"Fazla naz,âşığı bıktırır Sam Hwang."

317 52 16
                                    

Okurken vote ve yorum atarsanız mutlu olurum.

İyi okumalar<3

---

Yine mahkumları yemeğe çıkardık,dışarı çıkardık geri soktuk falanla filanla geçmişti günümüz.Gün batımında mola anımıza yakalanmıştık ve kendimi anında bu dört duvarın arasından atmıştık.
"Lan,geleli neredeyse bir ay oldu!" dedi Beomgyu bana tekme atarken.
"Ağzına sıçarım senin!" diye tısladım ona.
"Çok gerginsin bi' papatya çayı?" demişti gülerek.Yerden bir papatya alıp ağzına teptiğime diğeleri gülerken Beomgyu benden kaçmaya çalışıyordu.
"Papatya yaparım seni!" dedim ve ittirdim onu.
"Lee Minho'yla kaldığın çok belli Sam Hwang." dedi ağzındaki papatyayı tükürürken.
"İşte benim askerim!" diyip elini kaldırmıştı Minho.Gidip ona çak yaptığımda dudaklarında gururlu bir gülüş vardı.
"Sevgiliyseniz nefes alın." birbirimize bakarken ikimizde aynı anda hızlıca nefes alıp vermeye başladığımızda bizimkiler şokla kahakahalara boğulmuşlardı.
"Bu bize resmiyen çıktığınızı söylemenizdi." dedi Jimin.Birbirimize baktık.

İkimizinde aklına aynı anılar geliyordu ki gülümsedik.
"Sayılır," diye mırıldandım.
"Utanmasak sevişecekmişiz." dedi Minho.Hepsinden şaşkınlık nidaları çıkarken bense kıkırdamıştım.Elimi kalbime koyup diğer elimle onu ittirmiştim.
"Daha çıkma bile teklif etmedin,sevgili değiliz." yaptım.
"Fazla naz,âşığı bıktırır Sam Hwang."demişti elimi tutarak.
"Kabul etmiyorum." demiştim elimi çekerek.
"Beleş dizi." Beomgyu'nun araya girmesiyle ikimizde ona ölümcül bakışlar atmamızla eliyle ağzına fermuar çekiyor gibi yapmıştı.
"Oha,Sam ve Minho'nun 2. Çocukları mı oluyormuş?"diye yanımıza gelmişti bir anda Jungkook.
"Sam ikinciye hamile." dedi Jungwon.
"Hey,belkide üstte ben varım?" dedim kaşlarımı çatarak.
"Dediğine bakmayın o altta." dedi Minho gülerek.Omzuna bir tane geçirdim.
"Oha,hayvan herif!" diye inledi.
"Hııı,insan sevdiğine hayvan herif,der mi?" dedim alınmış gibi yaparak.
"İnsan sevdiğine vurur mu?" dedi oda acıyla.
"İnsan öldürür sevdiğini Lee Minho." dedim ve arkamı dönüp Jeongin'in yanına ilerledim.
"Bebeğim!" diyip onun üstüne atladım.
"Bi' şöyle benim üstüme atlamadın." dedi Minho arkamdan.
"Ben senin kafana bir uçacağım buradan." dedim ve göz devirdim.Çimlerde uzanırken Jeongin'ide kolumun üstüne almıştım.

Bir anda Minho'nun gittiğini görmüştüm.
"Nereye gitti o?" dedim merakla.
"Biz ne bilelim senin sevgilinin nereye gittiğini?" dedi Niki.
"Bilsen şaşarım zaten kuş beyinli." dedim ve olduğum yerde oturur pozisyona geçtim.

Dakikalar sonra elinde çiçeklerle gelmişti Minho.Çiçekleride bana uzatmıştı.
"Sizin için beyefendi," demiş ve alnıma dudaklarını bastırmıştı.
"Teşekkürler." demiş ve çiçekleri almıştım.
"Omentoenrem,Minho bizim Minho mu?Yavrumun içinde ne cevherler varmışta biz görmemişiz!" dedi Yeonjun.
"Bize göstermemiş." diye düzeltti onu Taehyun.
"Siz benim sevgilim misiniz?"

Sevgili miydik?

Yani,resmi bir çıkma teklifi yoktu ancak öyle duruyorduk.

Yani...

Galiba?

Kafamda bin ton şey varken Minho'yla hangi kademede yiyişeceğimi sorgulayamazdım.

Onu kendime tam olarak aşık edecek sonrada Changbin'i alıp gidecektim (eğer bende aşık olmazsam ki,bu düşük ihtimal.).

Yine en güzel anımın içinde o lanet düşünceler beynimi işgal etmişti.

Ama sanki Minho bunu anlamıştı.

Çimenlere uzanıp benide göğsüne çekmişti.
"Düşünme,sadece bir süre." demiş ve saçlarım arasına bastırmıştı dudaklarını.
"Sadece bir süre." diye mırıldanıp elimi göğsünün ortasına koymuş ve gözlerimi kapatmıştım.

---

Bu fic okunmuyor mu bana mı öyle geliyor sahura kalkan kaç kişiyiz oruç tutacak kaç kişiyiz bir haber edin.Ben tutacagam.

Ama hala tam bişiler yemedim çünkü bizimkiler hala yatıyor aq.Tek başıma yapmaya çalışsam kesin evi yakarım mutfaktaki becerim sıfırdır benim zjxhdhxkfkjfkf

Hadi bakayım kim bozmadan tıtacak xjxjdjdkdjdjsksk (o kişi kesinliklr ben değilim)

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi bekliyorum.Sizi seviyorum ve öpüyorum<3

police man.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin