Part 20 - I like you Zoe.

3.3K 200 7
                                    

Zoe:

"Tak povedz, prečo sa červenám?" spýtam sa ho aj keď viem, že to vie.

"Pretože sa ti páčim." jednoducho povie a uškrnie sa. Je to však perverzný úškrn a aj keď má pravdu, tak tentokrát sa nenechám pred ním ponížiť.

"To nie je pravda." zaklamem.

"Ale je."  trvá na svojom.

"Prečo si si tým taký istý?" spýtam sa.

"Pretože vidím ako sa ku mne správaš. Si milá, nenadávaš mi a nesnažíš sa utiecť. A--" povie, teraz sa už neuškŕňa. Na tvári ma kamenný výraz.

"Nesnažím sa utiecť, pretože viem, že aj tak by sa mi to nepodarilo. A som na teba milá preto, lebo som taká na všetkých. V každom človeku sa snažím vidieť to dobré. A sama tomu neverím, ale vidím to aj v tebe." poviem a pozriem sa všade naokolo len nie do jeho očí. Povedala som len pravdu. Viem, že Harry je dobrý človek, ktorý zažil niečo veľmi zlé a teraz sa s tým nevie vyrovnať. Preto všetko rieši tak ako to rieši. Ako som povedala ukážem Harrymu,  že má srdce a že aj on je dobrý človek.

"Tak to sa mýliš, pretože vo mne nie je nič dobré." odfrkne. Prečo tak nenávidí sám seba?

"Je a ja ti to dokážem." poviem.

"Ako?"

"Neviem. Ale proste ti dokážem, že si dobrý človek." poviem. Už nič nepovie. Iba pokrúti hlavou na znak nesúhlasu. "A čo si chcel ešte povedať?" spýtam sa. Nechápavo sa na mňa pozrie. "Keď si mi hovoril dôvody, prečo si si istý, že sa mi páčiš som ťa prerušila. Tak čo si chcel povedať?" znovu sa spýtam. Vyzerá zamyslene a zamračí sa akoby si na niečo spomenul.

"No som si istý preto,pretože sa na mňa pozeráš tak, tak.. tak ako sa na mňa pozerala Haley." povie. Jej meno nie je takmer počuť, keď ho vysloví.

"To neznamená, že sa mi páčiš." zapriem.

"Pozri Zoe, je jedno čo povieš, ale v tomto ma neoklameš. Páčim sa ti. Viem to. A som rád."povie. On je rád, že sa mi páči?

Už nič nepoviem som ticho. On je ticho tiež.  A toto je trápne ticho. Ani jeden z nás nevie čo má povedať.

"Povieš mi niekedy celý príbeh o Haley?" spýtam sa nakoniec.

"Niekedy áno." odpovie.

***

"Dobrú noc Harry." povie a zavriem oči.

"Dobrú noc Zoe." odpovie a tiež si ľahne. Každý na opačnej strane postele. Ako vždy.

Zobudím sa na to, že sa ma niekto dotkol. Harry. Pritisol sa na mňa zozadu a obmotal mi ruku okolo pása.  Hlavu mi pritisol do krku a zašepkal..

"Aj ty sa mi páčiš Zoe, veľmi."

Dobre, takže nová, síce krátka, ale aj to je niečo. Zajtra sa môžte tešiť na novú a už trošku dlhšiu :)))

VOTES&COMMENTS ♥

*Laulinka


Something dangerous [Harry Styles - SK]Where stories live. Discover now