Yoon Jeonghan herkes bir anda büyük bir aydınlanma yaşayıp olayı hatırlaması itibariyle telaşla Seungkwan'ı aramaya koyulmuştu. Diğerleriyle birlikte onu bulduklarında daha olayları hiçbiri özümsemeden dahil olmak zorunda kalmıştı.
Kimsenin bu durumu konuşma veya gerçekleri kabullenme fırsatı olmadı. Boo Seungkwan yıllar önce kötülük tanrısının öz oğlu tarafından öldürülmüştü. Bunu tekrar yaşanmasından, böyle korkunç anıların tekrarındam korkup hatırladıkları gibi soluğu Seungkwan'ın yanında almışlardı.
Seungkwan kendi kehanetinin yazdığı duvarın altında yerde tamamen komaya girmiş gibi dururken görmek herkesin beklediği bir şeydi. Hoshi'nin onu öyle o an gördüğünde bir anda öfkelenip Dk ile birlikte Vernon'a saldırmaları çok normaldi.
Jeonghan ve Jun için öncelik ise yerde yatan arkadaşlarının iyi olmasıydı. Jeonghan ona dokunduğunda bile tepki vermemesinden rahatsız oldu. Sanki aralarında yokmuş gibiydi.
Geçmişte olanları değiştirebilmenin bir imkanı olmadığının farkındaydı herkes. Bayan Nabi bu kaçınılmaz sonu yaşamamak için çok büyük bir çaba harcamıştı. Kimse onu bu konuda yargılayamazdı. Yıllarını periyi Hades'ten korumakla geçirmişti.
Jeonghan bunun en büyük şahidiydi. Seungkwan'ı önceki hayatında Hades'ten korumak için birçok şey yapmıştıç Nihayetinde başarılı olamayıp perinin ölümüne engel olamadığında büyük bir cesaret gösterip tanrılara ve doğal düzene karşı gelmiş ve perinin tekrar canlanmasını istemişti.
Bunca yüzyıldır tüm bunları hatırlamama sebebi de buydu aslında. Kötü tarafın bu olayları hatırladığında Hades'i okula getirmek için gösterecekleri çabayı hiçbir tanrı engelleyemezdi. Bu olaylar bilindikçe perinin çekeceği acının, Seungkwan'ın katil olarak görülmesinin önüne kimse geçemezdi.
Jeonghan tüm bunların idrakında olarak zamandında kendi arkadaşını korumak adına kendi aşkını feda etmiş, hem Seungcheol'e her şeyi unutturup hem de kendi hafıza kaybına izin vermişti.
Gumiholar aşkları için her şeyi feda edebilecekleri söylenen yaratıklardır. Lakin Jeonghan peri için kendi türüne aykırı bir şey yapmayı başaran tek canlıydı.
Seungkwan odasına götürülüp dinlenmesi için uyutulduğunda Mingyu ile kendisi başında bir süre dikildiler. Mingyu bekçi küçük heykellerini kapıya dikti.
"Bu onu korur gidip diğerlerine yardım edelim."
Seungkwan için fazlasıyla endişeleniyordu aslında ancak okul içerisinde çıkan kaosta şu an en iyi çaresi buydu. Kötüler her şeyi hatırldıktan sonra olağan düzeni yıkmak ve Hades'i getirtebilmek için isyan başlatmışlardı. İyiler ise onları bastırmak için okul ekibine yardım ediyordu.
Çok kısa bir sürede çok hızlı bir şekilde Myth kaosun eşiğine gelmişti.
Ana binanın önünde, meth eğitim serisinin yapıldığı geniş alanda büyük bir kalabalık vardı. Jeonghan yanında arkadaşıyla baktığında kalabalığın arasındaki büyük ayrımı rahatça görebiliyordu. İyiler ve kötüler iki tarafa ayrılmışlardı.
"Bayan Nabi nerede?"
Diğer eğitmenler çoktan uyarılar yapıp isyanı bastırmaya çalışırken bilge baykuş ortalıklarda yoktu. Jeonghan adı kadar emindi ki onun Vernon'u bulmaya gittiğine. Tüm bunlara önceki sefer olmaması için son verebilecek tek kişi oydu. Lakin bu aynı zamanda Vernon'un sonuydu.
Hiçbiri bu son çareye tutunmak istemezdi.
Uzaktan izledikleri kalabalık bir anda birbirine girdiğinde kaçınılmaz sonun geldiğinin farkındaydı. Kötüler atağa geçtiğine göre Hades artık okul sınırları içerisinde bir yerdeydi. Yüzyıllar önceki gibi tekrar büyük bir acıya sebep olmak için geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love, Myth and Gods | Verkwan
FanfictionDünyadaki dengeyi korumak üzere iyiler ve kötüler olarak ayrılarak Myth isimli bir okulda görevlerini yerine getiren soylular ve yaratıkların arasına kanatlarıyla ünlü peri Seungkwan gelir.