●5.2

5.2K 408 81
                                    

İyi okumalar!

***

Defne: Devrim'den uzak duracaksın, Mısra.

Defne: Ben sana anlayış gösterdiysem sen de, dediklerimi yapmak zorundasın.
Görüldü

Mısra: Ne anlatıyorsun, Defne?

Mısra: Zaten canım burnumda.

Defne: Vurulduğun doğru muydu öslsmsoxqmwk

Defne: İşte şimdi keyfim yerine gekdi

Defne: Allah'ın sopası yoki ki vursun

Defne: Böyle böyle çıkarıyor

Mısra: Sadede gel

Defne | Yazıyor

Defne: Devrim'den uzak duracaksın.

Defne: Nasıl okula ilk geldiğinde sözümü dinliyorsan, yine aynı şekilde dinleyeceksin.

Defne: Yoksa olacaklara ben karışmam.

Mısra: Yaa

Mısra: Ne olurmuş bahsetsene biraz?

Defne: Video*

Defne: Ya sözümü dinle ya da Selçuk Yekta'nın magazinlerden gizlediği biricik  kızının, ortağının oğluyla yaşadığı ateşli öpüşmeyi tüm Türkiye izlesin.

Defne: Ne dersin? Sence hangisi?

Mısra: İkinciyi yap ya

Mısra: Babamın okulunda burslu muamelesi gördüm, geri zekâlı bir adamın babamı dolandırdığını öğrendim, kardeşimin tecavüzcüsü tarafından taciz edildim, silahla vuruldum

Mısra: Pornom çıkmadı da demem artık :D

Defne | Yazıyor

Defne: Dalga geçiyorsun benimle.

Mısra: En azından artık anlayabiliyorsun.

Mısra: Bu da bir gelişme.

Defne: Elinde, babanın okulunda, babanın ortağının oğluyla öpüştüğün anların videosu olan birine karşı sence de çok alaycı davranmıyor musun?

Defne: Yanlışlıkla bunu magazine düşürsem ne olur mesela?

Mısra: Asıl sen babanı hapse attırmış birine karşı çok cesur davranmıyor musun, Defne?

Mısra: Gerçekten bunu magazincilere attığında babama sormadan yayımlayacaklarını falan mı düşünüyorsun?

Mısra: Sence babamı karşılarına alabilecek kadar cesurlar mıdır?

Mısra: Ya da sen?

Mısra: Sen bu videoyu yayımladığında öylece kurtulabileceğini mi düşünüyorsun?

Mısra: Ha, ben babamın yanına gitmek istiyorum diyorsan bana hava hoş.

Mısra: Yayımla.

Mısra: Seve seve yollarım seni babanın yanına :D

Defne | Yazıyor

Defne | Çevrim içi

Defne | Yazıyor

Defne | Çevrim dışı

Mısra: Ben de öyle düşünmüştüm, Defne'cik.

Mısra: Beni tehdit edebilecek en son kişi bile değilsin.

Mısra: Üstelik ben babanı hapse attırmakla yetinip, seni görmezden gelmişken.

Mısra: Neyse, bu da bana ders olsun

Mısra: Ne demiş atalarımız: acıma yetime, döner koyar götüne.

Mısra: En kısa zamanda, tehdit, şantaj ve özel hayatın ihlali suçlarından mahkemede görüşmek üzere!

Mısra: O zamana kadar kendine iyi bak ve beni seni hapse attırma zevkinden mahrum bırakma, olur mu?

🎭| bölüm sonu

batu'nun adı batuhan; mısra,  yüsra'nın ikizi; batu, yüsra'yı seviyordu ama sevgili değillerdi; Aa, Devrim; ahmet ve çağrı aynı kişiler.

başka aklınıza takılan bir şey var mı? eğer varsa sorun. elimden geldiğince cevaplarım.

görüşmek üzereee

zorba | textimsi [düzenleniyor] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin