Vanessa P.O.V.
Strada lungă și plină de oameni grăbiți îmi statea în cale. Ce aș putea face decât să mă plimb prin orașul meu natal, New York?
E vară! Distrează-te! îmi spun.
Ceasul! Cât e ceasul? Este ora 4. Trebuia să mă întâlnesc cu tata! O iau la fugă pe stradă, barul în care ar trebui să mă văd cu tata fiind la doar câteva străzi distanță şi acestea nu foarte lungi.
Ajung obosită la bar, și îl zăresc pe tata la masa noastră, bând ceva.
-Bună, tata!
El e tata. Ian Witthen este cel care m-a crescut de când eram mică. Ce s-a întâmplat cu mama? Ei bine, mama a murit la nașterea mea. Am crescut fără mamă, dar tata mi-a dat toata dragostea de care am avut nevoie.
-Bună, Van! spune tata.
Da, eu sunt Van. Vanessa Witthen. Sunt o fată de douazeci și trei de ani, care a terminat facultatea de arte, iar acum deține un atelier destul de mare și complex. Viața mea e bună.
-Unde îți este frumușelul? întreabă tata.
Face referire la fostul meu iubit.
-M-am despărțit de el săptămâna trecută, spun eu.
-Din ce cauză? tata se încruntă spre mine.
-L-am gasit cu altă femeie. Oricum nu era ceva important! Ce bei aici? spun, luând paharul din fața tatei și bând puțin din el. Uh, gin! Cine mai bea gin?
-Scuze, nu am vazut ce scrie în meniu. Mi-am uitat ochelarii la Nina. Vrei să știi cine e Nina? spune bărbatul încântat, cu un zâmbet pervers pe față.
-Nu chiar, spun, dându-mi ochii peste cap.
Tata mereu a avut relații, dar de scurtă durată, așa că nu mă mai interesează. Eventual, relațiile lui durează maxim două săptămâni, iar minim...ei bine, două ore.
-Nina este o indiancă, spune el.
-Indiancă? întreb confuză. Ce treabă ai cu indianca asta?
-Pare foarte drăguță și destul de bună, spune tata cu o fărâmă de ton pervers în voce.
Omul acesta de cincizeci de ani ar trebui să se mai calmeze!
În scurt timp telefonul îmi vibrează, ceea ce înseamnă că am primit un mesaj.
-Tata, eu trebuie să plec. M-a chemat Ra de urgență la apartament, spun luându-l în brațe pe tata.
-Bine, Perry. Ne mai vedem, spune tata, amuzat.
-Pa, doctor Doof.
Faza cu Perry și doctorul Doof vine din desenele animate cu Phineas şi Ferb. Când au aparut, tata spunea că semăn cu Perry, iar eu am spus că el seamănă cu doctorul Doofenshmirtz. Și de atunci așa am rămas, mai ales când vrem să ne amuzăm.
În curând ajung în apartamentul pe care îl impart cu cele mai bune prietene ale mele. O zăresc pe Ra, care se mișcă agitată de colo-colo și mă încrunt.
-Vanessa, ce ma bucur că ai venit spune ea când mă vede.
-Ra, ce se petrece? întreb curioasă.
Ra. Ra King este o roșcată foarte agitată, obsedată de control și evenimente, de aceea ea le organizează sau ne obliga să mergem la cele de care află. Ea este adoptată de la vârsta de trei ani de către doi oameni extraordinari care au crescut-o și au iubit-o, nu numai pe ea, ci și pe frații ei mai mari.