aynı tarih,aynı söz,aynı senaryolar

277 44 34
                                    

Koca bir saçmalık dinleyebilirsiniz.

Fotoyı medyaya koyamıom imdat

Okurken vote vermeyi ve yorum atmayı unutmayın.

İyi okumalar<3

---

"Anne!" ağlıyordu minho.
"Onu götür burada!"
"Baba!"
"Hadi!"

Onun yüzü belirdi,sırıtan yüzü.Minho'ya eğildi.
"Bak ufaklık,annen ve babanı şimdi ben öldüreceğim.Seni ise gelecekte oğlum.Ve emin ol,oğlumu öyle bir yetiştireceğim ki,ona karşı koyamayacaksın bile.Hatta seni öldürmesi için yalvaracaksın." sonrasında doğruldu ve silahı ilk Minho'nun babasının alnına yasladı.
"Aynı annen gibi." sıktı silahı.Annesi çığlık attı.
"Lanet olasıca yaratık!" diye bağırıyordu annesi göz yaşları içinde.Sonra sılahı Minho'nun alnına yasladı.
"Beni öldür ama oğluma dokunma!"

Dediği olmuştu,annesi şimdi kendisini öldürmesi için yalvarıyordu.

Minho ağlamaktan,bağırmaktan yorulmuştu artık.Küçük bedeni bu kadarını kaldırmıyordu.

Annesininde kafasına sıktı.Sonra Minho'nun yanına eğildi.
"Annei öldüren benim silahım değil,babana karşı duyduğu aşktı.Senide o aşk öldürecek.Ama benim oğlum öyle yetişecek ki,aşk onu öldüremeyecek,aynı benim gibi."

O an o küçücük aklıyla yemin etti Minho,asla âşık olmayacaktı.

Ne tesadüfse o adamın oğlu yıllar sonra ünlü suç çetesinin bir üyesi olmuştu.

Ama babası haklıydı,oğlunu öyle bir yetiştirmişti ki,o onun âşkıyla ölürken o acımadan gitmişti.

Âşkı ona karşı kullanıp öldürmüştü minhoyu.

Yaş 7.

...

Sam'in anlattıklarını düşündüm.Daha doğduğu gün yetimhaneye bırakıldığını söylemişti,buda mı yalandı?

Merakla o numarayı tuşladı.

Sam'in o çeteden olduğunu ona Sam'in kendi babası söylemişti.Yıllar önce kurduğu cümlede çok haklıydı,ona âşık olmuştu.
"Ah,Minho?" o iğrenç sesle gözlerini devirdi.
"Sen hala yaşıyor musun?" dedi şaşkınlıkla.
"Geç o kısmı.Sana sadece bir şey soracağım." dedim sert sesimle.
"Sor bakalım minik asker!" dedi ve kahkaha attı.Bense göz devirdim.
"Sam,yani Hyunjin bana daha doğduğu ilk gün yetimhaneye bırakıldığını söyledi.Sen nasıl yetiştirdin onu?"

Derin bir nefes aldı.
"O doğduğunda,annesi onu bendeb almıştı meraklı asker.Gizlice yetimhaneye verip gitmiş.Senin aileni öldürdüğüm gün,20 Mart.Yani benim oğluma ulaştığım,hemde onun doğum günü olan gün."

20 Mart,demek ki bu yüzden hatırlıyordum o tarihi.

"Oğlumda aynı bana benziyor." bu cümleye sinirlenmiştim.
"Oğlun sana hiç benzemiyor Hwang.Senin düşündüğünün aksine,ona âşkı öğrettim ben.Şundan emin ol,bundan önce kimse bundan sonra o kişi olmayacak." ve telefonu onun yüzüne kapattım.

Ona yalan söylemiştim tabii kide.Bu tarihi babası söylemişti bana,oğlum doğdu diye,yıllar önce.

Ona kurduğum cümleden emindim.Çünkü eğer ona benzeseydi ona "beni öldür" dediğimde silahı benden kaçırmak yerine kafama sıkardı.Ama silahı benden kaçırmıştı.Gülümsedim.

Elime yan tarafımda duran çantamdan onun bir fotoğrafını aldım.Bendeki tek fotoğrafı.
(Medyadaki fotoğraf)

Nasıl birisin?

Beni böyle üzebilirsin?

Hah,birde zorundayım diyordu bana.Neye zorundaydı?Beni bırakıp gitmeye mi?

Sanki her şeyi denedin?

Yanımda olmasını istiyordum,ama belkide bu bencilceydi.Gerçekten sevmediği bir insanın yanında neden kalacaktı?

Kalabilirsin,pekala gidebilirsin.

Daha değersiz hissettiremezdin.

...

"Sen kimsin?" demişti minho.
"Asıl sen kimsin?" ondan küçük olduğunu düşündüğü beden yanına çöktü.
"Adını söyle." demişti Minho.
"Hyunjin,Hwang Hyunjin."

Soy adından tanımıştı Minho.
"Uzak dur benden," bunu demek istemedi,ama ölmekte istemiyordu.
"Neden?" dedi Hyunjin gözleri dolarken.
"Senin baban benim ailemi öldürdü.Sende beni öldürecekmişsin."küçük hyunjinin gözünden bir yaş aktı.
"Ben babam gibi olmak istemiyorum.Senide öldürmek istemiyorum.Sen çok güzelsin." demişti Hyunjin göz yaşları gözlerini terk ederken.

Minho bir an duraksasada bu minik meleği ağlatmak canını acıttı.İlk onun göz yaşlarını sildi,sonra onu kendine çekip iki bacağının arasına otırtturdu.Sırtını kendi göğsüne dayamasını sağladı.
"Sen neden buradasın bebeğim?" demişti Minho,Hyunjin'in kokusunu içine çekerken.

Babası haklıydı,oğlu gerçektende karşı koyulamayacak kadar güzeldi.
"Babam beni buraya kitledi.Onun gibi olmak istemediğimi söylediğim için." dedi minik hyunjin Minho'ya sığınırken.
"Gitme olur mu?" dedi Minho çaresizce.
"Ama ben karanlıktan korkarım." dedi Hyunjin.
"Bende yanlızlıktam korkuyorum.Kimsem yok.." diye mırıldandı Minho zorlukla.Hyunjin sıkıca sarıldı kendisinden büyük oğlana.
"Bırakmayacağım seni."

ama dediği olmamıştı.

Babası gelip Hyunjin'i almak istediğinde Hyunjin ona karşu çıkmıştı.Bunun üstüne dayak yemişti.Minho onu korumaya çalıştığında ise ikisinide dövüp birbirlerindrn ayırmıştı

Yaş,minho 8 hyunjin 6.

---

Azcuk geçmiş xjdjshfhe.

Geçmişe dayadım bunlsrın tanışmayı nasılım ama.Tabii Hyunjin bey bunlsrı hatırlamıyor.Minho ise her şeyin en başındandır fsrkında.

Daha dick bişiim yk

bln gram hoşuma gitmedi of boktan bişi okdu GENE BUNE YURDAGÜL BU NE

Sizi gülüşlerinizden öpüp sevdiğimi belirterek kaçıyorum<3

police man.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin