Zoe:
Rozhodne môžem povedať, že tento Harry je úplne iný ako ten druhý.
"Kam ideme?" spýtala som sa. Nechápavo sa na mňa pozrel. "Do ktorého obchodu ideme?" položila som mu tú správnu otázku.
"Tam." povedal a hlavou ukázal na obchod pred nami. Nepamätám si názov ale viem, že v tom obchode sú len drahé veci. Veľmi drahé. Nič som nepovedala, nevedela som čo mám povedať. Vošli sme dnu a vyzeralo to tu luxusne. Vôbec to nebolo ako obchod.
***
S Harrym sa tu už asi 15 minút hádame, že si nemôžem zobrať toto pekné, nádherné tričko, pretože je príliš drahé.
"Nie je drahé." znova povedal.
"Je pozri, 69 libier, Harryy. To je na jedno tričko až príliš moc." povedala som a urobila som psie oči, aby sme už konečne išli preč. Každý kto prešiel okolo nás sa na nás pozeral.
"Nie, pre mňa nie. Beriem ho. Ideme." povedal. Zobral tričko a mňa strhol za ruku a išiel platiť. Debil.
***
Vyšli sme z obchodu a ja som sa hrala na odutú.
"No táák, Zoe." stuchol do mňa. Snažila som sa zachovať kamennú tvár a byť ticho. "Dobre, viem, že nebudeš hovoriť, kým sa ti neospravedlním a to neurobím. Takže môžeš ísť do toho obchodu a kúpiť si čo chceš." povedal a ukázal na obchod pred nami. Bol to obyčajný obchod a dokonca mali 70% zľavy. Usmiala som sa sama pre seba a vyrazila som ku obchodu. Hneď keď som vošla tak som uvidela všetky tie veci. Veci, ktoré musím mať. Možno nestoja 70 libier, ale iba 5, ale sú pre mňa krajšie.
***
Po hodine v tomto obchode som sa rozhodla ísť platiť. Zobrala som si 2 páry nohavíc, kraťasy, asi 10 všelijakých tričiek a taktiež spodné prádlo. Na začiatok to stačí. Pristúpila som k pokladni. Keď som si vytiahla peniaze, ktoré mi Harry strčil do ruky keď som sem išla, tak som si všimla mladého, pekného predavača.
"Ahoj." povedal a usmial sa. Má taký pekný úsmev.
"Ahoj." odzdravila som sa a tiež som sa usmiala. No potom som mu rýchlo podala peniaze a odišla. Asi som mu tam nechala 3 libry naviac, ale vedela som, že ak tam budeš dlhšie, tak si to Harry všimne a nie, nechcem späť zlého Harryho.
"Konečne." vydýchol Harry, keď ma uvidel.
"Bola som tam chvíľu." povedala som.
"Jasné. A ja som sa za tú chvíľu stihol 5-krát vyčúrať a vypiť 5 pív." pozrela som sa ne na neho. Prečo pil pivo, keď sme tu autom. "Nealkoholické." objasnil. Čo mi číta myšlienky?
"Som hladná." povedala som, keď sme nasadali do auta.
"Aj na to som myslel, kým si tam bola." povedal a usmial sa. Vedela som, že sa určite zastavíme na pumpe a kúpi mi bagetu. Ale nie, už nechcem to hnusné jedlo. Chcem niečo normálne.
"Harry. Nechcem nič z pumpy ani z McDonaldu. Chcem niečo normálne." povedala som.
"Okej." povedal. Okej? Vážne? Harry čo sa to s tebou deje? Je i to jedno. Len takýto ostaň. Tento Harry sa mi páči oveľa viac ako starý Harry.
Dobre, tu máte takú rýchlu a zajtra je tu ďalšia xxox
VOTES&COMMENTS♥♥♥
*Laulinka
BINABASA MO ANG
Something dangerous [Harry Styles - SK]
FanfictionDvaja ľudia. On a ona. Bezcitný a láskavá. Milovník temnoty a milovníčka farieb. Milovník samoty a milovníčka rodiny. On miluje nebezpečenstvo. Ona miluje byť doma, v bezpečí. No čo ak raz, keď sa bude vracať z oslavy svojej najlepšej kamarátky nara...