Part 31 - Confess 1/2

3.1K 170 7
                                    

Večer:

Harry:

Celý deň bol nudný. Sedeli sme v obývačke a spoločne sme pozerali nejaké filmy. Nikto nič nehovoril ak to nebolo potrebné. Nemám ani tušenie, čo sa to deje a to ma desí. Nie nedesí! Mňa nič nedesí!

Dnes chcem Zoe všetko povedať. Ešte neviem ako jej to poviem, ale viem, že ak jej to nepoviem dnes, tak jej to nepoviem nikdy. Sedel som na posteli v našej spoločnej izbe a čakal kým sa umyje. Vlastne ani neviem ako chcem aby zareagovala. Mám ju asi rád. Mám ju rád a záleží mi na nej, no nechcem s ňou chodiť, sľúbil som si, že nebudem už s nikým chodiť a že už nebudem nikdy nikoho milovať. A to dodržím.

Viem, že tie svine pôjdu po nej, ale nebudem s nou chodiť len tak akože. Nechcem jej ublížiť viac ako jej ublížim teraz. Dvere na kúpeľni sa otvoria a do izby vôjde Zoe zabalená len v uteráku. Za iných okolností by som mal už in naážky, no teraz sa to nehodí.

"Ja zabudla som si veci a špinavé som si obliecť nechcela." povedala a začervenala sa. Nič som nepovedal. Prikývol som a pousmial som sa nad tým, že sa červená kvôli mne. Bolo to kvôli mne, nie?

"Hotovo." povie a sadne si vedľa mňa na posteľ v teplákoch a mojom tričku.

"Pekné tričko." poznamenám.

"Ďakujem." zazubí sa.

Zoe:

Harry sa správa trošku divne. Neviem, čo to s ním je.

"Vieš Zoe, musím ti niečo povedať." povie. Zase sa hrá s jeho prstami na ruke, o znamená, že je nervózny. Nič nepoviem, posuniem sa bližšie ku nemu a chytím mu ruku do mojej a jemu mu ju stlačím. Stisk mi opätuje a pozrie sa na mňa. Vidím v jeho očiach aj strach?

"Vieš, viem, že ťa vystarší to čo ti poviem a možno ma nebudeš už chcieť nikdy viac vidieť, ale chcem aby si vedela, že mi na tebe naozaj záleží." povie a vpíja sa do mojich očí.

"Chápem, Harry. Hovor." nalieham.

"Začnem od začiatku, kedykoľvek budeš chcieť, tak ma preruš." povedal a ja som prikývla. "Narodil som sa 2. februára v malom mestečku menom Holmes Chapel. Od detstva som mal milujúu rodinu. Bol som šťastné dieťa, no potom sa zo dňa na deň všetko zmenilo a moje destvo sa odvtedy už nedá nazvať šťastným. Môj otec začal piť, začal si domov vláčiť všelijakých kamarátov s ktorými sa opíjal a všetko u nás rozbíjali. Často bil mňa, sestru, dokonca aj mamu. Vždy som sa schovával v izbe s mojou sestrou. Sedeli sme spolu na posteli vedľa seba a vždy sme plakali. Báli sme sa. Gemma, moja sestra, mi vždy vravela, že všetko bude v poriadku, že sa to zlepší, lenže ono to bolo týždeň čo týždeň horšie a horšie." nachvíľu sa zastavila privrel oči. Neplakal. No viem, že to muselo byť pre neho veľmi ťažké hovoriť mi to. Bolo pre neho ťažké sa niekomu otovriť. Silnejšie stisol moju ruku a pokračoval. "Takto to išlo až do mojich 10, boli to najhoršie 3 roky môjho života. Pamätám si, že deň pred mojimi desiatimi narodeninami prišiel otec domov ožratý, najprv zbil mamu, potom mňa a nakoniec sestru. Gemma to schytala najviac. Snažil som sa ju chrániť, ale nešlo to. Zbil ma ešte viac. Mama nám hovorila aby sme išli do svojej izby. Gemma ma tam ťahala no ja som nechcel. Zostali sme teda za rohom. Otec na mamu kričal a potom ju zhodil na zem, začal do nej kopať. Pochybujem, že bola pri vedomí. Chcel som tam ísť a nakričať na neho, no Gemma ma zastavila." znovu sa na chvíľu zastavil. Zhlboka dýchal. Posunula som sa ku nemu ešte bližšie aby pocítil, že som tu pre neho. "On ju, ublížil je. Zoe, on ju--" nedokázal to povedať. Vedela som čo myslí. Objala som ho. Hlavu mal položenú na mojej hrudi, oči mal zavreté, no neplakal. Proste potreboval podporu. A vo mne ju mal. "Potomto sme sa aj s mamou a s Gemmou odsťahovali do jedného domu. Bol v tej istej dedine,no ďaleko od otca. Odvtedy som ho vlastne ani nevidel a keby ho teraz uvidím, tak prisahám, že ho zabijem." povie a dosť silno mi stačí ruku. Zabolí to. Harry si všimne môjho výrazu na tvári a svoj stisk uvoľní. "Prepáč." povie a ja prikývnem. "Bol som dosť poznačený tým, čo sa stalo a s nikým som sa moc nebavil. Nemal som kamarátov. Teda až kým som nespoznal Nialla. Spoznali sme sa na futbalovom ihrisku. Odvtedy sme boli najlepší kamaráti. Prestal som myslieť na otca, úplne som ho vymazal z mojej hlavy a znovu som bol šťastný. Veril som len Niallovi, keď nerátam mamu a sestru. Boli to úžasné roky. Mal som 16, keď som išiel s Niallom do parku. Hrali sme futbal, tak ako skoro každý deň. Bol to deň kedy som spoznal Haley. Páčila sa mi hneď od začiatku." zastavil sa a pozrel sa na mňa. "Nemusím ti to hovoriť ak nechceš." povie.

"Nie, pokračuj." poviem a usmejem sa. Úsmev mi opätuje.

"Nejako sme sa začali baviť a vlastne po chvíli sme začali spolu chodiť. Haley boli úplne iná ako ty. Bola odvážna, rada riskovala a to sa mi vtedy na nej páčilo. Jediné čo sa mi ne nej nepáčilo bolo, že fajčila, ale to som ignoroval. Vlastne Zoe ma pripravila, ja,.. Vieš.. Bol som ešte panic, keď som s ňou išiel spať prvýkrát. Nebudem ti to tu podrobne rozoberať, len ti poviem, že vtedy som mal 17 a za tú noc som sa naučil naozaj veľmi veľa. Raz som pozval Haley ku nám domov. Zobrala so sebou aj jej brata, volal sa Nate. Bol to debil, ale vtedy som robil všetko čo Haley povedala. Mal som ju rád, ja som ju miloval. Bol som na ňu naozaj naviazaný. V Ten večer, keď boli u nás, sa Nate začal zaujímať o Gemmu. Vôbec sa mi to nepáčilo, ale nemohol som tomu zabrániť. Raz prišla Gemma domov dobitá, nechcela mi nič nepovedať. Na druhý deň mi povedala, že to bola len náhoda. Lenže ono sa to opakovalo a ja som vedel, že to nie je náhoda, ale že to robí ten kokot Nate. Nezniesol som, keď si niekto dovolil udrieť Gemmu. Akonáhle som uvidel Nata, tak sme sa začali biť. Nikdy som nebol nejako silný, ale vtedy som bol nasraný a proste.. Nate skončil v nemocnici s rozbitým nosom a natrhnutým obočím. Prešiel týždeň a Haley sa mi neozývala. Nevedel som, že čo sa deje. Bol som smutný. Keď som išiel potom znovu s Niallom von stretol som ju. Prišiel som ku nej a spýtal som sa, že čo sa deje. Ona sa začala smiať a ja som nechápal. Povedala mi, že som úbožiak, že som si myslel,že medzi nami niečo je. Povedala, že som úbožiak. Všetci jej kamaráti ktorí tam boli sa začali smiať. Poviem ti Zoe, nikdy som sa necítil trápnejšie ako vtedy. Prechádzali dni a ja som sa z toho nemohol dostať, nevychádzal som z izby a jediná osoba, ktorú som ku sebe púšťal bola Niall.

Ani neviem ako raz som vyšiel von, bolo to v noci a spoznal som nejakú partiu chalanov. Ani som netušil čo sú zač, no časom som to zistil.."

HHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA, dnes nová časť!!! Dúfam, že sa páči. Len tak pre info táto časť je najdlhšia akú som v tomto príbehu napísala a má 1200 slov, čo ja väčšinou pridávam, tak okolo 600, soooo.. :D :33

VOTES&COMMENTS

*Laulinka

Something dangerous [Harry Styles - SK]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora