Capitol Special

55 3 0
                                    

Zibby P.O.V.

Intru în camera de hotel și îmi arunc plicul unde apuc. Rochia asta este un chin, un infern pe care nu îl mai pot purta. Mă strânge îngrozitor și mă jenează la fiecare pas pe care îl fac.

Desfac funda de la spate făcută din șireturile strânse pe mine, și respir ușurată când mă simt eliberată din strânsoarea lor chinuitoare. Îmi descălțat pantofii cu toc înalt care m-au jenat toată seara și mă pun pe scaunul de la măsuța de machiaj. Mă privesc puțin înainte să mă demachez și îmi fac o poză la machiaj, exact cum fac de fiecare dată. Cred că am sute de poze cu machiajele mele!

Înghit în sec și iau buleta îmbibată în soluție și încep să îmi descopăr fața. Mă tot gândesc la seara aceasta și îmi dau seama că nu am făcut nimic interesant la petrecerea tatălui Vanessei, oricât de mare și genială ar fi fost. Mă tot întreb de ce nu m-am distrat niciun pic în această seară, sau în această excursie, dar îmi dau seama că răspunsul e simplu: Nick! Nick King care mă jenează mai rău decat un coș urât pe față. Acest personaj negativ care a apărut în viața mea din senin mă jenează de fiecare dată când îl văd. Oare ce vorbesc? De când Nick a apărut în viața mea, nu mai pot învăța, nu mai pot citi, nu mai pot munci.

Mă tot întreb cumde l-a înlocuit el pe Bars. Până la urmă nu sunt rude și nu cred că ar fi prieteni foarte buni. Bars era un șef genial pe lângă Nick. O fi absolvit Nick nu știu câte facultăți, dar nimeni nu îl poate înlocui pe Bars ca șef. M-am tot gândit să demisionez, dar întotdeauna mi-a plăcut slujba aceasta și până nu termin cu politica, nu aș putea intra în alt domeniu decât economia.

Termin de șters machiajul și văd cartea de Geopolitica după care trebuie să fac rezumatul. Ah, urăsc Geopolitica! Pe lângă faptul că este o materie problemă pentru mine, nici proful  nu mă ajută cu îngâmfarea sa.

Îmi dau ochii peste cap și îmi îmbrac pijamaua verde pe care am luat-o cu mine în vacanță. Mă uit la ceas și îmi dau seama că niciuna dintre prietenele mele nu se va prezenta la culcare în această cameră în seara asta, fiecare probabil fiind cu iubitul său.

Îmi iau cartea și mă întind în pat. Deschid cartea la prima pagină și îmi dau seama că acest rezumat este pentru poimâine și nu voi avea timp să o termin. Voi lua o notă proastă dacă nu mă apuc serios de Geopolitică și nu încep să citesc cartea asta nenorocită pe care o urăsc din toată inima. Dintre toate materiile posibile, exact pe asta trebuie să  nu o înțeleg?

Expir zgomotos când aud pe cineva că bate în ușă și îmi dau seama că am citit doar două rânduri. În felul acesta nu voi reuși să termin cu rezumatul. Totuși, îmi spun că poate e una dintre fete și merg să deschid ușa, înainte să 0o spargă cel ce e în spatele ei. Cu o plictiseală de toată frumusețea deschid ușa, iar în fața mea apare Nick. Super, mai bine de atât nici că se putea! Brunetul mă ocolește și intră în cameră, lăsându-mă în urmă. Îmi dau ochii peste cap și închid ușa, înaintând în cameră. Mă asez pe pat și îl privesc pe Nick cum se uită prin camera, încercând să inspecteze fiecare colțișor din ea.

- Unde sunt fetele? mă întreb el.

Ridic nonșalant din umeri și expir din nou zgomotos când Nick mă fixează cu privirea.

- Acum îmi dau seama de ce lipsesc băieții!

-Felicitari Einstein! spun ironic. Acum că ai descoperit America, ai putea pleca din camera mea,pentru a citi și eu liniștită?

Nick se încruntă și se uită în spatele meu la coperta cărții lăsată pe pat.

-Geopolitică? Urăsc Geopolitica! Cu greu am reușit să trec la Russu, spune el.

His QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum