❛ my hearts talks about nothing but you ❜
⋆ ˚。⋆୨୧˚
selepas pengakuan Iman itu, Kahar terus menjauhkan diri daripada gadis itu. dia tidak lagi datang pada hujung minggu berjumpa dengan Iman. ini telah berlanjutan hampir tiga minggu.
dan perkara ini buat Iman tak senang duduk. dia tidak boleh hilang Kahar. dia rasa menyesal meluahkan perasaanya pada lelaki itu.
you shouldn't confessed your feeling to that boy Iman. and you look what happened now? you are slowly losing him Iman.
no no no... she can't lose him.
Iman pun bercadang untuk datang ke KUDRAT pada hari itu untuk bertemu dengan Kahar. kalau lelaki itu mahu melarikan diri daripadanya tidak mengapa. biar Iman sendiri yang datang mencari.
langkah laju dia bawa masuk ke dalam KUDRAT. ramai pelajar lelaki yang memandangnya aneh hanya diabaikan sahaja. target dia sekarang. cari Kahar. cari Kahar.
dia sedang berjalan menuju ke dorm tiba tiba dia tahan oleh seseorang.
"hello, cik adik manis nak pergi mana?"
"this is none of your business" kata Iman. dia ingin meneruskan perjalanannya namun dia tahan oleh seorang lagi lelaki.
"eh mana boleh suka suka hati je nak masuk. awak tu perempuan. sekolah ni untuk lelaki je" ayat daripada lelaki kedua itu.
"korang berdua ni siapa?" Iman naik bengang pula rasa. kalau boleh nak sahaja dia layangkan penumbuk dekat muka dua ekor ni.
"panggil aku Ayam" lelaki pertama tu memperkenalkan diri.
"aku pula Fakhri" lelaki kedua itu memperkenalkan diri.
anak mata Iman laju dihalakan ke arah Fakhri. jadi inilah lelaki yang lawan dengan Kahar haritu?
not bad. body pun nampak lagi kebal daripada Kahar. patutlah mamat ni boleh menang.
"cik buat apa dekat sini?" tanya Ayam. sepanjang dia sekolah sini tak pernah pun dia nampak perempuan ni.
"aku datang sini nak cari adik aku" tipu Iman. takkan dia nak cakap dia cari Kahar. comfirm dua ekor ni tak suka.
"siapa adik cik?" tanya Fakhri. dia naik menyampah pula orang panggil dia cik ni.
"first thing, jangan panggil aku cik. panggil Iman je"
"kedua, tiada keperluan pun untuk kau tahu siapa adik aku" Iman meneruskan jalan melintasi dua lelaki itu. malaslah dia layan kerenah mereka. baru kenal nak tanya lebih lebih.
Iman kini tiba dihadapan salah satu dorm kasturi. dengan mencuba nasib dia mengetuk pintu dorm itu.
"Assalamualaikum"
YOU ARE READING
protection; a. kahar
Fiksi Penggemar❝ let me take care of you and your heart ❞ lowercase | ooc kahar start: 14th March 2023 end : 17th March 2023 @ieqachoii | 2023