Capitol 10

65 5 0
                                    

Vanessa P.O.V.

Îmi deschid ochii ușor, însă când îl văd pe Mark privindu-mă și îi închid înapoi.

-Bună dimineața, printeso! Ai dormit bine? spune Mark.

-Hmmm...

-Asta înseamnă da?

-Hmmm...

Mark începe să râdă, apoi mă sărută scurt pe buze. Îmi captureaza talia pe sub pătură și mă trage mai aproape de el, astfel încât să își lipească fruntea de a mea.

-Nici nu ai idee de cât timp vreau să fac asta cu tine, îmi șoptește ușor, transmițându-mi fiori reci în tot corpul.

-Cât e ceasul? întreb, căscând.

-Aproape ora nouă, spune Mark.

-Așa devreme? Mă lași să mai dorm puțin? întreb eu și dau să mă întorc cu spatele, însă brunetul mă oprește.

- Nu! Am plecat destul de devreme aseară și trebuie să mă întâlnesc cu câțiva oameni, spune Mark serios.

-Atunci îți urez drum bun spre restaurant, spun ironic și îmi îngrop capul în pernă.

-Nu, prințeso. Vii și tu!

-De ce? întreb eu, încă cu capul în pernă.

-Pentru că vreau să îmi prezint noua iubită, spune și simt cum pe față îi apare un zambet, iar eu rămân complet șocată.

-Uau, stai ușor cowboy! Nu a zis nimeni nimic despre nicio iubită,spun, ridicând capul din pernă.

-Parteneră de pat e mai bine? întreabă acesta ironic.

-Du-te naibii! spun, îngropându-mi capul în pieptul lui,mirosul său invadându-mi nările și simt o mână caldă ce îmi mângâie spatele.

Îl iau în brațe și îmi aranjez capul mai bine în pieptul său.

-Ești sigur că nu mai putem dormi puțin? întreb  cu speranță.

-Știu ce încerci să faci și nu îți merge! Hai să facem un duș, spune și mă trage din pat.

Mă trage până în baie, și mă baga în cabina de duș, urmând și el după mine. Îmi așez capul pe umărul sau în timp ce el da drumul la apa fierbinte ce mă acoperă total.

Mark mă ridică și îmi înconjor brațele și picioarele în jurul său, el lipindu-mă de peretele din spatele meu. Mă priveste adânc în ochi, însă numai pentru o secundă, căci începe să mă sărute pasional. Coboară cu săruturile spre gâtul meu, plasând săruturi usturătoare pe pielea mea încinsă.

Simt cum valul de plăcere vine în curând și mă simt în al nouălea cer când aproape cad în abisul absolut a lui Mark.

Și eu aș vrea să iubești la nesfârșit! îmi răsună în cap și îmi dau drumul odată cu el. Mă lasă jos și mă săruta din nou pasional și sălbatic. Iese din mine și începe să mă spele ușor, și probabil că  în acest moment m-am mai trezit puțin.

***

-Aduceți-mi o cafea cu lapte și o brioșă, spun, întinzând meniul către chelnerul din restaurant.

Îmi așez capul pe umarul lui Mark, iar acesta mă ia in brațe și mă sărută pe tâmplă ușor. Mă simt atât de bine în brațele sale încât nu aș vrea să mai plec. Îmi ridic capul către el și îl privesc în ochi, apoi îmi mângâie fața cu nasul său, alintându-mă. Îmi așez din nou capul pe umărul său și înghit în sec această senzație ciudata pe care am avut-o tot weekendul.

His QueenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum