Bölüm 5

18.5K 1.2K 83
                                    

Kitabı Özlem ablaya verirken içimden, "Sen ne dedin Miray ?"diye kendime kızıyordum. Ne yapabilirdim? Ağzımdan öyle pat diye çıkmıştı. O bana ayrı bir güven duygusu aşılıyordu.

Mert ışığı söndürmüş ve kapıyı kapatmıştı. Bana o enfes buz mavisi gözleri parlarken sırıtarak bakıyordu. Ben ise hemen gözlerimi kaçırdım ve Özlem ablanın verdiği kitabı aldım. Çantamı yerden aldım ve kitabı içine koydum. Özlem ablaya hoşça kal deyip Mert'i beklemeden kapıdan çıktım ve hızla merdivenlerden indim.

Ben tam yürüyordum ki Mert beni kolumdan tutup kendine çevirdi. Bana iyice yaklaştı ve sanki onun gözlerine hasta olduğumu biliyormuş gibi gözlerini gözlerime iyice yaklaştırdı. Evet, daha yeni tanıştık ama hastası olmuştum gözlerinin.

Dudaklarıma doğru, "O sandığı açacağım ve sırlarını öğreneceğim Miray." diye fısıldadı.

Benim ise heyecandan dilim kurudu ve yutkundum. O da benim boğazımın hareketlerini izledi. Sonra tekrar gözlerime baktı. Bende onun dudaklarına doğru, "O sandığı benden başka kimse açamaz. Sen de sırlarımı ya benim sana sandığımı açmamla veya sırlarımı benim anlatmamla öğrenirsin." dedim.

O ise sanki öpecekmiş gibi beni kendine daha çok çekti ve, "O sandığı sana açtıracağım Miray'cığım." dedi. Ben ise onun beni öpeceğini düşünerek onu ittirdim ve yürümeye devam ettim. Ah keşke öpseydi. Midem bu düşünce ile hafifçe kasıldı.

O ise ofladı ve beni takip etmeye başladı. Bir süre sonra ise yanıma geldi. Yanıma gelince ona bakmamak için etrafa bakmaya başladım. Ama gözüm ona kaydığında onun da beni izlediğini görüyordum ve hemen gözlerimi önüme çeviriyordum.

Birden aklıma onunla şu beyinden konuşma işini hiç konuşmadığımız geldi ve bir sohbet başlatmak amacıyla bu konuyu açtım. "Sana bir şey soracağım. Sen bu beyinden konuşma işini nasıl yapabiliyorsun? Telepati yeteneğin mi var?" diye sordum heyecanla. Böyle bir şeyi yapabilen biriyle tanışmak süper olurdu.

Benim heyecanlandığım için gülümseyerek , "Hayır öyle bir yeteneğim yok. Ama öyle bir yeteneğim olsaydı çok sevinirdin değil mi?" diye cevap verdi.

"Yok canım, nereden çıkardın? Ee o zaman bu yetenek nereden geliyor?" diye sordum kızararak.

"Bu benim suyla bağlantılı olmam nedeni ile oluyor. Hani vücudumuzun 3/4'ü sudur ya. O nedenle. Su kan gibidir. Bu yüzden herkesin beynini görebiliyorum." diye cevap verdi sakince.

Allah'ım ya. Böyle bir yeteneği var ve sakince cevap veriyor. "Tamam sakin ol Miray." dedim içimden. O anda aklıma geldi ve içimden, "Demek o yüzden aldığım ateş ve buz kitabını bize benzetti. O su. Ben neyim o zaman?" diye düşündüm.

O ise dışından, "Sen ateşsin bebeğim. Ateş gibi etrafı yakıyorsun." dedi gülümseyerek.

Allah'ım, bu çocuk mal mı ya? Benim kalbim küt küt atarken o sakince konuşuyordu gerzek işte dedim.

"Bunu duydum." dedi Mert sırıtarak bana bakarken. Evet, ondan hiçbir düşüncemi saklayamayacağımı anlamış oldum veya başka bir taktik uygulamam gerekiyordu.

Bu arada konuşarak ve düşünerek evimin oradaki ormanlık alana gelmiştik. Evime gitmek için o ormandan geçmem gerekiyordu. Akşamları korkuyordum ama sabah ve öğlenleri hem bitkileri hem hayvanları sevdiğim için bana sorun olmuyordu. Ormanlık alana geldiğimizde ben aklımdan bugün nelere çalışmam gerektiğini düşünürken Mert aklımdakileri okumuş ve bana sırıtarak bakıp, "Sen ne inek bir kızsın ya." dedi.

Bende hemen atılıp, "Karınca." dedim. Daha sonra ekledim, "Can olsaydı bunu arı olarak değiştirirdi." dedim.

O ise sinirlenip, "Ya öyle olurdu. Ama şu an yanında ben varım." dedi sinirle.

"Ne yani beni kıskanıyor musun?" diye sordum. O ise cevap vermedi. Siz erkekler deyip gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum.

Ben konuşurken ormanın içlerine doğru girmeye başladık. "Daha tanışalı bir gün oldu. Bu kadar hızlı mı bağlandın bana?" diye sordum şaşkınca. O ise sinirle bana baktı ve gitti. Evet resmen gitti ve beni yalnız bıraktı. Ormanın ortasında onun arkasından şaşkınca bakakaldım.

Evet. Arkadaşlar bir bölüm sonu daha. Bu arada herkesin yeni yılı kutlu olsun. Bu yılda herkesin dilekleri kabul olsun. Okuyucularıma hediyem olsun bu bölüm. Yarın yeni bölüm gelir. Merak etmeyin.

Ejderha Kız #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin