İyi okumalar!
***
+90555***: Mısra Hanım, iyi günler.
+90555***: Asma Magazin'in baş editörü Ahmet Tefik ben.
+90555***: Eğer müsaitseniz bir şey konuşmak istiyorum sizinle.
Mısra | Yazıyor
Mısra: Numaramı nereden buldunuz?
+90555***: Konuyu sizinle konuşmanın daha doğru olduğunu düşündüğüm için Mesut Beyden aldım.
Mısra: O verdi yani?
+90555***: Evet, isterseniz kendisine de sorabilirsiniz.
Mısra: Gerek yok.
Mısra: Ne için yazmıştınız?
+90555***: Dün geç saatlerde elimize bir video ulaştı.
+90555***: Ve bugünün gündemini buna ayırıp magazine sürmemizi istediler.
Mısra: Kusura bakmayın, sözünüzü kesiyorum ama bunun beni ilgilendiren kısmı neresi?
+90555***: Ben de şimdi tam oraya geliyordum.
+90555***: Videoda siz varsınız. Devrim Saraç ile beraber.
+90555***: Siz bir okulun sınıfında öpüşürken gizlice çekilmiş görüntüler.
Mısra | Yazıyor
Mısra | Çevrim içi
Mısra | Yazıyor
Mısra: Videoyu kim attı size?
+90555***: Bunu söylemem gerektiği konusnda pek emin değilim.
+90555***: Ben sadece bilmeniz gerek, diye düşünmüştüm.
Mısra: Haber verdiğiniz için teşekkür ederim.
Mısra: Eğer zor durumda kalmayacaksanız videoyu silmenizi isteyeceğim sizden.
Mısra: Haberin size getireceği gelirin kat be kat fazlasını tarafımca karşılanacağından emin olabilirsiniz.
Mısra: Ha derseniz ki zor durumda kalırım. Sorun yok, yayımlayabilirsiniz.
+90555***: Beni yanlış anladınız sanırım.
+90555***: En başından yayımlamak gibi bir niyetim yoktu.
+90555***: Eğer ben bugün bu videoyu yayımlarsam eve gidince sizinle yaşıt olan kızımın yüzüne bakamam.
+90555***: Size yazmamın sebebi de para koparmak değil, olası başka bir magazin programının yayımlamasına karşı önlem almanız için uyarmak.
+90555***: Videonun yok olacağından emin olabilirsiniz, genç bir kızı kurt sürüsünün önüne atacak kadar zalimleşmedim.
Mısra | Yazıyor
Mısra: Ne diyeceğimi bilemiyorum, anlayışınız için gerçekten teşekkür ederim.
Mısra | Yazıyor
Mısra: Fazla olduğumu biliyorum fakat videoyu kimin gönderdiğini bir kez daha sorsam?
+90555***: Devrim.
+90555***: Devrim Saraç.
Görüldü•bölüm sonu
tekrar yayımladığım için umarım pişman olmam.
yazdığım koskoca 57 bölümün taslakta durması emeklerime saygısızlıkmış gibi geldi. ilk başta düz yazı halinde en baştan yazıp yayımlamayı düşündüm sonra aklıma bunun için oldukça üşengeç olduğum geldi :d
öyle yani.
kendinize iyi bakın, seviliyorsunuz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zorba | textimsi [düzenleniyor]
Novela Juvenil"Herkesi tanıttığıma göre," dedim kafamı sola yatırırken. "Yeniden tanışmanın zamanı geldi. Ben Mısra Yekta. Serhat Esen'in aklınca dolandırmaya çalıştığı Selçuk Yekta'nın kızı olan Mısra Yekta." Kim olduğumu duyan Esen ailesinin yüzünde beliren kor...