Capitol 14

64 3 0
                                    

Mark P.O.V.

-Ați aflat ceva? întreb,intrând în apartament.

-Nu! Vanessa nu e de găsit, spune Ra. Mark, ce ai făcut?

-Nu am făcut nimic, spun, ezitând să o privesc pe roșcata focoasă ce mă privește încruntată. Poate doar o mică greșeală. Una mica de tot!

-Mark, mă dojeneste sora mea.

-Bine! Britney s-a întors în oraș. A venit să mă viziteze la birou și s-a dat la mine. Mai pot să spun doar că hormonii au început să facă pe nebunii în corpul meu.

Ra se ridică de pe canapea și îmi dă o palma cu putere, încât îmi întoarce capul.

-Nu îmi vine să  cred că ești fratele! Nici nu mă mir că Vanessa a disparut așa din senin! Zici că ai făcut o vrajă cu prostia ta hormonală, și POOF, a disparut. Ea te iubea enorm și tu ce faceai?! Tu ți-o trăgeai cu o scorpie! Ești un mare prost! strigă Ra disperată ca și scoasă din sărite.

-Bine, unu, spun, ridicând un deget. Tu nu mă mai judeca, pentru că ești surioara mea mai mică! Nu s-a întâmplat nimic! Și doi, ridic și al doilea deget. Îmi voi găsi iubita!

-Nu cred că mai e iubita ta, amice, spune Ra, ironică, trântindu-se pe canapea.

***

Vanessa P.O.V.

Continui să cobor milioanele de scări din casa uriașă în care m-am refugiat noaptea trecută. Mă îndrept spre bucatarie și îl găsesc pe tata pregătind ceva de baut.

-Neața! spun, așezându-mă pe unul dintre scaunurile înalte de la barul uriaș ce acoperă partea din mijloc a bucătăriei.

-E două după-amiaza! spune tata,îngrijorat. Uite, ți-am făcut niște cacao cu lapte, știu că îți place!

Tata îmi întinde o cană cu cacao și sorb o gură mare din bautura maronie și rece. Exact cum îmi place! Tata mă cunoaște destul de bine.

-Bun, Van. Acum îmi vei spune ce s-a întâmplat. Tot ce știu e că ai dat buzna în casă, ai urcat în fosta ta cameră și ai rămas acolo toată  noaptea.

-Știi ce s-a întâmplat? stau să cuget puțin tot ce s-a întâmplat și ajung la o concluzie. Mi-am dat seama că nu există dragoste! Exista doar atracție fizică și sentimente idioate ce îți fac inimă să bată mai tare. Dragostea e o porcărie! Și ce e și mai rău e să suferi din dragoste!

-Probabil așa este, spune tata. La anii mei, încă nu mi-am dat seama!

-Tata, Mark este cel mai mare prost pe care l-am întâlnit! Nici nu îmi vine să cred că am putut crede că îl iubesc, sau că am plâns din cauza lui. Asta am făcut toata noaptea! Am plâns din cauza unui prost! Până acum mi se părea un gest atât de josnic, să plângi pentru un băiat!

-Păi, scumpo, nu totul e perfect! Dar nu uita un singur lucru. Eu sunt singurul bărbat care te va iubi toată  viața, spune tata.

-Oh, tata! Și eu te iubesc! spun și mă ridic pentru a-l îmbrățișa. Ești eroul meu, psihologul meu, sfătuitorul meu și tatal meu. Toate aceste calități într-un singur om! Cum reușești mereu? mă amuz eu.

Mă desprind din îmbrățișare în momentul în care aud niște zgomote de pași și mă întorc cu fața către aceste zgomote. O surpind pe Meg ce intră și ea în bucătărie. Mă uit la tata surprinsă, iar el se încruntă la mine derutat.

-Buna, Vanessa! Te simți bine? Ai venit aseară și erai așa supărată, spune roșcata cu o falsă îngrijorare.

-Da,mă simt bine, spun, de asemena cu falsitate.

His QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum