hırka

270 46 36
                                    

Okurken vote ve yorum atarsanız sevinirim.

İyi okumalar.

---

Minho,titrek nefesiyle telefonunu aldı.Rehbere girdi ve o ismin üzerine tıkladı.

Hwang aranıyor...

"Dinliyorum?" telefon açılır açılmaz ilk dediği bu olmuştu.
"Senden bir şey isteyeceğim." dedi Minho korkusunu bastıramazken.
"Karşılığında senden bir şeyler isteyeceğimi biliyorsun,değil mi?" sırıttığını anlıyordu Minho.Yutkundu.
"Bunu bilerek aradım zaten." isteyeceği şeyden o kadar korkuyordu ki.
"İste benden küçük melek,ne istersen!"
"Hyunjin'in evinin adresi ve telefon numarası." dedi Minho.
"Mesaj olarak atıyorum sana.Daha sonrada ne istediğimi arayıp belirteceğim." ve pat,telefonu kapattı.Minho göz devirdi ve mesajı beklemeye başladı.Mesajın geldiğini anladığında göz gezdirdi ekrana.

Sevdiği adamla vakit geçirebilecek bir imkanı vardı.

Çünkü belkidr ölecekti.O adamın ne isteyeceğini kestiremiyordu Minho.Titrek nefesiyle ayağa kalkıp odadan çıktı.Polislerin olduğu odaya girdiğinde herkes şaşkınlıkls mutlu olmuştu.

Çünkü Minho,Hyunjin gitti gideli kendini odaya kapatmıştı.Üstünede hasta olunca.
"Minho?" demişti Chan heyecanla.
"Ben bugünlük izin istiyorum,dışarı çıkmak için." herkes şaşırmıştı ve birazda korkmuşlardı.
"İzin veririzde,neden izin istiyorsun?" diye devam ettirdi Beomgyu.
"Dışarı çıkmak istiyorum."dedi sadece Minho.

Zorlasalarda cevap vermeyeceğinin herkes farkındaydı,bu yüzden üstelemeden izin verdiler.

Minho odasına döndüğünde dolabı açtı ve hırkalara göz gezdirdi.

"Üşürsün,giy şunu." diye kendi üzerindeki hırkayı uzatmıştı Minho,Hyunjin'e.
"Sen üşürsün." demişti Hyunjin.
"Sen sıcak kalırsan ısıtırsın beni." dedi Minho.Hyunjin gülümseyerek giydi hırkayı ve düşünmeden Minho'nun eliyle kenetledi elini.

Hatırladığı anıyla gözleri dolsada burukça gülümsedi ve o hırkayı aldı.Üstüne giydikten sonra telefon ve cüzdanını alıp hızla hapishanenin çıkışına yöneldi.

Dışarıda bekletilen arabasına bindi ve şehir merkezine doğru yola çıktı.Sonrasında bir anda yönünü dağlara çevirdi.

Normalde çiçekçiye gidip çiçek alacaktı ancak Hyunjin çiçekleri kendisi toplamayı daha çok severdi.Bu yüzden kendi toplayacaktı.

Bir buçuk saatlik araba yolculuğu sonrası istediği yere geldi.Hyunjin'i buraya getirmek istiyordu ancak,o çoktan gitmişti.

Çiçeklerin arasına girdi.İlk lale toplayacaktı,vazgeçti.Sonra gül toplamak istedi,ondanda vazgeçti.En sonunda gözüne nergisler ilişti.Hızla gidip nergisleri toplamaya başladı.

Yaklaşık yarım saat boyunca nergis topladıktan sonra arabasına bindi ve ilk başta gitmekten vazgeçtiği şehir merkezine sürmeye başladı bu sefer de.

İki saatlik yolun sonunda varmıştı şehir merkezine.Topladığı nergisler yolcu koltuğundayken indi ve çiçekçiye girdi Minho.

Bir buket istedi ve parasını ödeyip hemen arabasına bindi.

2 saatlik yolun sonunda hapishaneye döndüğünde hızla odasına girdi.Kağıtlara teker teker istediklerini yazdı,nergisleri hazırladı.

En sonunda bir postacıya verdi ve postacı Hyunjin'in evine yola çıktığında Minho'da arkadan gitti.

Her şeyi izlemişti.

Hyunjin'in şaşkınlıkla çiçekleri alması,masaya koyması,notları okuması ve ağlaması.Her şeyi izlemişti.

Şimdiyse sadece karşısına çıkmak vardı.

---

Helü sıkıldım yazdım bölüm daha yeni uyandım bu arada şimdi bu boş bilgiyle napiosanız yapın.

Dün bi resim çizdim.Boyalarım bu resim için bittiklerini öğrenseler yeminle döverler beni.YA Bİ İNSAN HİÇ Mİ ÇİZEMEZ??

Şu son günlerde yetenek ve ilham perilerim beni terk etmiş durumdalar.Normalde çoksel yaptığım şeyleri şimdi yapamiom.Neler  oluyor hayatta???? Ssbddhehchsjx

Neyse kaçıyorum ben

Sizi seviyor ve gülüşlerinizden öpüyorum😚

police man.[Hyunho]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin