedi.

Biliyordu,kahretsinki biliyordu her şeyi biliyordu.
"Evet geliyorsun.Seninle olduğum her an doğrudur ve sen bana iyi geldiğin için doğru kişisindir." dedi.
"Siktir et diğer insanları,onlar yanlışı doğruyu ayırt edemiyorlar,kendi fikirleri yok onların.Siktir et yanlışlığı doğruluğu,kendi doğrun üzerinden yaşa." dedi sinirle.
"Senin canın acır."dedim sadece.Diğerlerini yok saymıştık bir anda
"Sen benden uzak durduğunda acımıyor mu canım?En azından o zaman canım yansada acımı alacak sen varsın.Hem zehirim,hem ilacım olacaksın.Kendi açtığın yaraları yine sen kapatacaksın,çünkü biliyorum." dedi kaşları düz bir çizgi şeklini alırken.Başımı arkaya itip titrek bir nefes aldım.
"Bana sarılmazsın," dedi.
"Beni öpmezsin,ya da elimi tutmazsın." haklıydı.Yapmazdım hiç birini
"Ama biliyorum," yanıma yaklaştı ve elimi tuttu.
"Elini tutsam bırakmayacaksın," bırakmazdım.
"Seni şurada dudaklarından öpsen ittirmezsin ki," gülümsedi.
"İttirmedin de." haklıydı,ittirmezdim ve ittirmemiştimde.
"Yada sarılsam sende sarılırsın." haklıydı,sarılırdım.Hep yaptığım gibi.
"İşte bunu biliyorum Sam Hwang.Beni bırakmayacağını biliyorum."

---

Bu kadar uğraşıp sonunda ihanet etmezsen ve ben iddiayı kaybedersem ağzına sıçarım Hyunjin duydun mu beni??

Yanlız minho çok aşıksın bak seni yerler yerler seni ham yapar bu zilliler hele benim gibi şerefsiz bir yazarın ficindeysen sıçtın karşim sıçtın geçmiş olsun zaman kötü kolla götü

Ehehhehheheheh şerefsizlık yapma damarım şişti sabah sabah benim bunları patlatmam yok mu mis

Hadş bşde kötğ bitiriyormuşummmmmmmm ahahahahaha ynlz hala tam karar veremedim fic nasıl biticek JXJXJSJXJSJSJ

Bende okur gibiyim amk sizden daha bilgisizim bu ficle alakalı yazar değilim sanki

Neysem ne öpüyom sizi seviliyonuz fikirde belirtirsiniz ham yaptım yanaklarınızı<3

police man.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin