Zoe:
Celý let som nemohla spať. Stále mi v hlave behali slová, ktoré Harry povedal. Myslel to vážne? Mám mu veriť? Alebo je to len hra a keď sa zobudí bude sa znovu správať ako debil. Neviem, čo si mám o tom myslieť. Harryo mám rada a bojím sa priznať, že moje city k nemu sú čoraz hlbšie a hlbšie. No na druhej strane viem, že Harry nie je typ romantického priateľa. Nikdy taký nebude.
***
Akurát sedíme v taxíku, ktorý nás vezie do Harryho nového domu.
"Si v pohode?" spýta sa ma Harry. Odkedy sme vystúpili z lietadla, tak sa snažím vyhýbať akéjkoľvek konverzácii s ním. Neviem prečo to robím, možno preto lebo mám pocit, že sa so mnou iba zahráva.
"Jasné." poviem, no ani sa na neho nepozriem.
"Vidím." odfrkne. Nič nepoviem, iba hlavu otočím viac ku oknu. Zvyšok cesty je ticho.
***
"Ďakujeme." poviem za mňa a aj za Harryho taxikárovi. Viem, že Harry by sa mu nikdy nepoďakoval, preto som to urobila ja. Harry zobral naše kufre a išiel dnu. Nebol to veľký dom, čo sa mi páčilo. Bol taký normálny a musím uznať, že bol veľmi pekný.
"Je to tu pekné." poviem a usmejem sa. Žiadna odpoveď. "Harry rozprávaj sa so mnou." poviem.
"Ty si s tým začala." povie.
"S čím som začala?" začínam zvyšovať hlas.
"Pýtaš sa? Odkedy sme vystúpili z lietadla si mi povedala maximálne jedno slovo!.." povie. Má pravdu.
"Možno mám dôvod!" to už skríknem a bežím do izby. Teda chcem ísť do izby, ale neviem kde ta izba je. Otvorím prvé dvere, ktoré uvidím a vojdem. Áno, viem, že mal pravdu v tom čo hovoril, ale tu nejde len o to. Ak to na mňa hrá, tak to chcem ukončiť skôr, ako mi stihne ublížiť. Nechcem aby mi ublížil. Už mi ľudia ubližovali dosť. Ďalšiu bolesť by som nezvládla.
Po pár minútach pozerania do blba som si uvedomila, čo je to za miestnosť. Knižnica. Vždy som chcela mať v dome knižnicu, vlastnú. Kde by som mala všetky moje obľúbené knihy. Neviem, či si toto Harry zistil aby som sa cítila aspoň trošku ako doma, alebo to je len hlúpa náhoda. Lenže ja na náhody neverím a preto viem, že to Harry urobil kvôli mne. Možno chce aby som si myslela, že mi na ňom záleží a potom keď sa naňho naviažem viac ako som, tak mi ublíži.
O pár minút mi niekto zaklope na dvere. Pomaly prejdem ku dverám a otvorím ich. Stojí v nich Harry, kto iný.
"Poď sa najesť." povie odíde. Nie je nahnevaný,no nie je ani spokojný. Pomaly vyjdem, zavriem dvere a nasledujem Harryho do kuchyne. Ešte som si ani nestihla prezrieť tento dom.
Musím uznať, že kuchyňa je veľmi pekná. Páči sa mi. Posadím sa na stoličku ku pultu a Harry predo mňa položí tanier s palacinkami. To robil sám?
"Robil si to ty?" spýtam sa a pozriem sa na chlapca sediaceho oproti mne.
"Problém?" odpovedá otázkou.
"Nie, ja len, len som..." hľadám slová.
"Prekvapená?" predbehne ma.
"Trošku." poviem. Je to tak. Netušila som, že Harry vie variť. Nikdy som ho nevidela. Prečo mi to nikdy nepovedal? Po zvyšok jedenia bolo ticho. Čakala som, že sa ma spýta, aký dôvod som mala na to, aby som sa mu vyhýbala. Ale on nie. Ani slovo. Keď sme dojedli taniere som dala do umývačky riadu a išla som hore po schodoch. Hore boli 4 miestnosti. A všetko boli izby + každá izba mala svoju kúpeľnu. Neboli to obrovské izby. Boli maličké a útulné, také aké som vždy chcela.
"Ktorá izba je moja?" spýtam sa Harryho. Konečne máme viac izieb, tak už nemusí nariekať, že som s ním v jednej posteli.
"Táto." povie a ukáže na prvé dvere sprava.
"A tvoja?" spýtam sa.
"Táto." ukáže na tie isté dvere. Zostanem trošku zaskočené, no nenamietam. Nasledujem ho do jeho, teda do našej novej izby. Prvé čo Harry urobí je, že mi zakryje oči, keď tam vojdeme.
"Harry čo ro--"
"Ticho, poď. Chcem ti niečo ukázať." povie a tlači ma dopredu. No ja sa nechcem pohnúť. "Ver mi." povie. Viem, že by mi fyzicky neublížil a tak idem. A keďže sú jeho ruky na mojich očiach, tak ani neviem kam idem. O pár sekúnd cítim chladný vánok. Sme niekde von. Naša izba má balkón.
"Vitaj doma." povie, dá ruky dole z mojich očí a mne sa ukáže výhľad na nočný rozsvietený Seattle.
Hah, dnes ďalšia. Inak neviem kedy bude ďalšia, pretože idem zajtra ráno do Prahy, no a vraciam sa až v nedelu v noci, takže netuším naozaj, kedy sa vrátime, ale ak sa bude dať, tak vám pridám niečo aj počas môjho pobytu tam xx
VOTES&COMMENTS♥
*Laulinka
YOU ARE READING
Something dangerous [Harry Styles - SK]
FanfictionDvaja ľudia. On a ona. Bezcitný a láskavá. Milovník temnoty a milovníčka farieb. Milovník samoty a milovníčka rodiny. On miluje nebezpečenstvo. Ona miluje byť doma, v bezpečí. No čo ak raz, keď sa bude vracať z oslavy svojej najlepšej kamarátky nara...