Part 13 - Never let you go.

3.7K 208 3
                                    

Zoe:

Celú cestu som už radšej bola ticho. Už som nepotrebovala počuť ani jeho blbé narážky, ani jeho krik a ani nič podobné. Ja ho nechápe. Raz sa správa ako normálny chalan, ktorého by chcelo každé dievča a zrazu je z neho chladný človek. Možno naozaj nemá city a ani srdce. Ale má, každý človek má srdce a ak on tvrdí, že nemá, tak ja mu dokážem, že ho má.

***

Dorazili sme asi niečo okolo 3 ráno do nejakého motela.

"Už nevládzem šoférovať, tu prespíme." povedal chladne a ani sa na mňa nepozrel. Okay, toto bude ešte dlhý deň. A to ešte len začal. Vošli sme dnu. Vyzeralo to tu hrozne. Pripomínalo mi to chatu, kde ma Harry na začiatku. Fuj, aj to tu tak smrdelo. Prišli sme ku pánovi, ktorý stál za pultom. Vyzeral dosť strašidelne. Harry vypýtal izbu pre dvoch. Harry zaplatil a pán nám dal kľúče. Keď sme išli smerom ku izbe, tak ten pán sa stále na mňa pozeral. Radšej som sa rýchlo otočila a nasledovala som Harryho.

Keď sme boli pri izbe 214 tak zastavil a otvoril ju. Vošli sme dnu. Nie je to až také hrozné ako som si myslela. Harry sa na mňa otočil.

"Asi si myslel, že sme pár." povedal a popritom si odfrkol. Nechápavo som sa na neho pozrela. Ukázal na posteľ. "Je tu len jedna veľká posteľ." povedal a teraz už mal na tvári úškrn. Usmiala som sa. Ale iba sama pre seba. Na vonok som to neukazovala. Nechcem mu prejaviť, že sa mi bude páčiť, že budeme spať v jednej posteli. Áno, som za to rada. A najhoršie je, že neviem prečo. Veď ho nemám rada. Či mám? Nemám? Ja neviem.

"Aj si ideš ľahnúť, alebo tam budeš ešte ďalších 5 minút takto stáť a pozerať sa do blba..?"

"Ehhm, i-idem." trošku som zakoktala, keď som si všimla, že má na sebe iba boxerky. Tá jeho postava a tie jeho tetovania. Bože. Ahhhhh. Asi mi šibe. Nemala b som takto rozmýšľať. Pomaly som si dala dole topánky a bundu. Aj keď som bola otočená chrbtom, tak som vedela, že sa Harry na mňa pozerá. Cítila som jeho pohľad. Dala som si dole aj jeho veci, ktoré som mala. Jedine tričko som si nechala a išla som ku posteli. Nič nepovedal, iba sa usmial a ľahol si. To isté som urobila aj ja. Ležali sme na jednej posteli, každý na jednom konci a chrbtami ku sebe. Tak blízko  a zároveň tak ďaleko..

__________________________________________

'No ták,neboj sa. Ja ti neublížim. Len sa chcem trošku pohrať. Láska. Dievčatko. Bábika.'

Začala som rýchlo utekať. Nič som nevidela. Zrazu som do niečoho narazila. Stena. Studená stena. Nie.

'Hah, a ty si si myslela, že mi utečieš? Nie, moja. Zapamätaj si, mne nikdy neutečieš. NIKDY!'

'Pusti ju ty sviňa! Marcus, ty špina! Pusti ju!' kričal môj milovaný.

'Pffff, drž hubu ty chudák! A ty kráska, teraz pôjdeš so mnou!'

__________________________________________

"AAAAA, nieeeee!!"skríkla som. Rýchlo som sa zobudila a posadila som sa. 

"Si v poriadku?" rýchlo sa spýtal hlas vedľa mňa. Najprv som sa zľakla, ale potom som si uvedomila, že je to Harry. Len som sa  na neho pozrela mojím ustráchaným pohľadom. Nič nepovedal, pochopil. Pritiahol si ma k sebe a skryl ma do bezpečia. Do jeho objatia. Áno, viem. Je to človek, ktorého sa najviac bojím, ale zároveň sa pri ňom cítim najbezpečnejšie.

Ani som si to neuvedomila a to som už plakala.

"Šššššš, bol to len zlý sen. Už je koniec." šepkal mi do ucha a hladil ma po chrbte. Pocit, že práve objímam jeho telo, podotýkam nahé telo, som si teraz moc neuvedomovala. Chcela som len dostať preč z hlavy túto nočnú moru. Keď už sa môj plač utíšil a ja som začala normálne pravidelne dýchať, tak sa chcel Harryho odtiahnuť. Ale ja neviem prečo som mu to nedovolila. Ešte silnejšie som sa ho chytila.

"Prosím nepúšťaj ma. Aj keď si mi neviem ako moc ublížil a aj keď ťa nemám rada, tak ťa potrebujem. Teraz ťa potrebujem ako čokoľvek iné." povedala som. Znela som skôr ako nejaká závisláčka na drogách, ako dievča, ktoré malo nočnú moru. Znova nič nepovedal. Nejako sme si v tomto objatí ľahli a boli ticho. Nebolo to trápne ticho. Bolo to ticho kedy bol každý z nás ponorený vo svojich myšlienkach.

"Nikdy ťa nepustím." zašepkal, tak ticho, že som ho skoro ani nepočula.


Taaaak, povedala som, že dnes bude časť.I keď je 23:20, tak je to stále dnešok :D Dúfam, že sa vám časť páči a nezabudnite : VOTES&COMMENTS♥

*Laulinka


Something dangerous [Harry Styles - SK]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant