Zoe:
"Čo si mám obliecť? Veď ja tu nemám nič, čo by som si mohla obliecť na párty." hovorím a hovorím pravdu. Harry je v Niallovej izbe s chalanmi. Najprv protestoval, že nejdeme nikam, lebo je to nebezpečné, a aj keď viem, že isté nebezpečie tam je, tak chcem sa ísť aspoň trošku odreagovať.
"Neboj, mysleli sme na všetko a doniesli sme ti sme nejaké naše šaty, len si vyber." povie Sophia a na posteľ hodí asi 5 čiernych šiat. Som rada, že nie sú farebné. Zbožňujem farby, najviac na svete, no obliekam sa najradšej do tých tmavých farieb. Nepýtajte sa ma prečo, sama neviem. Iba viem, že sa tak cítim pohodlne. Prejdem ku posteli a začnem si ich obzerať. Jedny sú moc kožené, ďalšie moc trblietavé. Moje rozhodovanie ostane pri dvoch.
"Neviem ktoré." otočím pohľad na baby, ktoré stoja za mnou.
"Vyskúšaj si obidvoje a my ti potom poradíme." povie Melissa. Bez slova odídem do kúpeľne a dávam si na seba tie prvé. Sú bez ramienok a sú nad kolenami. Dosť obtiahnuté. Vyjdem von a všetky pohľady dievčat padnú na mňa.
"Moc dlhé." povie Eleanor a tlačí ma späť do kúpeľne. Iba sa zasmejem. Oblečiem si tie druhé. Sú tak do polky stehien, sú obtiahnuté, ale nie až tak ako tie predtým. A taktiež sú bez ramienok. Vyjdem, znovu sa na mňa pozrú, ale z ich tvári neviem vyčítať, čo si myslia.
"wow." po chvíli povie Mell.
"Tuším sme našli tie pravé." povie Sophia.
"To áno, Harry bude mať čo robiť aby ju nepretiahol hneď keď ju uvidí." povie El a všetky sa začnú smiať.
"Ja som tu." pripomeniem, ale tiež so smiechom.
"To je dobré, daj si tieto silonky a tu más lodičky." povie Mell a podá mi čierne silonky spolu s čiernymi lodičkami.
"Teraz sadni." prikáže Sophia. Ani neviem ako ocitnem sa na stoličke pred zrkadlom. Mell mi robí vlasy, Sophia make-up a Eleanor stále niečo rozpráva. Som rada, že konečne riešim niečo iné ako mňa a Harryho. Nieže by mi Harry liezol na nervy, to nie, ale človek potrebuje niekedy riešiť aj niečo iné.
"Hotovo." povie Soph. Melissa mi ešte vyžehlí posledný prameň a tam-ta-da-dá dielo je hotové.
"myslím si, že dnes sa budú po tebe všetci pozerať." povie Eleanor. Zasmejem sa a pomaly sa s babami vydáme dole. Lodičky mám v ruke, pretože keby mám ísť s nimi dole schodmi, tak sa asi zabijem na prvom schode.
"Konečne." povie Louis, keď nás uvidí. Všetky pohľady padnú na nás.
"Harry neslintaj toľko." povie Niall a všetci sa zasmejú. Harry sa na mňa pozerá ako na ducha.
Harry:
Prečo mi toto robí. Keď ju vidím v tých krátkych šatách, tak mám pocit, že každú chvíľu explodujem a je mi jedno kto by nás videl, pretiahol by som ju, tak, že by na to nikdy nezabudla. Musím však krotiť nielen svoje myšlienky, ale aj sám seba. Neviem, ako to po jej boku dnes vydržím. Mám pocit, že tento večer sa zakončí niečím, o čom už dlhý čas snívam. Prisahám, že keby tu teraz všetci neboli, tak už dávno tie šaty na sebe nemá. Kurva.
Zoe:
Hneď ako vystúpime pred barom, tak si ma Harry pritiahne ku sebe. Neviem na čo to je dobré. Aj tak budú všetci na mňa pozerať.
"Aby vedeli, že si moja." povie. Myslím si, že to sa stačí na neho pozrieť a všetci hneď pochopia, že sa nemajú ku mne približovať. Hneď ako vojdeme do klubu, tak nepočujem nič iné iba hlasnú hudbu. Všetci sa usadíme okolo jedného jediného prázdneho stola čo tu je.
"Čo chcete piť?" spýta sa Louis.
Harry:
Všetci začnú niečo diktovať, len ja som ticho.
"Harry?" spýta sa ma.
"Ja nič." poviem a všetky pohľady padnú na mňa. Keby že si vypijem tak sa naozaj neudržím a pretiahnem ju, aj na tomto stole, bolo by mi úplne u riti kto nás uvidí.
"No ták." povie Liam.
"Nie naozaj nechcem." poviem. Zoe položí jej ruku na moje stehno a pozrie sa na mňa. Bože, prečo mi toto kurva robí?
"Jeden, prosím." povie. Keď ja jej neviem odolať.
"Jeden." poviem, nemôžem pomaly ani hovoriť s pocitom, že jej ruky je tak blízko mňa.
Zoe:
Neviem kde sa vo mne brala tá odvahu, ale dnešok som si proste chcela užiť. O chvíľu prišiel Louis s Liamom a v rukách mali niekoľko pohárikov s vodkou a džúsy.
"Tak na nás teda." povie Niall, prebehne po všetkých pohľadom. Všetci to naraz vypijeme a potom idú všetci tancovať.
"Idem na WC." zašepkám Harrymu do ucha.
"Idem s tebou." povie okamžite.
"Harry, nie som malé dieťa." poviem, nič nepovie. Som rada, že je ticho a už to ďalej nerieši. Keď cez neho prechádzam, tak sa naschvál obtriem o jeho rozkrok. Neviem prečo, ale dnes ma veľmi baví ho provokovať, i keď mám pocit, že v noci na to doplatím.
Postavím sa pred zrkadlo a upravím sa. Musím povedať, že dnes vyzerám naozaj sexi. Keď som tam už asi 5 minút pred zrkadlom a prvýkrát v živote obdivujem sama seba sa rozhodnem odísť. Harry bude vyšilovať, že kde som.
"Mačička." povie nejaký debil okolo ktorého prechádzam.
"Daj pokoj." poviem a idem ďalej.
"Stále drzá. Nezmenila si sa." poviem znova. V tom momente zastanem. Pomaly sa otočím a pozriem sa na toho chalana. To snáď nie.
"Čo tu robíš?" vypadne zo mňa. Musím priznať, že teraz sa aj trošku bojím.
"Chcel som ťa vidieť, ale myslím si, že krajšia by si bola bez tých šiat." povie a pomaly sa začne ku mne približovať. Viem, že ak tu ostanem, tak zažijem niečo, čo by som druhýkrát už nezvládla. Okamžite sa otočím a mám to namierené ku nášmu stolu. Už z diaľky vidím ako tam Harry sám sedí. Okamžite ku nemu prídem a sadnem si vedľa neho.
"Kde si bola tak dlho?" hneď položí otázku.
"Ehm, ešte som sa zakecala s nejakou babou." zaklamem. Viem, že keby mu poviem koho som stretla, tak by som ho pravdepodobne už nikdy nevidela, pretože by išiel za ním a zabil by toho chalana a potom by mal doživotné väzenie. Viem to. Harry je toho schopný, ale viem, že ja som u neho v bezpečí. Pozerá sa na mňa tak ako by mi neveril, nečudujem sa mu. "Ideme tancovať?" snažím sa zmeniť tému. Postaví sa a ja tiež, a spoločne ideme na parket za ostatnými. Dúfam, že toho debila už dnes večer neuvidím.
Ahojte, takže nová časť mala byť až v decembri, ale tak som mala dnes čas a pomyslela som si, že tu niečo napíšem. Viem, že to nie je moc dobré, tak ale je to napísané narýchlo. Btw. tiež sledujete to čo sa deje vo svete? Dnes som čítala, že medzi nepriateľmi Islamu je aj Slovensko a taktiež aj Veľká Británia. Budem klamať, ak poviem, že sa nebojím. Nechcem ani vedieť, ako to bude ďalej pokračovať. #PrayForWorld #PrayForPeace
*Laulinka
KAMU SEDANG MEMBACA
Something dangerous [Harry Styles - SK]
Fiksi PenggemarDvaja ľudia. On a ona. Bezcitný a láskavá. Milovník temnoty a milovníčka farieb. Milovník samoty a milovníčka rodiny. On miluje nebezpečenstvo. Ona miluje byť doma, v bezpečí. No čo ak raz, keď sa bude vracať z oslavy svojej najlepšej kamarátky nara...