Hikaye temelinde farklı bir evrende geçer ve gerçek dünya düzenini korumak ile görevli tanrıların soyundan gelenler dışında birçok mitolojik yaratıklar bulunur.
Tüm bu canlılar dünyadaki iyi ve kötü dengeyi korumak üzere iyiler ve kötüler olarak ayrılarak Myth isimli bir okulda görevlerini ve güçlerinin sınırlarını öğrenirler.
Üyeler dışında birçok mitolojik canlıya yer verilecektir.
Üyelerin tanıtımı ise şöyledir;
Tanrıların Soyu:
Bu soy yarı insan yarı tanrı olanlar için geçerlidir. İnsan bedeninde olmalarına rağmen geldikleri soyların güçlerini taşırlar. (Bu durum Jeonghan için geçerli değildir.)
Jeonghan: Güzellik tanrısı soyundan gelir ancak aynı zamanda melez tür olduğundan dolayı yarı mitolojik yaratıktır. Bu yaratık, Gumiho isimli dokuz kuyruklu tilkidir. İyilerin tarafındadır.
Güçleri; Güzelliğinden dolayı herkes ona aşık olur buna engel olmak için dokuz tilki kuyruğuyla gezer. Güzelliğiyle istediklerini yaratıklara yaptırabilir, çok kısa süreliğine tanrı soyundan gelenlere etki edebilir.
Scoups: Güç tanrısının soyundan gelir. İyilerin tarafındadır.
Güçleri; İnsanüstü bir kuvvete sahip olur.
Gücünün bir sınırı ve engelleyicisi yoktur. Çok yükseğe sıçrayabilir ve kendinden kat ve kat ağır şeyleri kaldırabilir.Minghao: Ölüm tanrısının soyundan gelir. Ölümü simgelediği için yaşayanlar gibi ruh taşımaz. Ruhu yoktur. Tarafı yoktur, herkes ondan korkar.
Güçleri; Ölümü görebilir, ölülerle konuşabilir ve duyabilir. Gücünü ölümden alır, ne kadar çok ruh toplarsa o kadar güçlü olur. Öldürebilir ancak öldürülenlerin kaderini değiştirdikleri için lanetlenebilirler.
Jun: Yaşam tanrısı soyundan gelir. İyilerin tarafındadır.
Güçleri; Yaşam ona güç verir. Yaşatabilir ancak gücünü kullanabilmesi sürekli olarak yanında yaşayan bir ruh olması lazım. Ruhlardan enerji alır, yalnız kaldığında gücünü kaybeder ve zayıf düşer. Ölüleri canlandırma gücü vardır ancak bu gücü kullananlar lanetlenebilirler.
Dokyeom: Fırtına ve Şimşek Tanrısı soyundan gelir. Üzerinde onunla birlikte gezen bir bulutu vardır. İyilerin tarafındadır.
Güçleri; Hava olaylarının hepsini kontrol edebilir hatta bu durum duygu durumuna göre istemsiz olabilir. Gücünün bir sınırı yoktur ve onu sadece Su Tanrısı soyundan biri durdurabilir.
Mingyu: Aşk tanrısının soyundan gelir. Bu yüzden ona Eros diye hitap ettikleri de olur. İyilerin tarafındadır.
Güçleri; insanları aşık edebilir ancak yaratıklar ve tanrılar için bu kısa sürelidir. Ortamdaki aşk kokusunu sezebilir. Aşık çiftlerden güç alması sebebiyle sürekli aşık olanların etrafında gezer.
Joshua: Su tanrısının soyundan gelir aynı zamanda su yaratıklarının kralı olarak bilinmesinden dolayı bir asilzadedir. İyilerin tarafındadır.
Güçleri; Her türlü suyu istediği gibi hareket ettirebilir, her türlü şeyi yapabilir. Su yaratıklarını iyileştirebilir ve onlardan güç alır. Temel güç kaynağı sudur. Bu yüzden sürekli yanında küçük bir matarada su taşır.
Vernon: Tanrıların soyundan gelmez direkt kötülük tanrısının oğludur. Annesi ise sade bir melektir. Annesi doğumunda öldürmek istemiştir ancak sadece lanetleyebilmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love, Myth and Gods | Verkwan
FanficDünyadaki dengeyi korumak üzere iyiler ve kötüler olarak ayrılarak Myth isimli bir okulda görevlerini yerine getiren soylular ve yaratıkların arasına kanatlarıyla ünlü peri Seungkwan gelir.