-Ďalšie ráno-
Zoe:
Ráno som sa zobudila, ale Harr vedľa mňa nebol. Zišla som dole schodmi a smerovala som do kuchyne, odkiaľ išla nádherná vôňa. Vošla som tam a uvidela som Harryho stojaceho pri sporáku, len v boxerkách. Robil raňajky.
"Palacinky?"
"Palacinky." povie a zasmeje sa.
"Vieš urobiť aj niečo iné?" spýtam a usmejem sa.
"Viem." prikývne a tiež sa usmeje.
"Ako si sa vyspal?" spýtam sa a sadám si ku pultu na naše nové vysoké barové stoličky.
"Výborne, ty?" opätuje mi otázku.
"Nemala som žiadnu nočnú moru, takže super." poviem.
"Som rád." povie a položí predo mňa tanier s palacinkami.
"Nepôjdeme sa dnes niekde prejsť?" spýtam sa po chvíli.
"Nie." odsekne. Začnem robiť psie oči. "Nie Zoe, je to nebezpečné." povie a už sa na mňa nepozrie.
"Prosíím." hovorím ako malé dieťa, ktoré chce cukrík.
"Dobre, ale len na chvíľu." povie a vzdychne. Postavím sa zo stoličky, objídem stôl a a doslova na neho skočím.
"Ďakujem, ďakujem, ďakujem." hovorila som stále dookola.
"Nieže by mi to bolo nepríjemné, ale už ma dusíš." povie s trošku priškrteným hlasom.
"Prepáč." poviem a odstúpim od neho.
"Neospravedlňuj sa." povie a usmeje sa.
"Páči sa mi, keď sa usmievaš." poviem a znovu k nemu pristúpim bližšie.
"Naozaj?" spýta sa a ja prikývnem.
"Ale to znamená, že musíš ostať pri mne dokonca života." povie.
"Prečo?" nechápavo sa na neho pozriem.
"Pretože ty si dôvod, prečo sa usmievam." povie a dá mi pusu na líce.
"Ten bol dobrý." poviem a odtiahnem sa od neho. 'Drž sa ďalej' hovorí môj mozog.
"To nebol vtip." povie.
"Dajme tomu, že ti verím." poviem a usmejem sa. Zoberiem taniere a dám ich do umývačky. Harry sa celý ten čas na mňa pozerá.
"Prečo sa na mňa tak pozeráš?" spýtam sa, keď sa na mňa začne mračiť.
"Len ma niečo napadlo." povie.
"Môžem vedieť, že čo ťa napadlo?"
"Nie." povie rázne.
"Vidíš? Toto je ďalší dôvod, prečo by som s tebou nemohla byť. Nikdy mi nič nepovieš. Si taký tajomný." poviem.
"Zoe, už som ti raz povedal, že vieš viac ako ktokoľvek iný."
"Ale ja chcem vedieť viac? Chcem vedieť tvoj príbeh. Čo je s tvojou sestrou? Čo je s tvojimi rodičmi? Čo sa stalo s Haley? Čo tvoji kamaráti, tvoje záujmy? Čo tvoj--"
"DRŽ HUBU!!" skríkne tak silno, že až nadskočím. Viem prehnala som to, je to neho príliš veľa. Ale ak máme spolu žiť aj naďalej, tak to musím vedieť. Ani som sa nestihla vrátiť do reality a Harry tu nebol. Neodišiel z domu, to som si istá. Išla som do našej izby, ale nebol tam. Nebol nikdy na poschodí. Zišla som dole a taktiež som ho nikde nevidela. Ostávala posledná miestnosť. Knižnica. Pristúpila som ku dverám a snažila som sa ich otvoriť. Nešlo to. Zamkol.
"Harry, viem, že tam si. Otvor prosím tie dvere." poviem. Nič, ticho.
Harry:
Neviem prečo som vošiel do tejto izby. Je to zbytočná izby. Plná drbnutých kníh. Zoe ma naozaj nasrala. Nemá sa čo starať do môjho života. Ja sa nestarám do jej. 'Ale staráš, vieš o nej všetko' povie mi moje podvedomie. Dobre, áno.. Viem o nej všetko. Ale do riti!
Nemám veľa času. Musím Zoe získať, inak zomrie. Viem, sľúbil som si, že s nikým nebudem chodiť, potom čo sa stalo s Haley, ale toto nebude naozajstné chodenie. Bude to len pretvárka, aby si tý kokoti mysleli, že sme spolu a aby dali Zoe pokoj.
Zoe bude zničená ak sa dozvie, že to čo robím je len pretvárka. Teda to chodenie. Všetko ostatné je skutočné. Je nenormálne, čo všetko to dievča so mnou robí. Nikdy som sa tak s nikým nevedel porozprávať. Dokonca ani s Haley nie. Je iná. Snaží sa mi pomôcť. Viem, že máva nočné mory. Chcem vedieť o čom sú. Čo ju desí. A ani nechcem pomyslieť na to, že sa dozvie, že aj aj ich mávam. Nechcem aby sa dozvedela, že skoro vždy čakám kým zaspí a potom idem spať do inej miestnosti, aby ma náhodou nepočula kričať. Nesmie sa dozvedieť, že mám nočné mory. Nesmie sa dozvedieť, akú špinavú prácu som robil. Nesmie sa dozvedieť, že sčasti je toto všetko len hra.
Okej guys, takže som doma z dovolenky a to znamená, že sa môžete tešiť na časti každý deň!!! Inak konečne som sa dopracovala k tejto časti a mám už celkom vymyslené aj pokračovanie, takže uvidíme, že z toho bude. Každopádne ďakujem za všetky likes a comments z minulej časti a dúfam, že niečo zanecháte aj na tejto časti.. ♥
LOVE YA ALL!!
*Laulinka
YOU ARE READING
Something dangerous [Harry Styles - SK]
FanfictionDvaja ľudia. On a ona. Bezcitný a láskavá. Milovník temnoty a milovníčka farieb. Milovník samoty a milovníčka rodiny. On miluje nebezpečenstvo. Ona miluje byť doma, v bezpečí. No čo ak raz, keď sa bude vracať z oslavy svojej najlepšej kamarátky nara...