Mark P.O.V.
- Dă-te de pe mine! strig la Megan, desprinzându-mă din sarut. Nu înțeleg? Nu mai vreau nimic cu tine!
Fata se încrunta către mine, apoi pleacă țanțoș, pierzându-se în mulțimea de oameni din sală.
-Deci mi-ai acceptat decizia, se aude din spatele meu o voce groasă de barbat și mă întorc, privindu-l pe tata.
-Nu, tată! Nu ma voi căsători cu Megan, spun, iar zâmbetul de pe fața tatei dispare.
-Dar, fiule, trebuie să înțelegi că Megan e o Witthen și știi de cât timp vrem să ne unim cu acea familie, îmi explică tata, făcându-mă să îmi dau ochii peste cap.
-Da, știu că e o Witthen, dar noi nici măcar nu avem treabă cu acea parte a familiei și o știi și tu! Nu mă voi căsători cu Megan! spun și plec nervos spre bar.
L-am lăsat singur pe tata acolo chiar de ziua lui, însă nu îmi pasă. De ani buni încearcă să mă convingă să mă căsătoresc cu Megan, și chiar am încercat o relație cu ea, însă nu e pentru mine. Am avut relația aceea cu ea pentru că m-a obligat tata și am spus că nu e așa de rău, însă să plec în Anglia a fost cel mai bun lucru care mi s-a intamplat.
Mă asez pe un scaun al barului, iar barmanul vine spre mine, întrebandu-se dacă doresc ceva de băut, însă dau negativ din cap. Nu mă simt în stare să beau și nu aș vrea să rămân aici peste noapte.
-Hei, tu o știi pe fata aceea? mă întreabă barmanul, arătând cu degetul o fată șatenă ce statea cu capul aplecat. Bea de ceva vreme și pare destul de supărată!
Mă uit atent la ea și îmi dau seama după parul saten și rochia bine croită ce numai de o singură persoana ar fi putut fi făcută, că e Vanessa. Pare supărată, dar de ce?
Mă apropii de ea și mă uit îndelung la capul ei ce este sprijinit de bar, având o mână sub el și o mână pe paharul de Whiskey din fața ei. Șatena ridică capul de pe bar pentru a lua ultima gură din lichidul maroniu, apoi îi cere barmanului să îi umple din nou paharul, acesta conformându-se cerințelor fetei.
Vanessa mă observă cu greu, însă când mă observa se încruntă, apoi își întoarce capul în partea opusa, după care se întoarce cu fata către mine.
-Ce vrei, Mark? mă întreabă ea, încruntată.
-Ce faci? întreb zâmbitor.
-Lasă-mă în pace! Nu vreau să vorbesc cu tine,spune șatena, punându-şi capul înapoi pe bar.
-Ce s-a întâmplat? o întreb îngrijorat.
-Ce s-a întâmplat? spune Vanessa ironic, ridicându-şi capul de pe bar. M-am săturat de amenințările păpușilor tale paietate,Mark! Asta s-a intamplat! Știi ce? Îmi spui tot ce simți pentru mine,eu crezând ca o proastă că acele cuvinte chiar erau adevărate, iar următoarea zi te văd sărutându-te cu fata care m-a amenințat!
-Dar ea-
-Puțin îmi pasă! spune așezându-şi capul înapoi pe bar.
Vanessa scuipă cuvintele atent și apăsat, și oricât ar fi baut, tot pare cu capul pe umeri. Rămân blocat la ceea ce spune șatena și mă intreb: Megan a amenințat-o? Când s-a intamplat asta?
Nervos, îi prind mâna Vanessei de le pahar și încep să o trag dupa mine prin sală, spre ieșire. Fata mă trage de mână, făcându-mă să mă opresc și să mă întorc spre ea.
-Mark, stai, spune fata, amețită. O să cad!
Rămân surpins când spune că va cădea, însă îmi dau seama înainte să se prăbușească și o prind în brațe, ea ìnconjurându-şi brațele după gâtul meu și punându-şi capul de umărul meu.