Part 14 - My mistake.

3.6K 201 2
                                    

Harry:

Neviem prečo to robím. Neviem prečo tu takto tu ležím, s ňou. V jednej posteli a objímam ju. Prečo to robím? Nemal by som to robiť. Ale niečo mi hovorí, že ju musím chrániť. Musím ju chrániť pred týmto pojebaným svetom. Dokonca ju musím chrániť aj predo mnou. So mnou bude v bezpečí iba na teraz. Nie navždy. Musím si užiť ešte tieto dni s ňou. Kurva Harold čo tu trepeš za teplé blábosy. Nemáš ju rád. Nemáš potrebu ju chrániť. Taký predsa si. Áno to som ja. Harold bez citov.

Zoe:

Ráno som sa zobudila na posteli kde sme zaspávali. No bola som tu sama. Bola mi zima. Postavila som sa a obliekla si veci, ktoré som mala včera. Zrazu sa otvorili dvere.

"Ideme." povedal Harry. Zlý, chladný Harry. Harry, ktorého som moc v láske nemala. Bála som sa mu niečo povedať a tak som radšej bola ticho. Vyšli sme z izby a zastavili sme na recepcii, kde znovu stál ten odporný chlap. Znovu sa na mňa tak hnusne usmieval. Kretén. Išli sme ku autu, kde sme nastúpili a išli smerom.. Neviem kam.

"Kam ideme?" spýtala som sa.

"To ťa nemusí trápiť." odsekol ma. Okej. Dnes si teda nepokecáme. Išli sme už veľmi dlho. Už viac ako deň som nič nejedla a o pití ani nehovorím.

"Som smädná, a hladná." povedala som.

"Tvoj problém."

V aute bolo ticho. Liezlo mi to na nervy.

"Zapneš aspoň rádio?" spýtala som sa.

"Nie."

Okej. Ako som vravela ráno. Dnes to bude dlhý deň. Už mi trebalo ísť aj na záchod.

"Mohol by si zastaviť na najbližšej pumpe?"

"Nie."

"A to sa mám akože počúrať tebe do auta?"

"Si otravná."

"A ty si debil."

"Čo si povedala?"

"Počul si." odsekla som ho tentokrát ja.

"Nie som debil."

"Ak by si nebol, tak by si mi zastavil na najbližšej pumpe  a nesprával by si sa tu ako malé decko."

Už ni nepovedal, ale videla som ako sa mu napli svaly. Ach, tie jeho svaly... Nie pre tentokrát musím myšlienky na jeho telo zahnať niekde do kúta, pretože som na neho nahnevaná. Ako náhle bola na obzore pumpa, tak Harry na nej zastal.

"Ďakujem." povedala som ironicky a vystúpila som z auta. Rýchlo som išla na WC. Keď som sa vrátila, tak ma Harry čakal. Nastúpila som a ani som sa nenazdala a boli sme späť na diaľnici.

"Prečo si tak zrazu zmenil chovanie?" spýtala som sa.

"A prečo ťa to zaujíma?" odpovedal mi otázkou.

"Lebo. Proste ma to zaujíma a bodka." povedala som.

"Pokiaľ mi nepovieš dôvod, že prečo ťa to zaujíma, tak som ticho aj ja." povedal. Okej, tak on ma bude vydierať hej?

"Zaujíma ma to preto, lebo včera, teda dnes v noci si my objímal a hovoril mi slová ako 'nikdy ťa nepustím'  a ja neviem čo, a teraz sa správaš ako idiot."

"To čo sa stalo včera bola-a.." nedopovedal.

"Čo bola?" nechápala som.

"Nemal som ťa objať okej? Nemal. Nemalo sa to stať. Bola to chyba." povedal. Trošku som sa zarazila, ale nechala som to tak. "Moja chyba." dodal šeptom. Asi si myslel, že som ho nepočujem...

Takže dnes tu máte krátku časť a zajtra sa môžete tešiť na novú :)
VOTES&COMMENTS♥

*Laulinka

Something dangerous [Harry Styles - SK]Where stories live. Discover now