Part 21 - Don't afraid.

3.4K 184 6
                                    

Harry:

Dúfam, že ma nepočula. Nesmie sa dozvedieť, že sa mi páči. Nebude to pre ňu dobré. Znamenalo by to, že ju vystavím nebezpečenstvu a to je to posledné čo chcem.
Zoe je veľmi podobá Haley. No povahou sú úplne odlišné.

Neviem čo so mnou toto dievča robí, ale viem, že ak budem s ňou tráviť veľa času naviažem sa na ňu a zmením sa na starého Harryho.

Nechcem taký byť.

No chcem byť s ňou. Nepriznávam si to, ale záleží mi nej viac ako na komkoľvek na tomto svete. Neviem, čo mám robiť. Nechcem jej ublížiť, no ani ju nechcem stratiť.

"Som debil." vydýchnem. Neuvedomil som si ako nahlas som to povedal. Zoe sa podo mnou zamrvila a z jej úst začali vychádzať nerozoznateľné slová.

Toto nie je reakcia na mňa. Znovu má zlý sen. Viem to, keď začne kričať.

"NIEE! Pusti ma, prosím!! Choď preč!" kričí. Posadím sa. Ona začne sebou metať ešte viac a jej hlas sa zvýši.

"Zoe." oslovím ju normálne. Neviem či dobré vidím, ale plače. Plače zo sna. Chytím ju za plecia a potrasiem ňou.

"Prosím,pusti ma! Nieeee.." kričí.

"Zoe!" silnejšie skríknem. Jej oči sa rýchlo otvoria. Rýchlo sa posadí a objíme ma. Objatie jej opätujem.

"Ššššš, som tu." poviem.

"Neodchádzaj, prosím nikdy." povie. Neviem čo jej mám na to povedať a tak som radšej ticho. Zosilním objatie a bradu si položím na jej hlavu. Stále plače.

"Neplač, už je to v poriadku,nič sa nedeje." poviem v snahe ukľudniť ju.

"Nie, nie Harry. Deje sa, stále sa to deje. Nočné mory neodchádzajú, niekedy sa dokonca zhoršujú, viem že tu budú stále. Viem, že to nikdy nebude v poriadku." hovorí. Nevadí mi, že mám celú hruď zamočenú jej slzami. Vadí mi to ako sa cíti.

Zoe:

"Harry, ja... Ďakujem." vydýchnem a odtiahnem sa od neho.

"Nie, nemáš za čo ďakovať. Nič som neurobil, len som ťa zobudil." povie.

"Veď práve. Keby to neurobíš, tak to bude pokračovať." poviem a usmejem sa na neho. Úsmev mi opätuje.

"Nechceš vodu?" spýta sa ma po tom ako minútu sa na seba bezdôvodne usmievame.

"Vlastne, áno." poviem a postavím sa.

"Nie, ostaň tu."  povie a usmeje sa.

"Ako si želáte pane." poviem a ľahnem si späť do postele. Po troch minútach sa Harry vráti späť, no na jeho tvári už nie je úsmev.
 Vyzerá byť nervózny, vystrašený, možno aj trošku nahnevaný.

"Čo sa deje Harry?" spýtam sa.

"Nič." klame.

"Viem, že sa niečo deje, tak mi to povedz."

"Nič sa nedeje, naozaj. Všetko je v poriadku." povie.

"Aha, takže ti nebude vadiť, keď teraz pôjdem sama dole však?" poviem a už sa chystám postaviť, no jeho ruka ma zastaví.

"Nie, počkaj. Nechoď." povie.

"Tak mi povedz, čo sa deje." poviem. Pozrie sa na mňa pohľadom -nenúť ma do toho-. "No tak Harry, prosím."

"Našli nás." povie. Čo?

"Nechápem, kto nás našiel?"

"Oni."

"Kto je to 'Oni'?" spýtam sa.

"Sú to... Sú to ľudia, ktorí mi prikázali ťa uniesť." povie potichu. Jasné.

"A ty i im nedal to čo chceli, mňa. A preto nás teraz stále hľadajú." poviem. Harry si ma pritiahne k sebe. Chytí mi tvár do jeho rúk a pozrie sa mi hlboko do očí.

"Pozri, sľubujem ti, že nech sa deje čokoľvek ochránim ťa. Nedovolím im aby mi ťa zobrali. Nedovolím im aby mi zobrali všetko na čom mi záleží. Nedovolím im aby mi zobrali teba." povie a jeho pery pritlačí na moje. Hneď sa aj odtiahne. "Prepáč." povie.

"Nie." poviem ja a znova si ho k sebe pritiahnem. No hneď nás preruší buchot. Odtiahnem sa a so strachom sa pozriem na Harryho. Harry sa postaví. Nechcem tu ostať sama.

"Nechoď preč." poviem.

"Nejdem preč, idem len zamknúť izbu." povie. Príde ku dverám ktoré zamkne. Nikdy som si nevšimla, že tie dvere majú dvojitý zámok.

"Bojím sa." priznám sa, keď si Harry sadne späť ku mne.

"Poď sem." povie a otvorí svoju náruč. Príjmem  jeho objatie a spolu si ľahneme.

"Zajtra ráno sa pobalíme a hneď odídeme." povie. Ďalší útek.

"Kde?"

"Neviem, ďaleko." povie. Neviem, kde. Ale popravde je mi to jedno, hlavne, že budem s ním. Viem, že ma ochráni.

"Neboj sa." sú posledné slová, ktoré počuje predtým, ako znova zaspím.

So, povedala som, že bude nová časť a tak ju tu aj máte. Snáď sa páči. VOTES&COMMENTS potešia ♥

*Laulinka

Something dangerous [Harry Styles - SK]Where stories live. Discover now