-Sah mat! striga Vanessa, si mai lua o gura din cafeaua ei. Iar, acum ca te-am batut din nou, putem sa ne pregatim de munca?
-Nu, princess, spuse Mark. Ne vom juca pana voi castiga.
-Dar, de ce? Oricum sunt mai buna decat tine la sah si nu vei castiga. Dar, daca tu vrei sa stam toata ziua in casa...
-Exact asta era si intentia mea. Vreau doar o zi linistita alaturi de printesa mea!
-Doar o zi linistita? Data trecuta cand te-am batut aproape ca mi-ai spart cana, rase satena.
-Dar, de data asta nu am ractionat asa urat, spuse barbatul, ridicand degetlul mustrator.
-Mark, am jucat cam...,nu stiu, de zece mii de ori?!
-Si vom juca de zece mii unu de ori, daca asta inseamna ca voi castiga,spuse brunetul, incepand sa reaseze piesele de joc pe tabla. Nu ma ajuti?
-Nu, raspunse fata, scurt.
-De ce?
-Pentru ca eu nu mai vreau sa joc. Hai mai bine sa vedem un film.
-E o idee buna! Ne recreem si dupa film ne putem relua jocul de sah! exclama Mark, facand-o pe Vanessa sa isi dea ochii peste cap.
***
-Mark, termina! spuse fata, incecand sa isi dea parul de pe fata, insa brunetul i-l tot punea la loc, pentru a se asigura ca ea se trezeste.
Fata adormi in timpul filmului pe umarul tare a lui Mark, insa filmul se terminase, iar barbatul se plictisea, asa ca s-a hotarat sa o trezeasca.
-Hai, princess! Trebuie sa ne terminam jocul, spuse brunetul.
-Dar, nu vreau! Vreau doar sa dorm! striga fata, de pe umarul lui. Asa ca stai cum trebuie si nu mai comenta!
-Cum de ai adormit?
-M-a plictisit ingrozitor filmul pus de tine! Nu avea pic de actiune, pic de comedie sau pic de drama. Nimic! Stii ce?! Nu mai pot dormi, spuse fata, indignata.
-Deci, ne putem continua jocul, sari Mark imediat in sus.
-Nu, Mark. Mi-am amintit ca trebuie sa refac schema cu rochia de mireasa a lui Meg.
-O poti face si maine.
-Nu, Mark. Trebuie sa ofac azi,ca maine sa fie deja in lucru, ca de nu, nu va fi gata la timp. Ma duc sa ma pregatesc!
Fata inainta repede catre scari, dar ceva lipsea. In mintea ei avea o ecuatie perfecta, in care se ocupa de rochie, iar in aceasta ecuatie aparea si iubitul ei.
-Ce faci, nu vii? se intoarse catre el, dar barbatul refuza.
-Nu, princess. Poate ne vedem mai incolo la firma, spuse el indignat, facand-o imediat pe satena sa isi dea seama de ce era asa.
Vanessa se intoarse inapoi la el si isi inconjura mainilea in jurul gatului lui.
-Esti suparat ca plec?
-Sunt suparat ca nu ai vrut sa ne terminam jocul!
Vanessa se inmuie la afirmatia lui si il saruta scurt pe buze, apoi isi lipi fruntea de a sa.
-Putem sa terminam jocul diseara, rase ea.
-Si eu care ma gandeam ca ne jucam alt joc in seara asta, spuse barbatul pervers.
Satena isi dadu ochii peste cap si zambi. Se simtea atat de confortabil in preajma lui Mark, incat nu se mai rusina de aceste apropouri subtile din partea lui, ci din potriva, chiar rade de ele.