Harry:
Asi polhodinu sme tam všetci tancovali.Bolo to po veľmi dlhom čase, čo som sa zabával. Nebudem sa tajiť tým, že som bol momentálne nadržaný ako prasa. Pri každom jednom šuchnutí o môj rozkrok, ktoré Zoe pravidelne uskutočňovala, som sa musel krotiť.
"Ideme si sadnúť, idete?" zakričí mi do ucha Niall, no ja ho ledva cez tú hudbu počujem.
"Ešte chvíľu ostaneme, potom prídeme za vami." poviem. Niall ma mňa žmurkne, nepochopil som jeho gesto. Avšak neriešim to. Naďalej sa venujem Zoe.
"Soryyyyy brooo." povie osoba, ktorá do mňa narazí.
Zoe:
Harry do mňa drgol a potom sa obzrel za seba, keď som videla osobu, ktorá tam stojí, tak mi normálne bolo zle.
"Ále, mačička si našla kocúrika." povie. Okamžite si všimnem Harryho nechápavy a nasratý výraz zároveň.
"Daj mi pokoj." odfrknem a potiahnem Harryho ruku. Pohľadom mu naznačím aby sme odišli. Ešte jeden pohľad venuje tomu kokotovi a potom už ide za mnou. Bez slova ideme až von.
"Kto to bol?" povie. Ale nepovie to normálne, je nahnevaný a to ma trošku desí. Som ticho až pokým sa nepostavíme vedľa cesty a nečakáme na taxík.
"Ehmm, nikto dôležitý." poviem.
"Neklam mi." okamžite povie.
"Neklamem." znovu klamem.
"No táák, poznám ťa už nejaký ten piatok, hovor. Inak si to zistím sám, vieš že som toho schopný." hovorí až arogantne. Tohoto Harryho som neznášala. Bol to znova ten Harry, ktorého som poznala na začiatku. Všimol si, že sa bojím a tak jeho pohľad zmäkol. Stále bol však nahnevaný.
"Ehm, on.." nevedela som ako mu to mám povedať.
"A tu ste!" vykríkol ten debil, vyšiel z dverí a mieril k nám. Prosím len toto nie.
"Čo más za problém?" začne Harry, keď je už pri nás.
"Chcel by som si užiť s touto mačičkou." uškrnie sa.
"Tak si nájdi inú mačičku." povie Harry a podľa toho ako zatína päste viem že je čoraz viac a viac nahnevaný.
"Ale keď táto je taká dobrá." provokuje.
"O tom nepochybujem, ale ty o tom nemáš odkiaľ vedieť." povie Harry. Nie, toto nie. Vedela som, že to príde. Osoba pred nami sa začne až moc smiať. Je mi z neho zle.
"Ale mám." odfrkne. Harry sa na mňa nechápavo pozrie.
"On, to je on, čo vtedy.." nemusela som ďalej hovoriť. Slzy mi začali stekať po tvári a Harry pochopil. Jemne mi prešiel rukou po mojej ruke a vzápätí sa hneď otočil ku nemu. Nestihla som nič povedať a Harry mu vrazil päsťou rovno do tváre. Moja reakcia bola taká, že som nahlas vydýchla, no nič som nehovorila. Iba som sa pozerala na to ako ho Harry mláti. Zrazu prišiel ďalší chalan a keď som si myslela, že ide pomôcť tak som sa mýlila. Naopak, odtrhol Harryho od neho a vrazil. Harry sa neudržal a spadol na zem.
"Toto si nemal robiť." povie ten chalan a spolu s tým druhým začnú mlátiť Harryho. To už musím zakročiť.
"Prestaňte!" skríknem, no nikto nereaguje. Chytím jedného z nich za ruku, no hneď to ľutujem, keď sa mi ujde jedna rana. Taká silná, že spadnem.
"Ty kokot pojebaný!!" počujem ako vykríkne Harry. Niečie ruky cítim na mojej tvári, viem, že je to Harry. Jemne mi prejde rukou po mieste kde som to schytala.
"SSsssss." bolestne syknem.
"Zaslúžila si si to ty a aj on." povie ten chalan a odíde.
"Ešte som s tebou neskončil!" ešte na neho vykríkne Harry. "Si v poriadku?" nežne sa opýta. Ako môže tak rýchlo meniť nálady?
"myslím, že áno. Trošku ma to štípe, ale to prejde." poviem a s Harryho pomocou sa postavím.
"Nechcel som, aby to bolo takto. Nemusela si nič robiť. Postaral by som sa o to sám." povie a snaží sa ma presvedčiť o tom, že by ich sám premohol.
"To určite." odfrknem. Všimnem si jeho rýchleho pohľadu na mne. "Nemyslím to tak, že si slabý. Ale boli dvaja a no tak Harry, nemal by si šancu nad nimi zvíťaziť." vysvetlím.
"Asi máš pravdu." neverím, že práve priznal, že by on niečo nedokázal. Zdá sa, že poznávam Harryho z ďalšej stránky.
"Mám." potvrdím a samoľúbo sa usmejem. na jeho tvári sa taktiež objaví úsmev, pritiahne si ma k sebe a vášnivo ma pobozká. Syknem od bolesti, ktorú tento bozk vyvoláva na mojej tvári.
"Prepáč." povie s skloní hlavu. Usmejem sa a venujem mu ešte jednu rýchlu pusu predtým ako nastúpime do taxíku, ktorý zastala rovno pred nami.
Ráno:
Ráno som sa zobudila a Harry stále ležal vedľa mňa a pomaly odfukoval. vyzeral naozaj ako malé dieťa. Bol zlatý. Jemne som mu prešla po monokli, ktorý mal pod okom. Včera večer som si ani nevšimla. Trošku sa pomrvil, no nezobudil sa. Chytila som jeho mobil, ktorý mal na stole a zapla som foťák. Zobrala by som si ja môj, ale neviem kde ho mám. Ak som to ešte nehovorila, tak áno, Harry mi kúpil nový mobil, ale nesmela som nikomu volať. Čísla rodiny a kamarátov si ani nepamätám, takžee..
Zaostrím to a cvaknem ho. Zabudla som vypnúť zvuky a tak ako typický iPhone to vydá taký zvuk. Harry hneď na to otvorí oči.
"Ty si ma fotila?" je prvé, čo povie.
"Nie, možno." poviem a uškrniem sa.
"Prečo?" spýta sa.
"Pretože ty si ma tiež fotíš keď spím, ja teba nemôžem?"
"Nie." povie a hrá sa na urazeného, no viem, že urazený nie je.
"Prečo?" rozhodnem sa túto hru hrať s ním.
"Pretože ty si aspoň pekná keď spíš. Nie, si nádherná. A to sa o mne povedať nedá." povie. Usmejem sa nad tým, že si myslí, že som ráno pekná. Avšak viem, že to tak nie je.
"Si pekný, možno pripomínaš malé dieťa, ale zároveň si aj sexi." poviem a zhryznem si spodnú peru pri predstave.. ZOE! Preboha o čom to premýšľam.
"Takže sexi hej?" začne Harry.
"Už nie si urazený?" pýtam sa, keď sa začne na mňa prevaľovať.
"Nikdy som nebol." povie. Chcem namietať, ale to už nestihnem pretože jeho pery ma hneď zastavia. Bozky mu opätujem. Myslela som si, že keď sa s niekým bozkávate, tak vám tie bozky prídu po čase už normálne, no pri mne a Harrym je to iné. Moja túžba po ňom stále rastie až do nebezpečnej veľkosti. Aspoň ja to tak cítim.
"Mali by sme sa ísť naraňajkovať." poviem medzi bozkami.
"Mali." povie, ale neprestáva.
"No ták, Harry." začnem ho odtláčať. Chytí ma okolo pásu a ľahne si na môj hrudník.
"Na tomto mieste by som mohol ležať do konca môjho života." povie. Pousmejem sa nad tým.
"To je pekné, ale ja som už hladná, tak poď." poviem a začnem ho zo seba zvaľovať. Začnem sa smiať, keď sa znovu hrá na urazeného. Postavím sa z postele a on urobí to isté. Zídeme dolu, kde je už Niall a Melissa.
"Preboha, vám sa čo stalo?" sú prvé slová, ktoré vyjdu z Niallových úst, keď nás uvidí.
Zlatíčka moje, áno táto časť je už tretia za tento mesiac, aj keď som povedala, že bude bývať iba jedna. Lenže myslím si, že za tie všetky votes čo mi dávate, tak si to zaslúžite. Naozaj si to vážim. A vy si vážte to, že som vstala o 4 ráno aby som vám toto mohla dopísať, ale nie :DDD
VOTES&COMMENTS
*Laulinka
YOU ARE READING
Something dangerous [Harry Styles - SK]
FanfictionDvaja ľudia. On a ona. Bezcitný a láskavá. Milovník temnoty a milovníčka farieb. Milovník samoty a milovníčka rodiny. On miluje nebezpečenstvo. Ona miluje byť doma, v bezpečí. No čo ak raz, keď sa bude vracať z oslavy svojej najlepšej kamarátky nara...