Şimdi hepimiz masada oturuyorduk.
"Seni özledik be." dedi Jimin.Gülümsedim.
"Yürü git Yoongi'ye yavşa yavşak herif." diye tısladı Minho.Ha bu arada,Yoongi diye bir çocuk da gelmişti.Jimin ile sevgililermiş.
"Sus lan." dedi Jimin ve Yoongi'ye sokuldu.
"Özlemeyin arkadaşlar ben Hyunjin'i vermiyorum." dedi Jisung.
"Asla." dedi Changbin ve sigarasını yaktı.Bir tanede bana fırlattı.
"Size içmeyin şunu diyorum.Bak sonra kaçarken polislere yakalanırsınız." dedi Felix her zamanki gibi.
"Gideceğimiz hapishaneyi ezberledik sorun yok kaçarız ya." dedim ve sigarayı ateşledim.
"Sen rahattın,içeride olunca kaçamazsın." dedi Jungwon.Elimi kaldırdım ve salladım.
"Siz bizi çok hafife almışsınız.Bi' Changbin'i yakaladınız diye bizden üstün değilsiniz." dedim.
"Biz onuda düşündük.Hyunjin Changbin'i alamazsa diye Changbin'in kendi başına kaçması için bir alan bulmuştuk." Seungmin bunu dediğinde Minho dahil hepsi bizr şaşkınca baktılar.
"Hapishanenin kamera kayıtlarına sahibiz." dedi Felix.
"Peki ya Changbin ve Hyunjin'i alamasaydınız ne olacaktı?" dedi Taehyun.
'Size güzel bir deja vu yaşatacaktık."dediğinde hepsi anlamıştı.
"İyiki polis değilim." dedi Jisung oturduğu yerde oynamaya başladı.
"Şunada bi' sigara verdr zehirlenip hızlı ölsün gerizekalı." dedim ve derin bir nefes aldım sigaradan.
"Kırıldım beyefendi,neden öyle dediniz?" dedi Jisung sigarasını yakarken.
"Hepinizden nefret ediyorum!" diye inledi ve pencereleri açmaya gitti Felix.
"Cidden ne anlıyorsunuz şu lanet sigaradan?" dedi Seungmin.
"Ben sizi anlamıyorum,Felix ve seni." dedim ve Seungmin'e dönüp ikisini gösterdim.
"İyilik meleği gibi dolaşıyorsunuz siz.Bir gün bizi batıracaksınız diye korkuyorum bak.Hem ayrıca biz ölünce sizde mi ölüyorsunuz?" dedim.
"Changbin hapishaneye girdiğinde sen girmedin mi onun bunun çocuğu?" dedi Felix.
"Biz gönderdik ama.Ona hayır diyebilirdik ama biz okeyledik salak gibi." dedi Jisung.
"Biz ilk kabul etmedik zaten Felix'le kiralık adama kadar bulduk ama işte bir yerde hep patladı plan.Ne yapalım Hyunjin daha zekice plan buluyorsa?" dedi Seungmin.
'"Hyunjin'im bulduğu planı seveyim ben."dedi Changbin ve güldü.
"Senin için kendimi feda ettim ben!" dedim dramaya bağlayarak.
"Niye geldin ki?Ben orda rahattım kanka." dedi Changbin.
"Aman neyse Minho'yla tanıştım en azından oda bir artı." dedim kaşlarımı çatıp gülümseyerek.
"Ha benim için değil Minho için mi geldin,onu mu demeye çalışıyorsun?"dedi Changbin.
"Ya abi yeter bıdır bıdır siktiniz kafamı ya!Yetet kardeş 2 yıl geçti siz hala geçmiş kavgasını ediyorsunuz hiç mi bıkmadınız be?" dedi Jisung.
"İstiyorsan direkt sana geçeklim?" Changbin'in dediğiyle ben kahkaha atarken Jisung ona "Yazıklar olsun." der gibi bakıyordu.
"Özür dilemiyorum gene olsa gene gülerdim!" dedim kahkahalarım arasında.
"Ne şeref yoksunu insanlarsınız siz ya?"dedi Jisung.
"Bizde böyle." dedi Changbin.
"Ben hangi akılla sizin gibi insanlarla arkadaş oldum onu sorguluyorum." dedi Seungmin.
"Eğer aklın olsaydı olmazdın." dedi Felix ve geri yerine oturdu.
"Haklı." dedi Changbin.
"Benim Felix'im her zaman haklı." dedim ve öpücük attım.Oda bana attı
"Yavşak alarmı yavşak alarmı!" dedi Jisung.
"Sal lan Felix'imi." dedi bana.
"Sanada yavşarım bebiş." dedim.
"Bi' bana yavşmadın be." dedi Changbin.
"Sanada yavşarım."
"Herkese yavşıyorsun maşallah?" dedi Chan hyung ve güldü.
"Onun işi bu be Hyung." dedi Felix.
"Bırakın onu bunu,okey mi kumar mı?"---
Finalin yaklaştığını hissediyorum...
Aklımda bir plan var ama Allah bilir.
Fikirlerinizi beklerim.
Gülüşlerinizden öpüyorum ve sizi seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
police man.[Hyunho]
FanficHyunjin,hapisanede ki arkadaşını çıkartmak için oradaki polis Minho'yu etkilemeye çalışır. düzyazı,,