Part 44 - I'm wet, because of you

3.2K 170 11
                                    


Pohľad tretej osoby:

Dobre Styles mal veľa času na to, aby sa vrátil. No radšej si vybral to dievča. Nechápem čo na nej vidí, no uvidíme my, že čo sa stane, keď ona zmizne z povrchu zemského. Ak si Styles myslel, že odísť len tak od tejto roboty a nesplniť svoju úlohu mu prejde, tak sa mýli. Tentokrát však na to nedoplatí on. To by ho nebolelo. Tentokrát ho to bude bolieť, zničím ho. A to tým, že zničím ju. 

Harry:

Ráno som sa zobudil a Zoe ešte spala. Ako vždy. Musel som sa pousmiať nad tým, ako sladko vyzerá. Fuj, prečo tu trepem také buzerantské rečičky? Možno nie sú buzerantské. To je jedno! Styles sa takto nespráva. Styles je bezcitný, no odvtedy ako prišla ona do jeho života všetko mení. Mení mňa. Otvoril som sa jej a povedal jej o mojom živote to, čo nevie nikto. Vie viac ako Niall. Je to anjel a ja si ju nezaslúžim. Ja som len obyčajná špina, ktorá ublížila mnoho ľuďom a viem, že ublížim aj jej. Viem, že raz jej ublížim tak, že ma už v živote nebude chcieť vidieť. Snažím sa tak moc aby sa jej nič nestalo ale je to kurva ťažké. Viem, že možno teraz som ju schopný ochrániť, no aj keď som jej veľakrát povedal, že u mňa je v bezpečí, tak nie vždy som si tým istý. Ale jedno viem, ak to bude nutné, tak ju budem brániť vlastným telom. 

Zoe:

Zobudila som sa okolo 10 ráno. Harry už v posteli nebol, no bol v dome, pretože som počula jeho smiech. A hneď na to aj Niallov a niekoľko ďalších hlasov. Oni sú tu všetci? BLIK Zoe, žeby prišli zaželať príjemné sviatky? Slimačím krokom sa postavím z postele a prejdem do kúpeľne, kde následne vykonám rannú hygienu. Prezlečiem sa do čiernych legín a bieleho svetra a zídem dole. Ako som si myslela, všetci sedia na gauči, rozprávajú sa a smejú sa. 

"Neverím, že si už hore!" povie so smiechom Louis a okamžite sa na mňa hodí. Objatie mu opätujem. Toto urobím so všetkými a nakoniec sa usadím v Harryho lone, keďže žiadne iné mieste už nie je. Avšak sedieť tu mi neprekáža, ba naopak. 

"Dobre ránko,láska." ozve sa chrapľák vedľa môjho ucha. Ako odpoveď sa usmejem. "Ako si sa vyspala?" pokračuje otázkou.

"Dalo sa." odpoviem a pobozkám ho. Jemne sa ku nemu natočím a on sa hneď odtiahne.

"To nerob." povie potichu. Čo nemám robiť? Nechápem. Vidí, že som mimo a tak sa ku mne viac prikloní a povie: "Nehýb sa, keď sedíš na mne, pretože nechceš vedieť, čo by sa potom dialo." povie a mne naskočí na tele husia koža pri predstave, čo všetko sa môže stať. Jemne sa o neho znovu obtrem a to už cítimm jeho pýchu ako rastie. "Niečo som ti povedal." povie priškrtene. Pohyb zopakujem.

"Harry, si nejaký stuhnutý, veď sa uvoľni." povie Louis a ja sa začnem smiať. Zrazu sa ocitnem vo vzduchu na Harryho rukách a ideme smerom do izby. 

"Kam idete?" spýta sa ešte Liam.

"Idem sa.. uvoľniť." odpovie Harry a to už počujem iba smiech ostatných. Akonáhle sme v izbe, tak Harry zavrie dvere a jeho pohľad uprie na mňa. "Vravel som ti aby si to nerobila, ak nechceš vedieť, čo sa stane." povie.

"Ale ja chcem vedieť." zašepkám, pristúpim k nemu a rukou mu prejdem po jeho lone. Neverím, že to robím. V uchu sa mi ozýva jeho ťažký dych.

"To mi nemusíš hovoriť dvakrát. Stane sa to, že ťa pojebem tak, že nebudeš vedieť ako sa voláš miláčik." povie a to ma vzruší ešte viac a to som si myslela, že to nejde.

LASENKY moje, dnes som sa rozhodla vám dať sem taku časť, je to o ničom a napísala by som dlhšie avšak už idem ku babke a vraciam sa až v nedelu, takže časť bude najskôr v nedeľu večer, alebo až v pondelok doobeda. MAJTE A LUBIM VAS☺

*Laulinka




Something dangerous [Harry Styles - SK]Where stories live. Discover now