Part 1 - My name is Zoe

10.7K 297 6
                                    

Ahojte, takže na začiatok sa vám predstavím. Volám sa Zoella Partlm, no všetci moji kamaráti a aj rodina ma volajú Zoe. Som bruneta. A i keď som vysoká, tak oproti niektorým ľuďom si pripadám ako trpaslík. Milujem farby, som veľmi veselý človek. Bojím sa keď som niekde sama, bojím sa totižto samoty. Môj najväčší strach je z tmy. Veľmi veľa ľudí sa mi za to smeje, no ja za to nemôžem. Proste sa bojím. Mám veľa kamarátov a milujúcu rodinu. Možno si hovoríte, že mám dokonalý život. Ale nie celkom to tak je. Teda teraz áno, ale boli časy, kedy som sa bála chodiť domov. Boli časy, kedy by som radšej spávala na ulici ako doma. Dôvod vám teraz nepoviem, no možno sa ho časom dozviete. Teraz som vďačná za všetko čo mám. Hlavne za môjho priateľa. Volá sa Josh a je to ten najúžasnejši chalan pod slnkom.
Dobre ale dosť o mne. Práve sa chystám odísť z oslavy mojej najlepšej kamarátky Vicky.
"Vážne už ideš?" spýtala sa ma Sasha.
"Už naozaj musím." povedala som. Bolo niečo okolo 12 v noci. Keď môj brat zistí, že nie som doma, tak ma asi zabije.
"Dobre, tak ahoj. A pozdrav Marcusa." povedala Luna. Marcus je môj brat a s Lunou sa majú navzájom radi, no nechcú si to priznať.
"Ahojte." poslednýkrát som povedala a odišla som. Bála som sa a to veľmi, ale strach, že brat bude po mne kričať bol silnejší. Myslela som si, že cesta bude v pohode... Myslela...

Dobre, takže ešte dnes máte takú úvodnú časť, sooo likes&comments potešia ❤

*Laulinka

Something dangerous [Harry Styles - SK]Where stories live. Discover now