Sürprizli Duyuru

3.9K 172 5
                                    

Merhaba arkadaşlar. Ben Meryem. Öncelikle bu kitabın yazarı olduğumu bildiğinizi umarak ikinci kitaptaki sürprizlerimi açıklıyorum.

İlk sürpriz ikinci kitabı Can ve Miray'ın ağzından yazacağım. yani bir bölüm Can, Diğer bölüm Miray'ın ağzından olacak ayrıca arada geçişlerde olacak.

Çünkü Dünyada neler olduğunu da öğrenmeliyiz.

İkinci sürprizim ise benim en yakın arkadaşlarımdan biri olan @erolates5815 in yazdığı bir kitap olan Gizemli Yolcu'daki karakter Ejderha Dünyası'na gidecek ama o zamanlar Miray küçük yaşta olacak ve Kral Miray'ın babası olacak. Bu bölüm 11 Haziran'da yayınlanacak. Umarım karışık anlatmadım. Zaten okuyunca (tabi okumak isterseniz çünkü orada az da olsa bilgi sahibi olacaksınız.) anlayacaksınız.

Bir bakarsanız çok mutlu olurum. Ayrıca size dediğim gibi bu kitap bitti ve yeni kitap için 2 hafta bekleyeceksiniz maalesef. Çünkü şu an sınavlarım var, yetiştiremem. Bu nedenle beklemek zorundasınız. Ayrıca bölümleri önceden hazır etmek istiyorum.

Üçüncü sürprizim ise ikinci kitapta daha çok şiir olacak. Bu şiirleri hem ben yazacağım hem arkadaşlarım yazacak. Bu nedenle şiir okurken duygulananlar ( ve evet D. @prensesimbenimm seni kast ediyorum ayrıca buradan seni öpüyorum. ) elinizde mendil ve bir fincan kahve ile okuyun bölümleri.

Herhangi bir sorusu olan varsa yorum atabilir veya bana özelden mesaj atabilir. Söyleşi yapmak isterseniz de orada olacağım. 2 hafta sonra bir başka kitapta aynı konu ve karakterlerle görüşmek üzere hoşçakalın.

Ejderha Kız #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin