Ra P.O.V.
Încerc să o sun din nou nou pe Vanessa, însă telefonul îi este închis. Nu înțeleg! Am vorbit acum două ore cu ea și am convenit să ne întâlnim la atelier acum, însă nu a apărut și telefonul chiar nu mă ajută la nimic. Nici asistenta ei ciudată nu știe nimic și deja mă îngrijorez. Decid să îmi sun fratele, sperând că el să știe ceva despre lipsa considerabilă a Vanessei.
-Ce vrei, Ra? Am treabă, îmi răspunde bărbatul enervat de modul meu neglijent de a-l deranja.
- Hei, stai liniștit că te-am sunat cu un motiv! Nu e nevoie să fii atât de rău! mă răstesc în telefon la fratele meu, aparent mai prost decât credeam. Știi ceva de Vanessa?
-Nu, nu știu nimic de Vanessa de ieri. Ieri am fost la ea, însă de atunci nu am mai vorbit sau întâlnit. Altceva? Am treabă și trebuie să organizez o întâlnire de sărbătorire cu niște afaceriști.
- Nimic altceva! spun. Pa, pisălogule!
Îi închid telefonul și decid să o sun și pe Zibby, deși nu vreau să o deranjez la muncă, și pe tatăl său,însă niciunul dintre aceștia doi nu știe nimic de ea. Nu înțeleg! Iar a disparut din peisaj și nu dă niciun semn de viață!
Pornesc în căutarea ei, și îmi dau seama că singurul loc logic în care s-ar afla ar fi casa ei. Urc în mașină și pornesc într-acolo și după un drum de zece minute ajung în sfârșit.
Urc cele trei trepte de la intrare și bat la ușă ușor, însă nimic. Mai bat o dată, însă niciun răspuns. Încerc clanța și observ cu mirare că ușa era deschisă și intru în casă fără să fac un zgomot. Înaintez pe holul micut spre living și o zăresc pe Vanessa pe canapea, învelită doar de o pătură și uitându-se în gol.
Mă apropii de ea și o ating ușor. Tremură sub atingerea mea și suspină. Plange!
-Vanessa, ce s-a întâmplat? întreb deja speriată de starea ei.
Observ urme și vânătăi pe corpul ei dezvelit și îi dau o șuviță rebela din ochi pentru a o privi mai bine.
-Vanessa, vorbește cu mine! Mă sperii! strig, simțind cum mă ia un val de frică.
- M-a...m-a...m-a violat! spune ea tremurând.
*FLASHBACK*
Vanessa P.O.V.
Închei apelul telefonic cu prietena mea, fericită de planurile făcute pentru prânz și mă duc în bucătărie pentru a îmi face o cană de cafea. Aud soneria ușii, și încă cu telefonul în mână mă duc să deschid.
Apăs clanța, iar în fața mea apare James destul de nervos. Mă uit mai atentă la el și observ că este atât de nervos încât venele i se pronunțează extraordinar de mult.
Fără sa spună nimic, înaintează în direcția mea și mă apucă de gât, începând să mă sărute sălbatic. Încerc cu brațele să îl îndepărtez, însă îmi dă peste mână, iar telefonul îmi cade, făcându-se fărâme pe podea. Îndată simt că sunt lipită brutal de un perete, iar James îmi ia mâna din gât, începând să mă muște de el, lăsându-mi urme pe toată suprafața sa. În câteva secunde îmi supe rochia de casa pe care o purtam, ajungând și aceasta bucăți pe podea, la fel ca telefonul meu. Celelalte două piese de lenjerie intimă ajung și acestea pe podea, și fără a se mai dezbrăca, James mă penetrează puternic, făcându-mă să urlu de durere.
După ce se înfige în mine puternic și sălbatic de cateva ori, iese din mine și se uită la fața mea aparent șocat.
-Nu mai ești virgină! îmi spune acesta, de parcă nu aș fi știut deja asta.
Bărbatul îmi dă o palmă și mă întinde pe jos, apoi mă ridică si mă așează pe canapea, acoperindu-mă cu o pătură găsită prin living. Josh pleacă fără a mai zice nimic, însă aparent și mai nervos decât era.
*END FLASHBACK*
După ce îi povestesc prietenei mele despre întâmplarea petrecută acum puțin timp, izbucnesc nebunește în plâns în brațele roșcatei de lângă mine. O aud cum vorbește la telefon, probabil cu Zibby, apoi mă conduce până la baie pentru a-mi face un duș.
Nu sunt capabilă de nimic, șocul fiind aparent mult prea mare, însă lacrimile păcătoase nu se opresc din curs pe toată suprafața feței mele. După dușul cald pe care Ra mi-l face mă duce înapoi în living și începe să mă șteargă pe suprafața udă a corpului. Mă îmbracă în haine găsite în camera mea de la etaj și mă așează înapoi pe canapea. În tot acest timp nu mă opresc din plâns sau tremurat, prietena mea plângând cot la cot cu mine.
În scurt timp intră în casă și tata și Zibby, iar blonda sare la gâtul meu, deja plângând alături de mine. Sar să îl imbratisez pe tata care îmi spune cuvine liniștitoare, mângâindu-mă. Mă opresc din plâns, însă tremuratul și amintirea dureroasă de acum câteva ore încă îmi stau tipărite în trup și suflet, făcându-mă și mai vulnerabilă.
***
Mark P.O.V.
Îmi ciocnesc paharul de șampanie cu cele ale celor doi afaceriști și cu a lui Tom. Ne aflăm în biroul meu, bucurându-ne de marele succes pe care l-a avut colaborarea noastră.
-Pentru succesul avut, strigă unul dintre cei doi afaceriști.
Sorb o gură din șampanie înainte să îmi aud telefonul mobil sunând și observând că e sora mea, îi resping apelul. Ra continuă să insiste de încă câteva ori și deja la al patrulea apel îi răspund nervos.
-Ce vrei, Ra? Am treabă!
-Eu zic să termini cu prostiile tale de om de afaceri și să iti miști fundul la casa Vanessei, urgent! îmi spune ea tăios și mă încrunt când o aud.
-De ce? întreb derutat.
-Vanessa a fost violată! spune ea și în următoarea secunda arunc paharul de șampanie pe birou și ies din încăpere cât de repede pot, fără să îmi iau la revedere de la cei trei.
Apăs disperat de zeci de ori butonul liftului, însă când am cea mai mare nevoie, acesta este ocupat. Decid să cobor cele 13 etaje pe scări scări și într-un minut mă aflu deja în foaier, alergând spre ieșirea din cladire. Ajung la mașina mea mea și mă urc, pornind mașina nervos.
Nu mă mai pot gandi la nimic și conduc ca un nebun pe străzile New York-ului. În câteva minute ajung la casa Vanessei, și rămân surprins de recordul meu personal. Intru fără să bat în casa și înaintez spre living. Îl observ prima dată pe Ian ce o ține în brațe pe Vanessa, care plânge, apoi pe Ra și Zibby ce plâng și ele alături de ea.
Vanessa îşi ridică capul de pe umărul tatălui său și mă privește înainte să sară din brațele lui Ian și să fugă spre mine. Îmi sare de gat și mă ia în brațe. Nu trece mult timp până îi răspund la îmbrățișare și o simt cum tremură și plânge în brațele mele.
După câteva minute în care stăm așa, se desprinde și mă privește cu ochii înlăcrimați. Înghit în sec când văd urmele roșii de pe gatul ei și vânătăile de pe brațe, și pun pariu că nici foarte plăcută nu a fost experiența.
-Spune-mi cine ți-a făcut asta și îl omor, spun printre dinți.
-Doar ia-mă în brațe, spune Vanessa sărindu-mi din nou la gât.
O cuprind în brațele mele, promițându-i în gând că o să îl omor pe cel ce a făcut asta. Nu pot lăsa această treabă așa.
-Te iubesc! o aud pe Vanessa şoptindu-mi și simt cum mă infior.
-Și eu te iubesc! Îți promit că nu o voi lăsa așa! spun și o strâng mai tare în brațe.
-Faci deja ce trebuie, spune, așezându-se mai bine în brațele mele.