-Nu imi vine sa cred! exclama Vanessa, privind persoana din fata ei.
Pe fata fetei apare un zambet urias, ramanand in continuare o urma de uimire.
-Nu imi vine sa cred! repeta ea. Serios, cum ai ajuns aici. Esti chiar tu? intreaba ea, lasandu-si mana sa aplice o palma peste fata barbatului din fata ei. Oh, Doamne, esti chair tu! striga si incepe sa se invarta prin camera, razand si sarind de bucurie.
-De ce nu ai mai dat niciun semn de viata? devine aceasta furioasa, intorcandu-se cu fata la persoana din fata ei. Nesimtitule! spune, aplicandu-i inca o palma peste fata.
-Ai terminat cu palmele? intreaba brunetul din fata ei, cu o mina incruntata, masandu-si obrazul.
-Ups, scuze, spune fata, ca mai apoi sa ii sara in brate.
Mark apare, si la vederea barbatului din pragul usii se incrunta.
-Ce se intampla? intreaba acesta, frecandu-se la ochi.
-Mark, te-ai trezit, spune Vanessa, sarutandu-l pe obraz. Bun, Mark, spune intr-un final ea. Deci, nu o sa-ti vina sa crezi dar, tata are un frate.
-Deci, el e varul tau?
-Nu! spune fata, incantata. El este fratele tatei, unchiul meu si , respectiv, cel mai bun prieten al meu.
In tot acest timp, din momentul in care satena a spus ca el e fratele lui Ian, Mark ramane cu gura cascata.
-Eu sunt Ray Witthen, spune barbatul, intinzand-ui mana lui Mark in semn de salut.
-Mark King, spune acesta, incruntandu-se dezaprobator, ca mai apoi sa ii apuce mana.
-Uau, un King! Nu pot sa cred! Vanessa, cum ai facut rost de el, exclama Matt, destul de amuzat de situatie.
Intotdeauna, Ray a fost impotriva familiei King, pe motiv ca s-au jucat nu numai cu sentimentele matusii lui, la care tinea extrem de mult, dar si de sentimentele tuturor domnisoarelor din familia Witthen. Acest lucru nu i-a picat bine, mai ales ca acesta stia lucruri pe care barbatii din familia King le facusera cu „doamnele" familiei Witthen, lucruri pe care probabil -credea el- doar el le cunostea, si prefera sa le tina secret.
Afland ca iubitul nepoatei, si implicit prietena lui cea mai buna, este de fapt un King, nu a putut lua acest fapt decat in ras, doar pentru a nu isi arata enervarea in fata Vanessei. In mod clar acest lucru ar fi suparat-o, iar el nu dorea asta, pentru ca el o iubea foarte mult.
Inca de mici erau foarte apropiati. Sa ai o nepoata la o varsta atat de frageda, mai exact la varsta de 3 ani, poate parea ciudat, dar pentru Vanessa a fost ceva placut. Întotdeauna se jucau impreuna cand erau mici, apoi au mai crescut si incepeau sa-si spuna secrete, ca faptul ca ea e indragostita sau ca el e indragostit. Apoi au crescut si mai mult, si asa s-au indepartat. Vanessa are acum atelierul cu care Ray a ajutat-o, insa acesta la urma a plecat in Italia.
-Ei bine, Ray, nici eu nu stiu, spune Vanessa, punandu-si mainile in mod actoricesc in solduri, prefacandu-se ca analizeaza atent situatia. Da, nu am nicio idee!
-Pot sa ghicesc? spune Ray, amuzat.
-Sigur. Sa te vedem Einstein, spune Vanessa, asezandu-se alaturi de cei doi pe canapea.
-Parintii v-au facut cunostinta, la inceput nu va suportati, dar dupa s-a intamplat ceva si v-ati indragostit.
La teoria auzita, Vanessa si Mark au izbucnit intr-un ras, lasandu-l pe Ray buimac.
-Nu, nu s-a intamplat asa.
-Bine. Pai, v-ati intalnit la o petrecere, v-ati petrecut noaptea impreuna, v-ati indragostit, ca mai apoi sa aflati de fapt istoria familiilor voastre, spune Ray , incurcat.